tsaar Geplaatst 19 september 2007 Geplaatst 19 september 2007 Ik wil wel mee maar op een voorwaarde dat ik het goud krijg. Dan kan eindelijk dat feestje eens komen. Groetjes Tsaaar
dutch-locutus Geplaatst 19 september 2007 Geplaatst 19 september 2007 Bij mijn volgende cache worden de podium plaatsen bij opbod verkocht... kan ik een beetje van de gemaakte kosten terugverdienen . D.L.
knifemen Geplaatst 19 september 2007 Geplaatst 19 september 2007 Tja, zo gaat het jammer genoeg wel bij die earthcaches bij mijn earth cache toen ik hem maakte was Gpsannes erbij maar die logt natuurlijk geen FTF. De earthcaches zouden eigenlijk verbannen moeten worden voor de FTF ranking!!!!! knifemen
Twin Peaks Geplaatst 19 september 2007 Geplaatst 19 september 2007 (bewerkt) TDe earthcaches zouden eigenlijk verbannen moeten worden Inderdaad!! Kijk, dat vind ik nog eens een goed idee. Het hele idee achter Earthcaches was (is) best wel goed, maar het merendeel van de nu aangemelde Earthcaches is verworden tot gewone Virtuals, simpelweg omdat men niet de moeite neemt, de regels er goed op na te lezen. Lokaties waar de oorspronkelijke natuur door mensenhanden is beinvloed (soms gewoonweg verziekt) zijn volgens mij niet echt als geografisch(e) verchijnsel / bijzonderheid te bestempelen. (tenzij je er wellicht heel veel fantasie op loslaat) Dat een aantal cachers over heel veel fantasie beschikt is ondertussen wel gebleken. Ik weet zeker dat wanneer Kruimel reviewer zou zijn voor de Nederlandse Earthcaches, er van de laatste 10 Earthcaches minstens 6 niet waren goedgekeurd. Earthcaches waren bijzonder, tot het moment dat men erachter kwam dat er "titels" en speldjes mee te verdienen waren. 40% is nog bijzonder, maar zo'n 60 % is niet volgens de regels of gaat echt nergens over. Uit de gesprekken die ik laatst met de Groundspeak organisatie had, maak ik overigens op dat men wellicht spijt heeft dat e.e.a. destijds uit Waymarking is gehaald. Zou me niets verbazen als het eerdaags (als de ontwikkelingen zo doorgaan, want het probleem doet zich wereldwijd voor en niet alleen hier) net als Waymarking, weer van GC wordt "afgescheiden" en een eigen status krijgt, of weer bij Waymarking wordt ondergebracht. Wie eens goed naar deze pagina kijkt...., er is volgens mij al een hokje [?] voor gereserveerd. Het hokje is nog leeg en een link is nog niet aanwezig, maar aan de webspace wordt volgens mij al gewerkt. Ik mag het hopen, zijn we van dat gemiemel ook weer af. 20 september 2007 bewerkt door Twin Peaks
Tanuki Geplaatst 19 september 2007 Geplaatst 19 september 2007 (bewerkt) knip Wie eens goed naar deze pagina kijkt...., er is volgens mij al een hokje voor gereserveerd. Het hokje is nog leeg en een link is nog niet aanwezig, maar aan de webspace wordt volgens mij al gewerkt. /knip Er bestaat al(tijd)/nog een hokje voor Waymark, dat hokje [?] kan van alles betekenen? Inderdaad het ZOU een nieuwe interpretatie en/of regelgeving voor Earthcaches binnen gc.com kunnen inleiden. 19 september 2007 bewerkt door Tanuki
mlvdburg Geplaatst 20 september 2007 Geplaatst 20 september 2007 Ik hoef niet mee met de groep ik doe hem wel eens als 't eremateriaal vergeven is.
Raksha1973 Geplaatst 20 september 2007 Geplaatst 20 september 2007 en als we met zijn allen tegelijk lopen? is er 10 keer goud te vergeven
knifemen Geplaatst 20 september 2007 Geplaatst 20 september 2007 Ik hoef niet mee met de groepik doe hem wel eens als 't eremateriaal vergeven is.
Twin Peaks Geplaatst 20 september 2007 Geplaatst 20 september 2007 (bewerkt) Ik hoef niet mee met de groepik doe hem wel eens als 't eremateriaal vergeven is. Oh.?... en deze dan? en deze? .....en dat bedoel ik dus met mijn eerdere posting. zowel met de betreffende caches, als met de manier van "scoren" en loggen, worden de goede bedoelingen achter Earthcaching belachelijk gemaakt. .......jammer! maar goed... de spelden zijn onderweg, neem ik aan? 20 september 2007 bewerkt door Twin Peaks
Bappie-NL Geplaatst 20 september 2007 Geplaatst 20 september 2007 Binnenkort ga ik een nieuwe cache plaatsen in de omgeving van Woerden.Wie wil er met me mee om goud, zilver of brons te scoren?.... Uhh ohw dat lijkt me een uitermate goede kans voor mij, mag ik het logrolletje/boekje beplakken met mijn stickertje voordat je het plaats? Dan kan ik er ook bij! PS. Sorry Lep, ik kon het niet laten...
Track_leader Geplaatst 20 september 2007 Geplaatst 20 september 2007 ik wil nog ergens een cache plaatsen dus als de nummers 1 2 en drie een logrolletje maken invullen en de cache verstoppen. dan zorg ik er wel voor dat ie aangemeld wordt en zo.... Hoeven we ook niet bij elkaar te komen kunnen we het helemaal regelen over de elektronic highway... Of had ik het nou helemaal verkeerd begrepen.
Aanbevolen berichten