Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Herkenning Gpsgek's mobiel:

Kleur: Rood

Merk: Toyota

Model: Corolla

Type: XLi

Leeftijd: Oud

Sticker: Bevestigd links op achterzijde

Overig: Cache-omschrijvingen zwerven door de hele auto... :thumbup:

Met deuk? :thumbup:

Geplaatst (bewerkt)

Herkenbaar ?? Ik en mijn dochtertje hebben allebei een t-shirt met "Team Explorers" dat lijkt me voldoende.

en ja de bekende uitdraaien liggen in de auto. Stickers plakken op de auto is niet toegestaan van de "Baas" :thumbup:

bewerkt door team explorers
Geplaatst
Even later kwam ik in een of andere buitenwijk of kerkdorp van Weert terecht, iets met ...hoven, en toen vond ik met wat geluk de weg naar Budel wel weer. En van daar naar de cache.

Het voormalige kerkdorp nu woonwijk "Boshoven" was dat. :thumbup:

Geplaatst

Kleur: een ernstig verkleurde rood (Feuerrot, RAL3000, de oude duitse brandweerwagenkleur) met witte bumpers

Merk: Volkswagen

Model: Type 23/ Transporter/ T2

Type: Kombi, 8 persoons uitvoering met enkele brandweeraanpassingen als mistlichten in voorbumper en ritsen in hemelbekleding

Leeftijd: 4 dagen ouder dan ik (4 april '79, ik ben van de 7e)

Sticker: Geen (no way)

Overig: Grote auto, grote rommel.

Geplaatst

Hoi lui

Even een kleine negative kanttekening.

Door al deze stickers en zo is het voor de kwaadwillende dreuzel gemakkelijker geworden om onze auto`s te kraaken ,wat al een aantal keren gebeurd is bij de vroegere cache BIRDS.

Maar goed onze cachemobiel zit ook onder de stickers.

Het is ook maar een tip ,ook wij herkennen graag een mede cacher.

Geplaatst

Andere geocachers herkennen ons aan de rode Wales Dragon sticker achterop de auto. Da's wel leuk om mee te maken, maar dan blijft het beperkt tot intimi uit de geocaching scene.

Voor mij geen stickers met geocaching oid op de auto. Daar krijg ik een beetje teveel groepsgevoel bij (surfers doen het op een plank etc...).

Geplaatst

Ach, ik zie er uit als een wandelaar, rugzak met toebehoren op mijn rug. Twee van die Noorse stokken bij me.

Soms in een geel met zwarte jas met logo, soms in een camojas met logo.

Oh ja, ook nog een zwart petje met het logo op mijn kop.

De rest ziet men niet, want dat zit lekker in de rugzak verstop. :thumbup:

Geplaatst

[quote name

Enige nadeel van de sticker, maar dat risico neem ik maar, is dat ook de oplettende autokraker weet dat je een geocacher bent die dus een tijdje weg is... :thumbup:

Ik heb een leuk geocache logo uitgeprint en met de lamineer machine een laagje erom gemaakt, bovenste randje omvouwen en langs je zijraam doen ( omgevouwen randje zorgt er dan voor dat hij er niet invalt als je het raam los doet)

Je kunt dan zelf kiezen wat je wilt!!

Wel handig als je bang bent op een parkeerplaats te staan waarvan bekend is dat er vaker word ingebroken in auto's.

Ja leg hem dan zeker niet voor het raam.

Weten ze gelijk dat je de cache aan het doen bent die daar start.

Geplaatst (bewerkt)
Mmm,

Dit zet me aan het denken. Ik moet de geocaching sticker van mijn ruit afhalen bij het inruilen. ;-)

Me very happy met mijn nieuwe zwarte toyota Corolla :thumbup:

(pestmode aan)Nieuw? Is al even uit productie. De opvolger is de Auris...(pestmode uit)

Ik doe geen sticker meer omdat het ook negatieve effecten kan hebben, denk aan inbraak e.d.

Er ligt er nog wel een te jeuken in mijn laadje, maar die blijft daar.......voorlopig :lol1:

bewerkt door Kiddooz
Geplaatst

Ach een grijze fiat bravo met een kenteken sticker diverse volgekladderde Cache uitdraaien her en der door de auto zo ook als lege waterflesjes. Een krat zichtbaar achterin met een ehbo kistje (zeer oud moddel) en een regenjas, die meestal in de auto ligt ook dus als het regent :thumbup:

Tijdens de zoektocht een rugzakje met een GC pin en de onavolgbare eeuwig trouwe Garmin GPSmap 60, die ik regelmatig liefkozend of opbeurend mappie noem :lol1:

Geplaatst
Ik doe geen sticker meer omdat het ook negatieve effecten kan hebben, denk aan inbraak e.d.

