Spring naar bijdragen

Geborduurde naam logo's


d'n dolende duffe

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik weet niet of ik hier op de juiste plaats dit start maar ik heb een vraag.

 

Bij een event wordt er gevraagd duidelijk je team naam te dragen zodat iedereen weet met wie of wat ie te maken heeft.

Nu krijg ik binnenkort al een trui met op de rug een geborduurde teamnaam :crybaby:

 

Maar nu ben ik eigenlijk op zoek naar een naam voor op de voorkant, zoals je die in dienst had met je naam er op.

Die kan ik dan op mn body warmer of iets anders naaien.

Nu vind je ze her en der wel maar mijn team bestaat niet uit honderd leden (zit pas op 4)

 

Wie helpt mij.

 

Grtjus D'n Duffe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi,

 

Ik weet niet of ik hier op de juiste plaats dit start maar ik heb een vraag.

 

Bij een event wordt er gevraagd duidelijk je team naam te dragen zodat iedereen weet met wie of wat ie te maken heeft.

Nu krijg ik binnenkort al een trui met op de rug een geborduurde teamnaam :D

 

Maar nu ben ik eigenlijk op zoek naar een naam voor op de voorkant, zoals je die in dienst had met je naam er op.

Die kan ik dan op mn body warmer of iets anders naaien.

Nu vind je ze her en der wel maar mijn team bestaat niet uit honderd leden (zit pas op 4)

 

Wie helpt mij.

 

Grtjus D'n Duffe

 

:crybaby: moeten we helpen bij het zoeken naar logo's welke in kleine aantallen worden gemaakt of moeten we helpen je team groter te maken? ;)

 

Goed...nu weer serieus.

Volgens mij heb ik daar een tijdje terug iets over gezien, ik zal eens kijken of ik nog kan vinden waar dat was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een serieuze reactie.... :crybaby:

 

Ik ben de laatste tijd voor een ander doel ook op zoek geweest naar dit soort promotie-artikelen. Mij is hierbij opgevallen dat veel webshops enorm hoge prijzen hanteren bij kleine bestellingen. Let daarbij goed op bijkomende kosten. Men is er niet vies van om zo'n 30-50 euro te rekenen voor alleen het instellen van de apparatuur, waarna rustig 20-30 euro verzendkosten worden gerekend. (Dat alles ex. BTW, dat moge duidelijk zijn...)

 

Voor een eigen "team-sweater" of los logo-borduursel kun je denk ik beter een andere oplossing zoeken. Ik heb gezien dat er diverse particulieren op internet een soort "mini-webshop" hebben. Je kunt dan gewoon jouw logo èn trui/sweater/bodywarmer aanleveren, waarna de persoon achter de webshop zijn of haar computergestuurde naaimachine aan 't werk zet. Prijzen bij dit soort "webshops" liggen significant lager dan bij de gelikte en grote webshops met online editors enzovoort: in de orde van hooguit 10-30 euro per "borduursel".

Mijn advies: zoek zo'n webshop waarvan de eigenaar "dicht" in de buurt woont, en ga gewoon even langs...

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ligt er een beetje aan hoe ingewikkeld jouw logo is.

Een hobbyborduurster (ik ben er ook een) kan best wat digitaliseren, maar besef wel dat het niet met een klik op het toetsenbord gedaan is.

Digitaliseren is heel veel werk en dat vind je terug in de prijzen.

Er zijn wel professionele pakketten, die het heel snel kunnen maar die zijn erg duur.

Dat maakt dan ook weer de prijs van de professionele bedrijven.

Gaat het puur om de letters (welk lettertype dan ook) dan is dat vrij eenvoudig te realiseren.

lastig

voorbeeld

bewerkt door Kiddooz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar nu ben ik eigenlijk op zoek naar een naam voor op de voorkant, zoals je die in dienst had met je naam er op.

 

Als het je alleen om de naam gaat (zoals die klitteband-naamtags) is er een zeer grote Duitse dump die ze per vijf levert en ook naar Nl verzendt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die strijkpatronen werken prima.

Let er wel op dat er verschillende zijn voor het strijken op een lichte en op een donkere stof.

Heb je je logo ( naam) in je pc staan.

Print dit dan uit op zo'n transfervel.

Knip het uit en strijk het op het shirt/ sweater.

Ziet er proffesioneel uit.

 

suc6,

 

Bamboe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben alleen onze naam op t-shirt. (foto's staan wel in onze foto-gallery)

Borduren van een naam kost bij de meeste borduurbedrijven een paar euro, een logo is veel duurder bedrag van 40 á 50 euro (zoals al genoemd) is normaal. Dit komt omdat ze het bereffende plaatje om moeten zetten naar borduursteken.

Als je een geocache-logo wil kun je die gewoon kopen in de goodie-shop en die boven je naam maken.

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu krijg ik binnenkort al een trui met op de rug een geborduurde teamnaam :D

 

Maar nu ben ik eigenlijk op zoek naar een naam voor op de voorkant, zoals je die in dienst had met je naam er op.

Die kan ik dan op mn body warmer of iets anders naaien.

Nu vind je ze her en der wel maar mijn team bestaat niet uit honderd leden (zit pas op 4)

 

Wie helpt mij.

 

Grtjus D'n Duffe

 

Die zwarte letters op een olijfgroene ondergrond kan je ook laten borduren door degene die je teamnaam borduurt. Of iemand uit je kennissenkring.

Zelf heb ik ooit voor de community badges laten borduren, daarvan lopen er zo'n honderd rond. Maar goed, voor één naam wordt dat wat duur B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt natuurlijk ook gewoon buttons laten maken met je teamnaam en logo. Je moet er dan weliswaar meer dan 4 afnemen, maar je hebt dan meteen een leuk ding om in een cache achter te laten. Maar ze kunnen natuurlijk ook op je rugzak, jas, trui, pet etc.

bewerkt door dets
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De scouting van lopik laat altijd zijn badges borduren door een mevrouw die hier in lopik woond.

Deze kosten ons echt niet veel zo tussen de 3 of 5 €.

Het ligt ook aan de grote van de badge en hoeveel je er tegelijk afneemt.

Voor info stuur mij een pb en zal info voor je regelen.

Gr tuitje :thumbup:B):P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...