de Roode Lantaarn Geplaatst 13 juni 2007 Geplaatst 13 juni 2007 (bewerkt) Misschien nogeen handige tip. Voor mij was dit tot afgelopen zondag nieuw. Als je bij een multi een nieuw wp hebt aangemaakt vereist het nogal wat menu werk om dit wp als nieuwe find opdracht te selecteren. Heel simpel blijkt nu. Druk, nadat het nieuwe WP is gemaakt en opgeslagen 2 maal op Find. Het nieuwste WP staat boven aan de lijst. Alleen nog een keer een Enter en gaan met die ban... GPS. Dus: Find-Find-Enter. Tnx to Masterchef. PS Mijn vrouw is gek op scrabbooken, ik weet vermoedelijk al wat ik krijg voor mijn verjaardag. 13 juni 2007 bewerkt door de Roode Lantaarn
AppieEnJoke Geplaatst 13 juni 2007 Auteur Geplaatst 13 juni 2007 Wat leuk al deze berichtjes zit helemaal te griniken Geo_taz die zijn hulp aanbied woont in de zelfde straat als wij Ik heb al wat zitten proberen met wp in map Source met caching Delfdehout daar een route mee gemaakt Maar nu gaat hij door het water LOL dus ik doe nog iets niet goed maar nu kan ik als ik niet verder kom aan mijn buurman vragen Geo_taz ,als die zin heeft Ik ga echt van alles proberen want ik vind het echt spannend ,maar kan niet steeds na buiten om iets te gaan testen . Ik heb jammer genoeg andere hobys Lol (geintje) groeten uit Delft Jojo en een evenement lijkt mij erg leuk
de spetters Geplaatst 13 juni 2007 Geplaatst 13 juni 2007 Druk, nadat het nieuwe WP is gemaakt en opgeslagen 2 maal op Find.Het nieuwste WP staat boven aan de lijst. Alleen nog een keer een Enter en gaan met die ban... GPS. Dus: Find-Find-Enter. Tnx to Masterchef. Ook mogelijk is: Mark; voer nieuw waypoint in, OK, knopje menu indrukken, projecteer waypoint selecteren, ga naar kiezen. Dus: menu-prj.wypnt-ganaar
Bitte ein Bit Geplaatst 13 juni 2007 Geplaatst 13 juni 2007 Ook mogelijk is: Mark; voer nieuw waypoint in Ja hee, doe het zelf! Zijn ze thuis voor ons al goed bezig, gaan ze nu ook al geloven dat we ze in het veld ook al nodig hebben!
Lex Geplaatst 13 juni 2007 Geplaatst 13 juni 2007 Flatfisher geeft terecht aan dat de beide geocache symbolen gewoon twee subgroepen zijn. Bijzonder is wel dat ze makkelijker zijn op te roepen doordat ze een eigen ingang hebben, en dat ongevonden in gevonden verandert als je een knop aanklikt. Ook is de notitietekst makkelijk op te roepen. Je kunt trouwens wel degelijk ook de gevonden caches zien, dat is een omschakeling in het menu. (@ Ruud4d) Het voordeel bij multi's kan ik niet zo inzien. Je hoeft geen symbool te veranderen, en als je het volgende waypoint aanmaakt kun je daar eenvoudig een GOTO naartoe krijgen: FIND/FIND/ENTR/ENTR. (De Roode Lantaarn vergat 1 ENTR)
Ruud4d Geplaatst 14 juni 2007 Geplaatst 14 juni 2007 (@ Ruud4d)Het voordeel bij multi's kan ik niet zo inzien. Je hoeft geen symbool te veranderen, en als je het volgende waypoint aanmaakt kun je daar eenvoudig een GOTO naartoe krijgen: FIND/FIND/ENTR/ENTR. (De Roode Lantaarn vergat 1 ENTR) Bij het aanmaken van een nieuw wp gebruikt de GPS het laatst gebruikte symbool. Als dat dus het schatkistje is, hoef ik niets te veranderen. Voor mij is het dus aankomen bij een wp, nieuw wp aanmaken, huidige markeren als found en automatisch komt het volgende wp als goto tevoorschijn. Daar moet ik wel bij zeggen dat het net aangemaakte wp wel het dichtsbijzijnde wp moet zijn. Anders moet ik toch uit de lijst met wp's in het menu voor geocaching handmatig het juiste kiezen.
