Spring naar bijdragen

travelistic


hopman2

Aanbevolen berichten

Van een collega kreeg ik het volgende linkje doorgestuurd. Een meisje verteld tijdens een soort nieuws bericht over Geocaching. En gaat vervolgend in NY (volgens mij) op zoek naar een cache.

 

Ik zag het nog niet staan op de de site dus bij deze.

 

travelistic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Van een collega kreeg ik het volgende linkje doorgestuurd. Een meisje verteld tijdens een soort nieuws bericht over Geocaching. En gaat vervolgend in NY (volgens mij) op zoek naar een cache.

 

Ik zag het nog niet staan op de de site dus bij deze.

 

travelistic

 

Leuk filmpje! ;) Moet je eens letten op het logboekje wat ze vind bij haar 1ste cache. Wat nou logboekje vol!!! :lol:

 

Sunny...

:pepsi:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie dit soort filmpjes leuk vindt om te bekijken moet maar een 'geocaching' intypen bij www.youtube.com.

Geeft op dit moment 1170 hits!

Ze zullen vast niet allemaal even leuk zijn, maar een avondje ben je er wel zoet mee :P .

Gr. RvU

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van een collega kreeg ik het volgende linkje doorgestuurd. Een meisje verteld tijdens een soort nieuws bericht over Geocaching. En gaat vervolgend in NY (volgens mij) op zoek naar een cache.

 

Ik zag het nog niet staan op de de site dus bij deze.

 

travelistic

 

Leuk filmpje! ;) Moet je eens letten op het logboekje wat ze vind bij haar 1ste cache. Wat nou logboekje vol!!! :cry:

 

Sunny...

:P

Logboekje was inderdaad erg vol. Zelfs een extra blaadje erbij. Is (of wordt binnenkort) vervangen.

Overigens is het niet eenvoudig die cache ongezien te loggen. Tegenover het pad naar de cache is een restaurant :( en de bankjes voor en naast de stache zijn bijna altijd bezet :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...