gekodiver Geplaatst 13 augustus 2007 Geplaatst 13 augustus 2007 Hoi Forum lezers, Is er een manier om snel een medecacher via zijn/haar nickname op te zoeken, ik heb volgens mij alle buttons ect. gebruikt maar kan er alleen maar bij een ander profiel komen via het aanklinken van die naam in een log, lijkt me zo omslachtig. Dus heeft iemand een tip of truc dan heel graag Gekodiver
De Scheertjes Geplaatst 13 augustus 2007 Geplaatst 13 augustus 2007 Ja hoor, ga naar mijn cachepagina. Rechts find another player.
Lex Geplaatst 13 augustus 2007 Geplaatst 13 augustus 2007 (bewerkt) Ga naar de gebruikerslijst. Onderaan kun je het begin van de naam invoeren, zodat je slechts een beperkt aantal namen krijgt voorgeschoteld. Sorry, dit geldt voor het forum, jij bedoelt kennelijk .com. 13 augustus 2007 bewerkt door Lex
ET4FR & CO Geplaatst 13 augustus 2007 Geplaatst 13 augustus 2007 Hoi Forum lezers, Is er een manier om snel een medecacher via zijn/haar nickname op te zoeken, ik heb volgens mij alle buttons ect. gebruikt maar kan er alleen maar bij een ander profiel komen via het aanklinken van die naam in een log, lijkt me zo omslachtig. Dus heeft iemand een tip of truc dan heel graag Gekodiver Op je accoun pagina kan je rechts "my friend" aanklikken en dan kan je een medecacher vragen of hij "je vriend"wil worden en dan heb je een snelle link naar deze cacher. Hij moet wel eerst toestemming geven
Malyenki Geplaatst 13 augustus 2007 Geplaatst 13 augustus 2007 (bewerkt) Het kan allemaal VEEL sneller, namelijk via deze pagina. Ik heb em onder mijn favorieten staan. Vul de username in en je kunt kiezen uit founds, hidden, profile en e-mail. Hartstikke handig. 13 augustus 2007 bewerkt door Malyenki
Kruimeldief Geplaatst 13 augustus 2007 Geplaatst 13 augustus 2007 Het kan allemaal VEEL sneller, namelijk via deze pagina.Ik heb em onder mijn favorieten staan. Vul de username in en je kunt kiezen uit founds, hidden, profile en e-mail. Hartstikke handig. Dat is gewoon de gemakkelijkste en sneltse manier. Eigenlijk zou iedere cacher deze pagina als startpagina moeten gebruiken. Het is al jaren mijn startpagina.
Wilxlii Carrotte Geplaatst 13 augustus 2007 Geplaatst 13 augustus 2007 Je kunt eventueel ook even hier kijken.
Bounce Team Geplaatst 13 augustus 2007 Geplaatst 13 augustus 2007 Je kunt eventueel ook even hier kijken. Deze lijst is _NIET_ volledig Bounce Team staat er niet bij......
gpsgek Geplaatst 13 augustus 2007 Geplaatst 13 augustus 2007 Je kunt eventueel ook even hier kijken. Hèèèèlp! Ik sta er wèl bij!
blazez Geplaatst 13 augustus 2007 Geplaatst 13 augustus 2007 Je kunt eventueel ook even hier kijken. eeuhm, ik snap deze lijst niet helemaal,maar daarom sta ik er waarschijnlijk ook niet bij
hesselannema Geplaatst 13 augustus 2007 Geplaatst 13 augustus 2007 Je kunt eventueel ook even hier kijken. Deze lijst is _NIET_ volledig Bounce Team staat er niet bij...... Ben bang dat je niet de enige bent
gpsgek Geplaatst 13 augustus 2007 Geplaatst 13 augustus 2007 (bewerkt) Vooruit, ik heb even een lijstje met medecachers geklust.... In het overzichtje zijn cachers/teams opgenomen welke de laatste jaren caches gevonden hebben in Nederland en België. Kijk maar: http://www.gpsgek.nl/index.php?page=2_18 13 augustus 2007 bewerkt door gpsgek
GeoVlinder Geplaatst 13 augustus 2007 Geplaatst 13 augustus 2007 (bewerkt) Je kunt eventueel ook even hier kijken. Deze lijst is _NIET_ volledig Bounce Team staat er niet bij...... Ben bang dat je niet de enige bent Ik sta er wel bij , maar helaas zonder hoofdletters. (lijst van .com, niet van .nl gehaald?) groetjes GeoVlinder 13 augustus 2007 bewerkt door GeoVlinder
gpsgek Geplaatst 13 augustus 2007 Geplaatst 13 augustus 2007 Ik sta er wel bij , maar helaas zonder hoofdletters. (lijst van .com, niet van .nl gehaald?) groetjes GeoVlinder Helaas sta je ook in dit Kijk maar: http://www.gpsgek.nl/index.php?page=2_18 overzicht zonder hoofdletters. Maarja, dat is wat je bij GC.com hebt opgegeven, vermoed ik...
bapamaci Geplaatst 13 augustus 2007 Geplaatst 13 augustus 2007 Je kunt eventueel ook even hier kijken. Deze lijst is _NIET_ volledig Bounce Team staat er niet bij...... Ben bang dat je niet de enige bent Nee zeker niet!!
Aanbevolen berichten