Spring naar bijdragen

TIP: Voor PocketPC, GEOSCOUT


speurvuur

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik gebruikte altijd gpxsonar om caches te ordenen op mijn PPC. Geoscout lijkt veel meer te bieden: cacheomschrijvingen, alle logs, spoilers, direct kunnen navigeren (ook op kaart) enz. Wat me tot nu toe erg tegenvalt is de snelheid van inlezen of downloaden van bestanden. Als ik de basisinformatie van bijvoorbeeld 10 caches van internet wil downloaden is tie bij mij zo'n 4 minuten bezig (bij wifi 20Mb).

Ook het inlezen van een gpx-file (reeds opgeslagen op mijn PPC) met 500 caches verloopt erg traag: zo'n 15 minuten. Bij gpxsonar was dit hooguit 2 minuten.

Eenmaal gereed en afgesloten: na elke opstart moet je weer lang wachten.

 

Doe ik iets verkeerd? Of gaat dit inderdaad zo traag?

 

Weet iemand trouwens of je ook met 'eigen' kaarten kan werken (bijv. Top25). Kan je ook in- en uitzoomen op kaarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Steeds vaker kom ik caches die uit GCxxxxx i.p.v. GCxxxx tegen. Als ik via het web de gegevens wil binnenhalen krijg ik niet meer dan 4-posities ingevoerd.

Ik gebruik versie 1.2.1 op mijn mio168. Mogelijk dat de versie 1.3.8 wel 5 posiies aan kan. Deze versie krijg ik echter niet draaiende op mijn Mio.

Iemand hier ervaring mee?

 

remcor

 

Hoi

 

is je .net up to date op je pda ?

ik gebruik zelf geoscout 1.4.1 en kan GC***** invoeren zonder probleem.

 

grts Jakke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Steeds vaker kom ik caches die uit GCxxxxx i.p.v. GCxxxx tegen. Als ik via het web de gegevens wil binnenhalen krijg ik niet meer dan 4-posities ingevoerd.

Ik gebruik versie 1.2.1 op mijn mio168. Mogelijk dat de versie 1.3.8 wel 5 posiies aan kan. Deze versie krijg ik echter niet draaiende op mijn Mio.

Iemand hier ervaring mee?

 

remcor

 

Hoi

 

is je .net up to date op je pda ?

ik gebruik zelf geoscout 1.4.1 en kan GC***** invoeren zonder probleem.

 

grts Jakke

 

Ik gebruik versie 1.2.1 op mijn mio168. Versie 1.3 krijg ik niet draaiende. Ik vermoed dat de nieuwere versies een Mio168 niet ondersteunen (software op MIO168 is Microsoft@PocketPC versie 4.20.0 199-2003).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Sinds een paar weken gebruik ik geoscout op m'n PDA.

Tot nu toe zeer tevreden.

 

Alleen kom ik er nu achter dat sommige cache descriptions niet helemaal zichtbaar zijn.

Ze worden dus niet helemaal geupload.

 

Voorbeeld is GC179TJ.

 

Zijn er meer mensen met dit soort problemen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Deze heb ik laatst ook gedownload, ik moet zeggen dat het er wel goed uitziet. Alles in een, zeker handig als je er nog een internet pakketje bij je provider bij hebt. Waat je ook bent, even GeoScout laten zoeken en je hebt de caches in de buurt zo op je PDA staan. Morgen in het "veld" uitproberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even hier terug om mijn bevindingen te achter te laten. Ik vind het een super handig tooltje. Alles bij de hand, dichtstbijzijnde cache per huidige locatie of adres te zoeken. Beschrijving kunnen lezen, kompas, gps gegevens, alles in een bij elkaar.

 

Ik ben er dit tevreden mee!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Als ik het op de site goed gelezen heb is het gratis voor wie na 1 oktober 2008 registreerde. De anderen moeten betalen.

Het gaat om een Beta versie, ik heb 'm getest maar mijn HTC P3300 loopt vast op het importeren van caches, er worden er wel geimporteerd (niet allemaal) maar het programma sluit plots af. Verder vind ik de vereisten nogal zwaar voor mijn PDA, MS NETCF 3.5 en SQLserverCompact 3.5Core dienen geinstalleerd om deze versie te laten werken. Ik denk dat ik straks terug naar de vorige versie ga. Hoewel de filtereingeschappen wel leuk zijn, aleen tradjes zien, of alleen multi's met 3 sterren of meer invoeren, het kan nu allemaal.

 

 

Kris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...