Lucky Rising Star Geplaatst 1 augustus 2007 Geplaatst 1 augustus 2007 (bewerkt) Ik leer mijn dochter van drie dat als je er iets uit haalt er ook iets in moet stoppen. Tsja en ik ben een persoon wat rommel uit de kinderen hun kast zelf weggooid in de prullemand en niet in een cache. Ik kijk heel vaak of ik iets leuks vind bij de action of de zeeman. Heb dus vaak ook genoeg te ruilen bij me. Ik heb hier voor een cache ook nog een bob magneet speldje die flikkerd. Leuk voor in de disco. 1 augustus 2007 bewerkt door Lucky Rising Star
Team NN Geplaatst 1 augustus 2007 Geplaatst 1 augustus 2007 Ik ben diegene die de mail naar Peetee gestuurd heeft. Het was mijn bedoeling op hem op de hoogte te stellen van de inhoud van zijn cache, aangezien hij aangeeft dat hij zijn caches kindvriendelijk wil houden. Met veel belangstelling heb ik dus ook alle berichten hier gelezen. Zo veel mensen zo veel meningen! Wel ben ik er inmiddels achter, wil ik het cachen ook voor mijn kinderen leuk houden, dat ik me meer moet richten op het vinden dan op de inhoud. Geocachen is voor mij/ons een nieuwe, fantastische hobby, waarbij ik elke dag weer nieuwe dingen tegenkom. We zullen ons plezier in het oplossen en vinden van een cache dan ook niet (meer) laten vergallen door de inhoud. Heb vandaag met mijn zoon van 9 een aantal micro's gedaan en hij ontdekte dat die toch ook eigenlijk best wel heel leuk om te zoeken. De 2 nano's die wij vonden vond hij eigenlijk nog het leukste. Waarom maak ik me dan nog druk om de inhoud....? Dit klinkt alweer beter . Veel suc6 met de jacht..........en de goodies Dank je! M'n dochter van 4 overtuigen dat micro's net zo leuk zijn als "echte schatten" zal me nog wel even iets meer tijd kosten...
Stokstaartje Geplaatst 3 augustus 2007 Geplaatst 3 augustus 2007 Het gaat me om de route en/of een ingenieus verstopte cache. Neem toch nooit iets mee, dat is voor de kids. Vrijwel altijd doe ik NiNu, behalve dan TB's of GC's. Dat zeg ik nu wel maar ik irriteer me toch soms een beetje aan de pulp die ik aantref. Toch werd ik aangenaam verrast toen ik de flinke ammobox van GC14E6B opende. Op een of andere manier houdt men zich hier wel aan het trade equal/up principe.
Buzzardseye Geplaatst 4 augustus 2007 Geplaatst 4 augustus 2007 Misschien moeten de cachers zonder kinderen in iedere cache iets leuks achter laten. Om eerlijk te zijn deden we in het begin wel vaak iets leuks in de cache, maar de laatste tijd loggen we vooral en doen we eigenlijk nooit meer iets in een cache. We gaan daar maar snel weer mee beginnen. We hebben genoeg leuke dingen liggen. Ik hoop dat dit wat sarcastisch bedoeld is. Ik vind nl dat ik helemal niets MOET. Ik MOET niet cachen ik WIL cachen.
Team Voyager Geplaatst 4 augustus 2007 Geplaatst 4 augustus 2007 (bewerkt) Ik snap die mensen ook nooit. Pas ook weer een log gelezen..."TB in - Emmer stoepkrijt uit". Deze mensen snappen het hele cachegebeuren niet volgens mij. Ik ben gisteren nog bij de Action geweest(voor cachegoodies). Wederom slaat het onbegrip toe. Voor enkele euro's heb je een winkelkar vol. Dan laat je jezelf toch niet kennen? Vele leuke spulletjes voor € 0,35...da's toch niks? Maar ja,hier kun je jezelf kwaad over blijven maken. Dat soort "volk" verander je toch niet. 4 augustus 2007 bewerkt door Team Voyager
GlennD Geplaatst 4 augustus 2007 Geplaatst 4 augustus 2007 dat is het gekke ja... om met de auto ergens naar toe te rijden ben je meer euro's kwijt aan benzine dan dat je spul in de winkel kan kopen.
Team Adelaar Geplaatst 4 augustus 2007 Geplaatst 4 augustus 2007 Vandaag ook weer: een cachebeschrijving van een andere cache aangetroffen, samen met andere vreemde papieren troep. Meegenomen en 'geruild' voor een leuke knuffel en een lanyard, ook nog geurkorrels meegenomen. Er zit dan wel niet veel in de cache, maar de troep is er wel uit!
BY Angels Geplaatst 4 augustus 2007 Geplaatst 4 augustus 2007 Misschien moeten de cachers zonder kinderen in iedere cache iets leuks achter laten. Om eerlijk te zijn deden we in het begin wel vaak iets leuks in de cache, maar de laatste tijd loggen we vooral en doen we eigenlijk nooit meer iets in een cache. We gaan daar maar snel weer mee beginnen. We hebben genoeg leuke dingen liggen. Ik hoop dat dit wat sarcastisch bedoeld is. Ik vind nl dat ik helemal niets MOET. Ik MOET niet cachen ik WIL cachen. Is zeker niet sarcastisch bedoeld. Het is bedoeld zoals het er staat. Deze felle reactie hierop lijkt me niet echt nodig. Wij gaan morgen weer op pad en ik ga me aan het bovenstaande houden. De goodies blijven niet thuis, maar gaan mee voor in de caches.
SN@G Geplaatst 4 augustus 2007 Geplaatst 4 augustus 2007 De discussie zal altijd wel blijven. Het ligt altijd aan de een, nooit aan de ander etc etc. Het is niet anders. Dit is een mooi moment om de topic te sluiten.
Aanbevolen berichten