GlennD Geplaatst 19 augustus 2007 Geplaatst 19 augustus 2007 Ben nu bezig om een leuke multi te maken. Heb heel leuk plekje gevonden voor een tussen punt waar iets kleins komt te liggen. Echter lees ik volgens de regels dat er minumaal 50m tussen moet. Als ik in google Earth van het spoor en naar de plek waar ik graag iets kleins kom te liggen meet. Is dat maar 30m.... dus officieel mag het dus niet. Snap natuurlijk wel waarom dit gedaan is vanwege veiligheid. Maar tussen de plek en het spoor zit nog een flinke sloot van 4m tussen en een hek. Zou hierbij ook uitzonderingen gemaakt kunnen worden ?
Team Professor X Geplaatst 19 augustus 2007 Geplaatst 19 augustus 2007 Stuur een mailtje aan Kruimel met je vraag! Dan komt het helemaal goed.
Malyenki Geplaatst 19 augustus 2007 Geplaatst 19 augustus 2007 Als je een goede omschrijving geeft van de situatie ter plekke dan komt het echt wel goed. Als je dat niet doet zal hij in eerste instantie worden afgekeurd.
TuuronTour Geplaatst 19 augustus 2007 Geplaatst 19 augustus 2007 Maak evt een foto van de situatie die je als bewijs kan mailen
GlennD Geplaatst 19 augustus 2007 Auteur Geplaatst 19 augustus 2007 Ah ok ! Zal kruimel wel keer een foto sturen Bedankt voor de reacties !!
hesselannema Geplaatst 20 augustus 2007 Geplaatst 20 augustus 2007 Waar je wel rekening me moet houden in zoon geval. is dat de aanloop route naar je punt, Duidelijk aan de goede kant van het hek is/blijft. Want als jou punt ten noorden van een spoor licht, en je benaarder deze van uit het zuiden. Dan wil er wel een het spoor oversteken om dat hij te lui is om 500m om te lopen.
Tanuki Geplaatst 20 augustus 2007 Geplaatst 20 augustus 2007 Ben nu bezig om een leuke multi te maken. Maar tussen de plek en het spoor zit nog een flinke sloot van 4m tussen en een hek. .............. Dan wil er wel een het spoor oversteken om dat hij te lui is om 500m om te lopen. Maar niet te lui om over een 4 m. brede sloot te springen (polsstok?) en over een hek te klimmen ??? Als dat zo is ben je niet echt lui, toch....
willyver Geplaatst 20 augustus 2007 Geplaatst 20 augustus 2007 Ben nu bezig om een leuke multi te maken. Maar tussen de plek en het spoor zit nog een flinke sloot van 4m tussen en een hek. .............. Dan wil er wel een het spoor oversteken om dat hij te lui is om 500m om te lopen. Maar niet te lui om over een 4 m. brede sloot te springen (polsstok?) en over een hek te klimmen ??? Als dat zo is ben je niet echt lui, toch.... Dan ben je inderdaad niet lui. Ik denk niet dat je hier veel last gaat krijgen van mensen die een stuk willen afsnijden. Er zullen maar weinig geocachers een polsstok standaard bij zich hebben.
Team jemar Geplaatst 20 augustus 2007 Geplaatst 20 augustus 2007 Antwoord topicstarter lijkt beantwoord te zijn: topic gesloten. Zo niet even een PM-tje. Succes met het afronden van je cache !
Aanbevolen berichten