Spring naar bijdragen

Geocoins verzamelen; Hoe kom je eraan?


A'Tuin

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Als nieuwkomers hebben we inmiddels 2x een coin gevonden. We vinden ze erg mooi. Is de enige manier om zelf aan coins te komen: kopen? Of kan je ze ook op een andere manier verwerven?

 

 

 

ik heb nog geotags van de geocoinrace te koop. Ze kosten 5 euro plus verzendkosten. Een geotag is een kleine geocoin met een universele achterkant en een gat voor een koordje. kijk in het draadje van de geocoinrace op www.geocoinrace.nl . Ook zijn ze trackable op geocaching.com.

 

 

 

Dit is dus goedkoper dan een travelbug! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als nieuwkomers hebben we inmiddels 2x een coin gevonden. We vinden ze erg mooi. Is de enige manier om zelf aan coins te komen: kopen? Of kan je ze ook op een andere manier verwerven?

Nou is het een uitzondering want normaal moet je coins die je in caches vindt gewoon verder laten reizen, maar zo eentje:

fairy-as.jpg

heeft bijna anderhalve maand in deze cache liggen wachten tot iemand hem op kwam halen... :blink: Evenwaardig ruilmateriaal wordt zeer op prijs gesteld, maar verder mag de vinder er mee doen wat hij wil.

 

En eind vorig jaar zijn we bezocht door een oude man met een baard die ook opeens geocoins ging rondstrooien. Ook om te houden...

 

Maar dat zijn dus uitzonderingen. Normaal koop of ruil je ze. En als je geluk hebt... sommige cachers willen er ook nog wel eens eentje weggeven :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als nieuwkomers hebben we inmiddels 2x een coin gevonden. We vinden ze erg mooi. Is de enige manier om zelf aan coins te komen: kopen? Of kan je ze ook op een andere manier verwerven?

 

 

Tegenwoordig zijn er jammer genoeg steeds meer mensen die coins verwerven op de niet gebruikelijke manier.. ze drukken ze achterover :).

 

Verder idd alleen maar kopen. draadje dat gegeven werd over forum over verkoop coins is ideaal. Nieuwste coins krijg je hier te zien, en soms ook worden meerdere coins samen besteld om de kosten te drukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de reacties. En wees maar gerust: wij laten ze netjes verder reizen. Ik zal er vast wel eens een paar kopen denk ik. Groeten.

 

Ik heb de verschillende geocoin sites eens bekeken. Het is wel een behoorlijk dure grap. Geven jullie veel geld uit aan deze hobby?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...