Spring naar bijdragen

Wat is het GC nummer en hoe komt een Cache er aan?


GensNet

Aanbevolen berichten

je kan in ieder geval niet zeggen dat ik niet duidelijk ben, daar gaat me het om, duidelijk zijn, als de verpakking jou niet bevalt is dat jou probleem

jij komt en gaat zoals vele voor jou en vele na jou zullen gaan allemaal met de zelfde attitude helaas met achterlating van jou erfenis bestaande uit geotrash #enbedankt

 

Barny

 

 

Gaat men zo met beginnende geocachers om?

Hopelijk is niet iedereen zo......

@Josteef,

 

Trek het je niet aan. Het is ‘Barny’ maar. Ondanks dat hij soms wel ergens de waarheid aantikt, probeert hij altijd, met een kanon de mug te raken, om zo zijn gelijk te verkondingen. Maar hij vergeet, dat door de knal, niemand meer luistert.

Helaas is zijn ‘uitleggend vermogen’ niet zo goed, als zijn gedrevenheid om zijn doel te bereiken. Bijna iedere nieuweling 'verwelkomt' hij op deze wijze, waarbij hij gewoon schrijft zoals hij denkt ( of zoals hij is ).

 

Doe gewoon je best en maak wat moois, waarop je trots kan zijn ( je kan toch niet iedereen het naar zijn/haar zin maken). Zet gewoon je beste beentje voor en als iedereen dat zou doen, zijn we halverwege de winst….

 

 

Ps. Ik ben al blij, met een leuke wandel-Multi in de natuur, met een paar simpele maar leuke Wp's ( iedereen zo zijn 'meuk' ).

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tja, Ik was meer dan een jaar geleden ik van plan een cache te leggen. ik had er toe al zeker 10 gezien. De tradi staat nu nog hier naast mijn PC. Gebaseerd op een ander spelletje dat op geocache leek.(nee, geen mumzee).

 

Sinds die tijd veel gezien soms de moeite waar, meestal niet. Veel cache die ik in het echt hier in Nederland heb gezien halen het niet bij de spoiler filmpjes uit Engeland. Zeker hier in mijn omgeving. hier is het ook moeilijk iets groters te plaatsen zonder dat voorbijgangers het vinden. Maar het kan denk ik wel.

 

Door het afgelopen jaar heen steeds meer geleerd over hoe ik het niet wil. hoe ik het wel wil, hoe lopers van Wp naar wp te sturen en hoe dingen te verstoppen. Ook wat techniek uitgedacht om op hoop ik originele wijze coördinaten te verstoppen in een wp. Al hoewel ik soms zelfs daarvan hoor dat het al gedaan is......

 

Ik hou voor mij zelf vast dat het iets moet toevoegen, beter dan ik zelf gevonden heb, als het het terrein niet is dan moet het de cache zelf zijn,. Kan ik niet bouwen wat ik wil door gebrek aan toestemming, te duur of technisch niet uitvoerbaar dan komt het er niet. geen vlakheid. ik ga voor de favo's.

 

special voor de 'Barny's' van deze wereld denk ik er over een extra logboek op Wp1 op te nemen, dan praten we nergens meer over. :bag:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...