Er ligt er nog wel een te jeuken in mijn laadje, maar die blijft daar.......voorloig :thumbup:

Ik geloof niet dat een inbreker daar ook maar iets aan heeft, aan zo'n sticker. Hij weet allereerst niet hoelang je al weg bent, of hij moet op wacht staan. En van een gemiddelde wandelaar weet hij ook dat hzij minstens een kwartier weg is. En openbreken kost nog geen 4 minuten ben ik bang voor.

Ooit zag ik een geplastificeerde kaart met logo van politie dat eigenaar auto bekend is met het fenomeen autokraken en daarom niets van waarde heeft laten liggen. Dat zelfs de pda/navigator mee is genomen omdat dat deel uitmaakt van het geocachen.

Staat op mijn te-maken-lijst ;-)

Geplaatst

Een beetje inbreker moet toch weten dat een geocacher alles van waarde mee neemt in de rugzak, en dat er verder niet meer in de auto slingert dan cachebeschrijvingen, een regenjas, een paar schoenen (als ik de wandelschoenen aan heb gedaan) en nog wat losse rommel.

Alleen de bevestiging van de GPS ligt verstopt in de auto, die wil ik niet laten zitten want dan krijgen ze de illusie dat de GPS ook nog in de auto te vinden is en slaan ze de ruit kapot om dan alsnog niks aan te treffen maar mij dan wel met de brokken laten zitten.

Geplaatst
misschien zou er ook een sticker moeten zijn met de tekst

I'm lost I'm geocaching :rolleyes:

of ' I'm lost because my batteries are emty ;)

Geplaatst

Jullie bedoelen de sticker:

I'm lost, I'm geocaching.

Ik was van de week op de Stippelenberg, was m'n batterij leeg en voor de 1e keer door de haast op goud de reserve vergeten. :P Bijna 2 km diep het bos in. Das k***e.

Alles kwam goed. :eek:

Beetje :) maar je bent niet de enige....

Op weg naar Dubbelgangers, mijn cache in Belgie waar ik toen mee bezig was, had ik geen kaarten van Nederland in de GPS geladen, alleen de topo Belgie stond erin. De weg in die richting had ik toch al zeker 10x afgelegd waarvan al 2x voor die cache. Dus waarom zou ik de kaarten van Nederland nodig hebben? Wel dus! Want er was een weg afgesloten en dus reed ik een stukje door. Opeens kwam ik in totaal onbekend terrein terecht, maar ik reed gewoon door. Helaas lieten de wegen mij in de steek en verzeilde ik te veel richting zuidoost i.p.v. zuidwest en kwam op vage weggetjes in het nergens terecht.

Dus toen was het echt: I'm not Geocaching, I'm lost!

Even later kwam ik in een of andere buitenwijk of kerkdorp van Weert terecht, iets met ...hoven, en toen vond ik met wat geluk de weg naar Budel wel weer. En van daar naar de cache.

En nu iets meer ontopic:

Mijn cachemobiel is een Suzuki Swift, 1.3 vijfdeurs, lichtgrijs, met wit/doorzichtige geocaching logo stickers op de achterzijramen en een "I'm not lost, I'm Geocaching" sticker op de kentekenplaat achter.

Leeftijd: jonger dan de cijfers van mijn leeftijd bij elkaar opgeteld. Ouder dan de cijfers van mijn leeftijd, gereduceerd tot 1 cijfer.

Staat: motorisch goed, maar rammelt en kraakt een beetje door al die hobbelwegen die je vooral in Belgie tegenkomt. Bij de volgende beurt zal ik de garage naar de ophanging of vering o.i.d. laten kijken.

jahoeoeoe dan zat je bij ons op boshoven :-))))

volgende keer gewoon koffie komen drinken dan zetten we je wel weer op het goeie spoor, buitenwijk ppff ;) hoofdwijk hihi ;)

gewoon zoeken naar de keverberg en dan aanbellen bij de auto met de sticker, i'm not lost I'm geocaching hahaha

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...