Xaa Geplaatst 12 oktober 2007 Share Geplaatst 12 oktober 2007 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 15 oktober 2007 Auteur Share Geplaatst 15 oktober 2007 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Draghkar Geplaatst 16 oktober 2007 Share Geplaatst 16 oktober 2007 Xaa, Bedankt voor deze mededelingen.. Het heeft een heleboel verklaard in de tijd dat .com bezig was met hun werk Petje af voor het goede werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timker Geplaatst 17 oktober 2007 Share Geplaatst 17 oktober 2007 (bewerkt) Wat mij op dit moment opvalt aan de Nederlandse statistieken is dat er steeds meer van de door mij gevonden caches in het land "onbekend" terecht komen...???... Tevens zie ik dat van mijn 6 hidden (allemaal nog actief) er nu ook 1 niet in Nederland staat...???... Is dit gekomen door dezelfde oorzaak? Alvast bedankt, timker 18 oktober 2007 bewerkt door timker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cache in het handje Geplaatst 17 oktober 2007 Share Geplaatst 17 oktober 2007 Wat mij op dit moment opvalt aan de Nederlandse statistieken is dat er steeds meer van de door mij gevonden caches in het land "onbekend" terecht komen...???...Tevens zie is dat van mijn 6 hidden (allemaal nog actief) er nu ook 1 niet in Nederland staat...???... Is dit gekomen door dezelfde oorzaak? Alvast bedankt, timker Ja bij mij loopt het aantal gevonden caches in Nederland ook met de dag terug terwijl het totale aantal(wereld) wel klopt. Kennelijk ben ik de laatste dagen in het buitenland geweest ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MCMAL Geplaatst 17 oktober 2007 Share Geplaatst 17 oktober 2007 (bewerkt) Kent iemand dit land? "Ban Man Pro Banner Code - Sit" Ik ben er zondag geweest en het gebied ligt ergens bij Soest (First Dutch) Voor de rest klopt bij mij alles weer perfekt, waarvoor dank Edit: tot dat ik de 'ranglijst' zag dan 17 oktober 2007 bewerkt door MCMAL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 24 oktober 2007 Share Geplaatst 24 oktober 2007 (bewerkt) Gisteren 2 caches gedaan. Degene die als eerste is gelogd GC16G40 staat niet in de statistieken (en kan ik daarom nog geen Geo d'Or uitreiken) en de cache die ik daarna gelogd heb GC13YYA staat weer wel in de statistieken. 24 oktober 2007 bewerkt door Ringeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 24 oktober 2007 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2007 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 24 oktober 2007 Share Geplaatst 24 oktober 2007 (bewerkt) Daar hebben ze 'corrigeer logs' voor uitgevonden. Bij de correctiepoging verschijnt voor de cache GC16G40 de melding: 'Het veld WP bevat geen geldig waypoint'. Edit: Na herhaalde correctiepogingen nu wel gelukt. 24 oktober 2007 bewerkt door Ringeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
supie Geplaatst 6 november 2007 Share Geplaatst 6 november 2007 Afgelopen zondag 10 caches gelogd waarvan er 2 niet geregistreerd werden bij .nl wel bij .com Daarna corrigeer logs uitgevoerd, bij 1 lukte dat wel, maar bij fluitenberg 1 GC12J82 wil dat maar niet lukken, moet ik dit gewoon afwachten of is er nog een andere mogelijkheid?! Alvast bedankt voor de reactie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 6 november 2007 Share Geplaatst 6 november 2007 Afgelopen zondag 10 caches gelogd waarvan er 2 niet geregistreerd werden bij .nl wel bij .comDaarna corrigeer logs uitgevoerd, bij 1 lukte dat wel, maar bij fluitenberg 1 GC12J82 wil dat maar niet lukken, moet ik dit gewoon afwachten of is er nog een andere mogelijkheid?! Alvast bedankt voor de reactie! Ik heb je even een duwtje gegeven. Nu staat ie erbij. Afwachten was ook gelukt, maar duurt iets langer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
supie Geplaatst 6 november 2007 Share Geplaatst 6 november 2007 Afgelopen zondag 10 caches gelogd waarvan er 2 niet geregistreerd werden bij .nl wel bij .com Daarna corrigeer logs uitgevoerd, bij 1 lukte dat wel, maar bij fluitenberg 1 GC12J82 wil dat maar niet lukken, moet ik dit gewoon afwachten of is er nog een andere mogelijkheid?! Alvast bedankt voor de reactie! Ik heb je even een duwtje gegeven. Nu staat ie erbij. Afwachten was ook gelukt, maar duurt iets langer. Hartelijk dank, wegens onze werkzaamheden kunnen wij zomers niet meer zoveel cachen, vanaf 1 oktober wel weer en dan is het gewoon toch leuk als je je statistieken kunt volgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 15 december 2007 Share Geplaatst 15 december 2007 Zijn er weer problemen met G.com". Is het inlezen van caches soms weer stop gezet. Zie hier al de gehele dag geen log meer voorbij komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Haelder Geplaatst 15 december 2007 Share Geplaatst 15 december 2007 Ik heb via de mail tot nu toe al 25 logs binnen gekregen !!! Dus aan gc.com ligt het niet. Larinagu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 15 december 2007 Share Geplaatst 15 december 2007 Ik heb via de mail tot nu toe al 25 logs binnen gekregen !!! Dus aan gc.com ligt het niet. Larinagu. Dan worden de logs niet meer ingelezen, en is er iets binnen nl aan de hand. Maar je hoort en leest niets. Althans ik heb niets vernomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden