Spring naar bijdragen

Watchlist; Wie bekijkt mijn cache?


Stokstaartje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Op mijn cachepagina zie ik dat er een aantal mensen meekijken: "4 users are watching this cache".

Heel leuk natuurlijk, maar kan ik ook zien welke gebruikers dat zijn of is dat geheim?

 

Er is wel een truc om er achter te komen. :thumbup:

Bedacht door Achtbaangek.

 

Ik weet niet meer hoe die truc gaat, helaas... :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die truuc? Gewoon een note op je cachepagina plaatsen met de vermelding dat je dan en dan op die en die tijdstip 100 euro gaat geven aan een ieder die je aanspreekt :thumbup:

 

Zal je de KralenCache hebben met goed 130 watchers ;)

Zegt Kruimel, wat gebeurd er bij jou als je de KralenCache in GSAK 7.1.063 (die beta ja) wil openen?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds begin deze week is er nieuwe cache van ons online (wel een premium-member overigens): GC139FG. Hierbij staat nu een Audit-log: hiermee kan ik bekijken wie deze cache bekeken heeft en hoevaak. Bij onze andere twee caches heb ik de moglijkheid niet....Nu weet ik niet of dit een nieuwe 'feature' is of dat dit komt dat dit een premium-member is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zegt Kruimel, wat gebeurd er bij jou als je de KralenCache in GSAK 7.1.063 (die beta ja) wil openen?
Dan gebeurt er precies hetzelfde als wat er ook gebeurde als ik in andere versie de KralenCache opende of welke cache dan ook. De KralenCache wordt zichtbaar in de browser ;)

 

Sinds begin deze week is er nieuwe cache van ons online (wel een premium-member overigens): GC139FG. Hierbij staat nu een Audit-log: hiermee kan ik bekijken wie deze cache bekeken heeft en hoevaak. Bij onze andere twee caches heb ik de moglijkheid niet....Nu weet ik niet of dit een nieuwe 'feature' is of dat dit komt dat dit een premium-member is...

dit is geen nieuwe feature, dit is een bestaande feature voor premiummembercache-eigenaren.

Je kunt hiermee alleen zien welke cacher jouw cachepagina op een bewuste dag heeft bekeken.

Daarmee kun je niet zien wie je cache in de watchlist heeft staan. Degene die je cache in de watchlist heeft staan, hoeft in principe je cachepagina meer een keer te bezoeken om het in de watchlist te zetten. Daarna krijgt deze cacher van alle vormen van loggen op je cachepagina een automatisch verzonden emailtje.

maar zien wie je cache in de watchlist heeft staan, nee dat doe je ook niet in de auditlog.

wat gebeurd er bij jou als je de KralenCache in GSAK 7.1.063 (die beta ja) wil openen?

Eigenaardig, GSAK crascht

Hmmm, alleen met de kralenCache? Geinig. Hier nergens last van.

 

GSAK? Niet KralenCache bestendig....

 

 

PS, voor de premiummembercache-eigenaren, vergeet niet 7 uur bij te tellen. Dat is dan het tijdstip dat deze persoon heeft gekeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat gebeurd er bij jou als je de KralenCache in GSAK 7.1.063 (die beta ja) wil openen?

Eigenaardig, GSAK crascht

Hmmm, alleen met de kralenCache? Geinig. Hier nergens last van.

 

GSAK? Niet KralenCache bestendig....

Mja, GSAK in combinatie met de laatste Java client (6 upg 1) loopt vast. Met de voorgaande versie (5 upg 11) was er nix aan de hand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan wel ff heel erg offtopic, maar, waar kun je zien welke java je gebruikt? en heb je java nodig voor GSAK?
Hoe kan het nou off topic zijn, in een subforum wat off topic heet :-)

Gsak heeft geen Java nodig in principe, maar om de pagina van de KralenCache weer te geven gebruikt ie java om die weerinfo-plaatjes weer te geven. Heb je geen java dan komt er gewoon een rood kruisje in een verder leeg vlak ter grootte van het plaatje.

Als je even mee wilt kijken welke versie Java je op je pc hebt staan, klik je in het control-panel (via start, settings, control panel - of de vergelijkbare termen in de NL-versie van Windows) op het icoontje dat Java heet, daar kan je het dan vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan wel ff heel erg offtopic, maar, waar kun je zien welke java je gebruikt? en heb je java nodig voor GSAK?

Hoe kan het nou off topic zijn, in een subforum wat off topic heet :-)

 

Ja, offtopic is hier bedoeld als offtopic, niet geocaching gerelateerd. Als er dan een topic geplaatst is, wordt wel verwacht dat je ontopic in de offtopic blijft ;)

 

 

Als je even mee wilt kijken welke versie Java je op je pc hebt staan, klik je in het control-panel (via start, settings, control panel - of de vergelijkbare termen in de NL-versie van Windows) op het icoontje dat Java heet, daar kan je het dan vinden.

 

Version 1.5.0 (build 1.5.0_06-b05) Ik kan er niet meer of minder van maken :beerchug:

 

 

En dan nu maar weer over de watchlist. Of is dat "probleem" opgelost? immers, de eigenaar van een cache kan niet zien wie zijn cache in de watchlist heeft staan.

 

Dit is nu wel een heel opzichtige manier om ontopic te gaan :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Onze eerste en momenteel enige cache wordt door 10 teams "bekeken": "10 user are watching this cache". Als cache eigenaar ben ik razend benieuwd wie dat zijn. Niet dat het enige functie heeft maar ik ben nou eenmaal een nieuwsgierig Oliva'tje.

Is er een manier om dat te zien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...