Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik wil wel mee maar op een voorwaarde dat ik het goud krijg. ;)

Dan kan eindelijk dat feestje eens komen. B)

Groetjes Tsaaar

Geplaatst

Tja, zo gaat het jammer genoeg wel bij die earthcaches bij mijn earth cache toen ik hem maakte was Gpsannes erbij maar die logt natuurlijk geen FTF. De earthcaches zouden eigenlijk verbannen moeten worden voor de FTF ranking!!!!!

knifemen

Geplaatst (bewerkt)

TDe earthcaches zouden eigenlijk verbannen moeten worden

Inderdaad!!

Kijk, dat vind ik nog eens een goed idee.

Het hele idee achter Earthcaches was (is) best wel goed, maar het merendeel van de nu aangemelde Earthcaches is verworden tot gewone Virtuals, simpelweg omdat men niet de moeite neemt, de regels er goed op na te lezen.

Lokaties waar de oorspronkelijke natuur door mensenhanden is beinvloed (soms gewoonweg verziekt) zijn volgens mij niet echt als geografisch(e) verchijnsel / bijzonderheid te bestempelen. (tenzij je er wellicht heel veel fantasie op loslaat)

Dat een aantal cachers over heel veel fantasie beschikt is ondertussen wel gebleken.

Ik weet zeker dat wanneer Kruimel reviewer zou zijn voor de Nederlandse Earthcaches, er van de laatste 10 Earthcaches minstens 6 niet waren goedgekeurd.

Earthcaches waren bijzonder, tot het moment dat men erachter kwam dat er "titels" en speldjes mee te verdienen waren.

40% is nog bijzonder, maar zo'n 60 % is niet volgens de regels of gaat echt nergens over.

Uit de gesprekken die ik laatst met de Groundspeak organisatie had, maak ik overigens op dat men wellicht spijt heeft dat e.e.a. destijds uit Waymarking is gehaald.

Zou me niets verbazen als het eerdaags (als de ontwikkelingen zo doorgaan, want het probleem doet zich wereldwijd voor en niet alleen hier) net als Waymarking, weer van GC wordt "afgescheiden" en een eigen status krijgt, of weer bij Waymarking wordt ondergebracht.

Wie eens goed naar deze pagina kijkt...., er is volgens mij al een hokje [?] voor gereserveerd.

Het hokje is nog leeg en een link is nog niet aanwezig, maar aan de webspace wordt volgens mij al gewerkt.

Ik mag het hopen, zijn we van dat gemiemel ook weer af.

bewerkt door Twin Peaks
Geplaatst (bewerkt)
knip

Wie eens goed naar deze pagina kijkt...., er is volgens mij al een hokje voor gereserveerd.

Het hokje is nog leeg en een link is nog niet aanwezig, maar aan de webspace wordt volgens mij al gewerkt.

/knip

Er bestaat al(tijd)/nog een hokje voor Waymark, dat hokje [?] kan van alles betekenen?

Inderdaad het ZOU een nieuwe interpretatie en/of regelgeving voor Earthcaches binnen gc.com kunnen inleiden.

bewerkt door Tanuki
Geplaatst (bewerkt)
Ik hoef niet mee met de groep

ik doe hem wel eens als 't eremateriaal vergeven is.

Oh.?...

:lol1:en deze dan?

:lol1:en deze?

:blush:

.....en dat bedoel ik dus met mijn eerdere posting.

zowel met de betreffende caches, als met de manier van "scoren" en loggen, worden de goede bedoelingen achter Earthcaching belachelijk gemaakt.

.......jammer!

maar goed... de spelden zijn onderweg, neem ik aan?

bewerkt door Twin Peaks
Geplaatst
Binnenkort ga ik een nieuwe cache plaatsen in de omgeving van Woerden.

Wie wil er met me mee om goud, zilver of brons te scoren?....

;)

Uhh ohw dat lijkt me een uitermate goede kans voor mij, mag ik het logrolletje/boekje beplakken met mijn stickertje voordat je het plaats? Dan kan ik er ook bij! :)

PS. Sorry Lep, ik kon het niet laten... :)

Geplaatst

:) ik wil nog ergens een cache plaatsen dus als de nummers 1 2 en drie een logrolletje maken invullen en de cache verstoppen. dan zorg ik er wel voor dat ie aangemeld wordt en zo.... :);)

Hoeven we ook niet bij elkaar te komen kunnen we het helemaal regelen over de elektronic highway...

Of had ik het nou helemaal verkeerd begrepen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...