Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dan is er ook nog een derde partij. Toen ik mijn auto kocht werd me aangeraden mijn ANWBabo op te zeggen. De dealer bied dezelfde service aan en dan gratis. Waar ook in europa, panne? dealer bellen en men geeft eenzelfde service als ANWB en die andere.

En wat beide stichtingen betreft, ik denk niet dat die ooit nog eens samen om de tafel gaan zitten. :thumbdown:

Geplaatst

al een paar maanden geleden ruimte aangevraagd.

helaas geen reactie tot op heden.... :thumbup:

Uit welingelichte bronnen heb ik vernomen dat geocacher.nl aan het beraden is over de voortgang van de service. Ik ga ervan uit dat daarom op dit moment even de zaken bevroren zijn totdat meer duidelijkheid komt of men met deze service doorgaat, en zo ja, op welke basis.

Groeten Haak.

Dat zou verschrikkelijk jammer wezen als men hiermee ging stoppen :thumbdown:

Geplaatst (bewerkt)

Echter zo'n stichting blijft altijd weer zo'n clubje ouwe mannen.

Net als de Paus, die wel de regels wil bepalen, maar aan het spel niet mee doet.

Zou het er veel jonger op worden als we jou er bij nemen?
Ik ben gekke Henkie niet.

Naar de pijpen dansen van de 2 eigenaren van een stichting?

Daar ging die ruzie zo jaren geleden met die beide stichting toch ook over?

Een paar mannen die zich uitriepen als de vertegenwoordiger van de Nederlandse geocacher.

Dan was het in Belgie beter opgelost, toen VOLVO de url in handen kreeg.

Als die Yanks de stekker eruit trekken, dan is het hier ook snel gebeurd, of Garmin moet de url kopen.

bewerkt door JandeBeHanger
Geplaatst

Jongens jongens, Alsjeblieft. Ik startte dit draadje om eens na te vragen of iemand wellicht iets weet over een site waar een aantal geocachers informatie over geocaching geplaatst hebben. De naam leek me wel leuk om ook van onze geocache wat ionformatie te plaatsen.

Het was en is in ieder geval niet mijn bedoeling om oude wonden open te trekken over iets wat een aantal mensen kennelijk een paar jaar geleden hebben gehad.

Het antwoord is al gegeven en als dit draadje alleen maar verder gebruikt wordt door anderen om deze oude wonden open te trekken sluit dit draadje dan alsjeblieft maar.

Sorry dat ik er over begonnen ben.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...