Spring naar bijdragen

Statistieken


Aanbevolen berichten

Als ik kijk bij de statistieken van geocaching.nl valt mij het volgende op.

 

Bij stats per hunter staat er bij "Founds voor geplaatste caches" nog maar 1 cache. Misschien toevallig de laatste die enkele weken geleden geplaatst is. Kijk ik bij bijv. De Roode Lantaarn, dan heeft hij helemaal geen caches meer :) .

 

Ik geloof dat Xaa hier achter zit, dus mijn vraag: wat is er aan de hand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als ik kijk bij de statistieken van geocaching.nl valt mij het volgende op.

 

Bij stats per hunter staat er bij "Founds voor geplaatste caches" nog maar 1 cache. Misschien toevallig de laatste die enkele weken geleden geplaatst is. Kijk ik bij bijv. De Roode Lantaarn, dan heeft hij helemaal geen caches meer :blush: .

 

Ik geloof dat Xaa hier achter zit, dus mijn vraag: wat is er aan de hand?

Dat viel mij ook al op bij de "oude" statistieken. De "nieuwe'' kloppen nu wel weer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij zojuist opviel is dat de statistieken zichzelf tegen spreken.

 

Als ik bij ranglijst op hunters kijk staat er voor mijn account op dit moment voor gevonden NL 1236. Ga ik door naar de grafiek per hunter staat er bij mij als totaal ( cumulatief per maand NL tabel) 1263.

Hetzelfde bij gevonden wereld: 1355 op de ranglijst pagina, en 1382 in de grafiek pagina?

 

In die laatste zat altijd al een verschil van 1 t.o.v. de .com, maar dat is te verklaren door een members only cache.

 

Uit andere draadjes begrijp ik dat Xaa al tijd steekt in het probleem met eigen caches die weer op de kaart verschijnen, dus dit alleen ter info voor als je je daarna zou vervelen :yes: . ( volgens mij zit Koen daarboven zich op de kniëen te slaan als hij je ziet worstelen met alt die script regels die hij na liet :thumbup: . )

 

Gedult is een schone zaak hoor Xaa, geniet ook nog even buiten van deze (ahum) prachtige zomer nu het nog kan, veel beter dan achter een schermpje te zitten.

bewerkt door dutch-locutus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan heb je vermoedelijk net een handje caches gelogd en ben je meteen statistieken gaan kijken. De grafiekpagina berekent namelijk zelf het aantal caches, de ranglijst gebruikt een periodiek berekende lijst met totalen. en zoals al te verwachten viel: inmiddels zijn de aantallen gelijk.

 

Hum... gisteravond, maar ik geloof je meteen wacht wel even af.

 

Tsja... werkdagen van dubbele cijfers en cachen... combineert niet. Gelukkig is mijn cachemotivatie toch al niet al te hoog, en de komende anderhalve week haal ik dat hopelijk wel in in Oostenrijk e.o.

Maar het zoumooi zijn als ik daar eindelijk weer eens wat meer tijd had voor gc.nl ja.

 

Veel plezier in Oosterijk, en bedankt voor je antwoorden. Ze blijven leuk de statistieken, en een puntje meer of minder, zal wel bij treken zoals je voorspeld.

 

Groet D.L.

bewerkt door dutch-locutus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik kijk bij de statistieken van geocaching.nl valt mij het volgende op.

 

Bij stats per hunter staat er bij "Founds voor geplaatste caches" nog maar 1 cache. Misschien toevallig de laatste die enkele weken geleden geplaatst is. Kijk ik bij bijv. De Roode Lantaarn, dan heeft hij helemaal geen caches meer :crybaby: .

 

Ik geloof dat Xaa hier achter zit, dus mijn vraag: wat is er aan de hand?

Alle caches zijn weer terug :crybaby::) , alleen de aantallen founds kloppen nog niet, maar ik ga er vanuit dat alles weer goed komt :) .

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...