AppieEnJoke Geplaatst 15 juni 2007 Auteur Geplaatst 15 juni 2007 Ik heb gisteren heel wat uitleg gehad van Geo-taz ,hij heeft ons heel veel vertelt alles is niet blijven hangen maar ik ga het wat meer begrijpen Vannacht alleen heel veel gedroomt van geocache zat er zo vol van Ik ben wat dingen aan het uit proberen met de Wp invoeren routes maken en zo Geo-taz heeft ons uit genodigt om een met hem mee telopen ,daar zijn we echt blij mee allemaal een prettig weekend en bedankt voor jullie tips snap ze nog niet allemaal maar dat komt zeker wel Groetjes van Joke uit Delft
de Roode Lantaarn Geplaatst 15 juni 2007 Geplaatst 15 juni 2007 .....gehad van Geo-taz ,hij heeft...... Vannacht alleen heel veel gedroomt van geocache zat er zo vol van ..... en zo Geo-taz heeft..... Groetjes van Joke uit Delft Waar heb je nou werkelijk van gedroomd dan??????
gpsgek Geplaatst 16 juni 2007 Geplaatst 16 juni 2007 .....gehad van Geo-taz ,hij heeft...... Vannacht alleen heel veel gedroomt van geocache zat er zo vol van ..... en zo Geo-taz heeft..... Groetjes van Joke uit Delft Waar heb je nou werkelijk van gedroomd dan?????? Tja... Niet vertellen hoor! Anders wordt het nooit iets! Mij kunnen jullie ook contacteren voor een gezamelijke hunt. Ze zijn schaars, maar ook in Delft heb ik nog een aantal caches niet gedaan...
AppieEnJoke Geplaatst 17 juni 2007 Auteur Geplaatst 17 juni 2007 .....gehad van Geo-taz ,hij heeft...... Vannacht alleen heel veel gedroomt van geocache zat er zo vol van ..... en zo Geo-taz heeft..... Groetjes van Joke uit Delft Waar heb je nou werkelijk van gedroomd dan?????? Tja... Niet vertellen hoor! Anders wordt het nooit iets! Mij kunnen jullie ook contacteren voor een gezamelijke hunt. Ze zijn schaars, maar ook in Delft heb ik nog een aantal caches niet gedaan... Hallo Gpsgek,ik had vanmorgen een replay gedaan op jou bericht maar zeker niet goed gedaan Dus nu als nog bedankt voor je aanbod misschien kunnen we binnen kort eens met je mee lopen We zijn druk aan het uit proberen ,en vinden het een erg leuke bezigheid Ik heb ook nog op je site gekeken nou petje af :thumbup:ik vind hem erg goed veel info groetjes Joke en Appie
Appie uit Delft Geplaatst 17 augustus 2007 Geplaatst 17 augustus 2007 Goede Dag Allemaal, Ik ben dus Appie54 de man van Jojo44. Nou Jojo heeft gelijk gehad, we vinden het allebei een leuke hobby. In het begin zeer moeilijk, maar heel langzaam gaat het beter! Met bijzondere dank aan Geo-Taz en Willy, die hebben ons een stuk wijzer gemaakt. We hebben er nu ruim 20 tot een goed einde gebracht, echt leuk. Wil wel wat vragen, dat begrijpen jullie, waar of hoe laten jullie die kleine etiketjes drukken/maken? Als laatste, Jojo is eind van het jaar jarig, het lijkt mij wel interresant haar een nieuw fototoestel tegeven, ik ben die van ons toch al een beetje zat. Groetjes van Appie uit Delft.
GeoVlinder Geplaatst 17 augustus 2007 Geplaatst 17 augustus 2007 (bewerkt) Kijk, dat noemt men nou een gelijkwaardige relatie! groetjes GeoVlinder ps Stickertjes zelf printen! 17 augustus 2007 bewerkt door GeoVlinder
Team 16 Geplaatst 17 augustus 2007 Geplaatst 17 augustus 2007 Of bij Vistaprint hebben ze wel eens leuke aanbiedingen.
Forward_observer Geplaatst 17 augustus 2007 Geplaatst 17 augustus 2007 Je kan inderdaad via Vistaprint stickertjes laten maken...hebt wel kans dat je continue mail krijgt van ze, met top aanbiedingen.. Noemen ze ook wel is SPAM Gewoon zelf maken via Word of zo iets en stickervelletje lijkt me een stuk goedkoper
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden