Spring naar bijdragen

Statistieken / inlezen caches stopgezet


Xaa

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wat mij op dit moment opvalt aan de Nederlandse statistieken is dat er steeds meer van de door mij gevonden caches in het land "onbekend" terecht komen...???...

Tevens zie ik dat van mijn 6 hidden (allemaal nog actief) er nu ook 1 niet in Nederland staat...???...

 

Is dit gekomen door dezelfde oorzaak?

 

Alvast bedankt,

timker

bewerkt door timker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij op dit moment opvalt aan de Nederlandse statistieken is dat er steeds meer van de door mij gevonden caches in het land "onbekend" terecht komen...???...

Tevens zie is dat van mijn 6 hidden (allemaal nog actief) er nu ook 1 niet in Nederland staat...???...

 

Is dit gekomen door dezelfde oorzaak?

 

Alvast bedankt,

timker

 

Ja bij mij loopt het aantal gevonden caches in Nederland ook met de dag terug terwijl het totale aantal(wereld) wel klopt.

Kennelijk ben ik de laatste dagen in het buitenland geweest ! :blush::tooth:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kent iemand dit land? "Ban Man Pro Banner Code - Sit" Ik ben er zondag geweest en het gebied ligt ergens bij Soest (First Dutch)

 

Voor de rest klopt bij mij alles weer perfekt, waarvoor dank :tooth:

 

Edit: tot dat ik de 'ranglijst' zag dan :blush:

bewerkt door MCMAL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren 2 caches gedaan. Degene die als eerste is gelogd GC16G40 staat niet in de statistieken (en kan ik daarom nog geen Geo d'Or uitreiken) en de cache die ik daarna gelogd heb GC13YYA staat weer wel in de statistieken.

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar hebben ze 'corrigeer logs' voor uitgevonden.

 

Bij de correctiepoging verschijnt voor de cache GC16G40 de melding: 'Het veld WP bevat geen geldig waypoint'.

 

Edit: Na herhaalde correctiepogingen nu wel gelukt. :D

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Afgelopen zondag 10 caches gelogd waarvan er 2 niet geregistreerd werden bij .nl wel bij .com

Daarna corrigeer logs uitgevoerd, bij 1 lukte dat wel, maar bij fluitenberg 1 GC12J82 wil dat maar niet lukken, moet ik dit gewoon afwachten of is er nog een andere mogelijkheid?!

 

Alvast bedankt voor de reactie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen zondag 10 caches gelogd waarvan er 2 niet geregistreerd werden bij .nl wel bij .com

Daarna corrigeer logs uitgevoerd, bij 1 lukte dat wel, maar bij fluitenberg 1 GC12J82 wil dat maar niet lukken, moet ik dit gewoon afwachten of is er nog een andere mogelijkheid?!

 

Alvast bedankt voor de reactie!

 

Ik heb je even een duwtje gegeven.

Nu staat ie erbij.

 

Afwachten was ook gelukt, maar duurt iets langer. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen zondag 10 caches gelogd waarvan er 2 niet geregistreerd werden bij .nl wel bij .com

Daarna corrigeer logs uitgevoerd, bij 1 lukte dat wel, maar bij fluitenberg 1 GC12J82 wil dat maar niet lukken, moet ik dit gewoon afwachten of is er nog een andere mogelijkheid?!

 

Alvast bedankt voor de reactie!

 

Ik heb je even een duwtje gegeven.

Nu staat ie erbij.

 

Afwachten was ook gelukt, maar duurt iets langer. :D

:beerchug: Hartelijk dank, wegens onze werkzaamheden kunnen wij zomers niet meer zoveel cachen, vanaf 1 oktober wel weer en dan is het gewoon toch leuk als je je statistieken kunt volgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Ik heb via de mail tot nu toe al 25 logs binnen gekregen :beerchug::crybaby: !!!

 

Dus aan gc.com ligt het niet.

 

Larinagu.

 

Dan worden de logs niet meer ingelezen, en is er iets binnen nl aan de hand. Maar je hoort en leest niets. Althans ik heb niets vernomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...