Spring naar bijdragen

TIP: Voor PocketPC, GEOSCOUT


speurvuur

Aanbevolen berichten

Als ik het op de site goed gelezen heb is het gratis voor wie na 1 oktober 2008 registreerde. De anderen moeten betalen.

Het gaat om een Beta versie, ik heb 'm getest maar mijn HTC P3300 loopt vast op het importeren van caches, er worden er wel geimporteerd (niet allemaal) maar het programma sluit plots af. Verder vind ik de vereisten nogal zwaar voor mijn PDA, MS NETCF 3.5 en SQLserverCompact 3.5Core dienen geinstalleerd om deze versie te laten werken. Ik denk dat ik straks terug naar de vorige versie ga. Hoewel de filtereingeschappen wel leuk zijn, aleen tradjes zien, of alleen multi's met 3 sterren of meer invoeren, het kan nu allemaal.

 

 

Kris

 

Ik heb versie 2 ook gebrobeerd (de eerdere versies niet) op mijn HTC Touch Cruise P3600. Ook bij mij sluit het programma plots af bij het importeren van caches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
ReizenReizen

Hey,

 

dat afsluiten had ik ook bij de eerdere versie als ik via het internet van de telefoon wou importeren. Nu ook met de tweede. Als ik mijn telefoon aan de computer hang en het dus via de computer doe gaat het wel goed. Zo ook als ik het rechtstreeks via mijn router doe met WIFI

 

Mja, ik moet dus weer een nieuw code aanvragen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ondertussen mijn licentie ook binnen.

 

Zit nu alleen met het volgende, alle caches zijn meer dan 360 km hier vandaan volgens de cachelijst. Ook als ik ze sorteer op afstand blijft de afstand zo groot, en ze worden ook weer niet juist gesorteerd, caches die verder weg liggen (in het echt dus, en niet volgens de lijst) staan hoger op de lijst (als ik ze van dichtbij naar verweg gesorteerd heb dus).

 

maar, als ik dan op de cache klik en het compas open dan staat er rechts onder weer wel de juiste afstand.

 

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is blijkbaar alweer een update van het programma, versie 2.0.5. Bij mij werkt nu alles perfect.

 

Alles terug te vinden op deze site

 

Directe download met geoscout en benodigde SQL voor de pda is hier te vinden. Uitpakken en dubbelklikken op het installatie bestand. Via het windows mobile apparaat centrum wordt het vanzelf geïnstalleerd.

 

Alvorens dit te installeren moet je wel .NET compact framework op je PDA hebben staan. Dit is weer hier te vinden. Dit is geen windows installatie bestand en moet dus eerst op de PDA geplaatst worden voor deze te installeren is. Met de verkennen openen en de installatie gaat dan vanzelf. LET OP: installeren op het apparaat en niet op een geheugenkaart.

 

Als laatste nog de foutmelder installeren wat voor mij het downloaden van caches verhielp. Deze is hier te vinden en op dezelfde manier te installeren als het .NET compact framework onderdeel.

 

Bovenstaande is overigens voor windows mobile 5 of 6 gebruikers, maak je nog gebruik van 2003 dan zijn er andere bestanden nodig, deze zijn allemaal op de pagina van de eerste link terug te vinden.

bewerkt door roderick_schmitz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is blijkbaar alweer een update van het programma, versie 2.0.5. Bij mij werkt nu alles perfect.

 

Alles terug te vinden op deze site

 

Directe download met geoscout en benodigde SQL voor de pda is hier te vinden. Uitpakken en dubbelklikken op het installatie bestand. Via het windows mobile apparaat centrum wordt het vanzelf geïnstalleerd.

 

Alvorens dit te installeren moet je wel .NET compact framework op je PDA hebben staan. Dit is weer hier te vinden. Dit is geen windows installatie bestand en moet dus eerst op de PDA geplaatst worden voor deze te installeren is. Met de verkennen openen en de installatie gaat dan vanzelf. LET OP: installeren op het apparaat en niet op een geheugenkaart.

 

Als laatste nog de foutmelder installeren wat voor mij het downloaden van caches verhielp. Deze is hier te vinden en op dezelfde manier te installeren als het .NET compact framework onderdeel.

 

Bovenstaande is overigens voor windows mobile 5 of 6 gebruikers, maak je nog gebruik van 2003 dan zijn er andere bestanden nodig, deze zijn allemaal op de pagina van de eerste link terug te vinden.

 

Dit krijg ik als ik op de link klik.

 

You must be a registered user to access the requested facility.

If you already have an account, please login otherwise click 'Register' to create a new account.

 

Nog even een vraag,zie je nu alle additional waypoints staan in geoscout ?

Dus ook degene zonder coordinaaten maar wel met een opdracht in ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow, dat is wel lastig. Ik geloof dat je kan klikken op wachtwoord vergeten en dan krijg je een wachtwoord doorgestuurd, of je nu een account hebt of niet. Lukt dat niet dan graag nog even hier reageren of een pm sturen, dan kan ik de bestanden op mijn eigen server zetten.

 

Kun je me even de code van een cache geven dat ik die even erin zet zodat ik kan kijken of ik je vraag kan beantwoorden, snap niet helemaal wat je precies bedoeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow, dat is wel lastig. Ik geloof dat je kan klikken op wachtwoord vergeten en dan krijg je een wachtwoord doorgestuurd, of je nu een account hebt of niet. Lukt dat niet dan graag nog even hier reageren of een pm sturen, dan kan ik de bestanden op mijn eigen server zetten.

 

Kun je me even de code van een cache geven dat ik die even erin zet zodat ik kan kijken of ik je vraag kan beantwoorden, snap niet helemaal wat je precies bedoeld.

 

Deze cache GC1K7HQ hadden ze me mee te pakken van het weekend.

dit hieronder bedoel ik dus de additional waypoints

 

 

Prefix Lookup Name Coordinate

available Parking Area 00 1K7HQ1 PARKING (Parking Area) N 50° 59.960 E 004° 12.650

Note:

available Stages of a Multicache 01 1K7HQ2 WP1 (Stages of a Multicache) N 51° 00.470 E 004° 13.089

Note: Zoek hier een tag

no coordinates Question to Answer 02 1K7HQ3 WP2 (Question to Answer) ???

Note: Hier zie je een getal van 4 cijfers (geel/zwart) , herleid dit naar 1 cijfer=A

 

Bereken met volgende formule:

 

N 51°00 ( (A*184) + (508/A) ) /A

 

E 004° 13.(1350/A)+(A*13)-(121-A)

 

no coordinates Final Location 03 1K7HQ4 WP3 (Final Location) ???

Note: Verstop deze terug op de JUISTE plaats en laat zo weinig mogelijk sporen na.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...