Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Die nieuwe cachers calculator ziet er heel mooi uit.

Zou het mogelijk zijn om meerdere formules te bewaren, waarbij je dezelfde waardes kunt gebruiken?

Je hebt er toch vaak minimaal 2 formules nodig om een eindcoordinaat te kunnen berekenen.

Geplaatst

Zou het mogelijk zijn om meerdere formules te bewaren, waarbij je dezelfde waardes kunt gebruiken?

Je hebt er toch vaak minimaal 2 formules nodig om een eindcoordinaat te kunnen berekenen.

Goeie vraag!

Geplaatst

Goeie, niet aan gedacht. Ik ga er mee aan de slag !

Geplaatst
Ga deze er weer snel opzetten, een tool die zijn waarde al meerdere keren heeft bewezen :):thumbup:

Misschien nog een uitbreidingidee voor de calculator; getallen omzetten naar een ander talstelsel (bv binair naar tientallig)

Putput2 :punk:

Moet ik even checken bij GPSGek, zit volgens mij al in GCTool. En aangezien ik PGCT voor het veldwerk wil houden waar deze laatste bewerkingen niet voorkomen zover ik heb kunnen vinden... Kweenie... :unsure:

Geplaatst
Ga deze er weer snel opzetten, een tool die zijn waarde al meerdere keren heeft bewezen :):thumbup:

Misschien nog een uitbreidingidee voor de calculator; getallen omzetten naar een ander talstelsel (bv binair naar tientallig)

Putput2 :punk:

Moet ik even checken bij GPSGek, zit volgens mij al in GCTool. En aangezien ik PGCT voor het veldwerk wil houden waar deze laatste bewerkingen niet voorkomen zover ik heb kunnen vinden... Kweenie... :unsure:

Prima, komt idd niet veel voor, maar zat laatst wel in het veld met pen en papier binaire getallen uit te rekenen..

Putput2

• 3 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)

Ik krijg als het goed is morgen mij Iphone binnen.

Natuurlijk ga ik die ook bij het cachen gebruiken.

Als mijn engels goed ( genoeg) is begrijp ik dat iGCT gebruikt kan worden bij multicaches.

Maar is er dan ook de mogelijkheid om die coördinaten op e.o.a. manier op te slaan bij de multicache die je dan loopt ?

Dus: Je laad de multi die je gaat doen in je iphone en vervolgens bereken je de tussen waypoints en slaat die op bij de multicache.

Het liefst offline, zodat je er ook in het buitenland gebruik van kan maken.

Zie net dat daar ook een tool voor bestaat.

Nu nog onderzoeken of dat offline ook werkt.

bewerkt door buzzarsdseye
Geplaatst
Ik krijg als het goed is morgen mij Iphone binnen.

Natuurlijk ga ik die ook bij het cachen gebruiken.

Als mijn engels goed ( genoeg) is begrijp ik dat iGCT gebruikt kan worden bij multicaches.

Maar is er dan ook de mogelijkheid om die coördinaten op e.o.a. manier op te slaan bij de multicache die je dan loopt ?

Dus: Je laad de multi die je gaat doen in je iphone en vervolgens bereken je de tussen waypoints en slaat die op bij de multicache.

Het liefst offline, zodat je er ook in het buitenland gebruik van kan maken.

Zie net dat daar ook een tool voor bestaat.

Nu nog onderzoeken of dat offline ook werkt.

En voor alle informatie over iGCT : www.btstsoft.nl

Geplaatst

Na de installatie van .net 3.5 op mijn nieuwe HTC touch 3g krijg ik nog steeds foutmeldingen.

Dit is WM versie 6.1 professional? kan dit problemen opleveren?

dagger38

• 3 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)
Na de installatie van .net 3.5 op mijn nieuwe HTC touch 3g krijg ik nog steeds foutmeldingen.

dagger38

Sorry voor de late reactie.

Normaal gesproken zou PGCT gewoon moeten werken met WM6.1. Een oplossing is om een soft-reset te doen. Een andere oplossing is om eerst PGCT op de officiele manier te verwijderen (via Remove Programs), dan een soft-reset van de PDA/smartphone te doen en opnieuw te installeren.

bewerkt door Team Sweetlake
Geplaatst

dagger38

Sorry voor de late reactie.

Normaal gesproken zou PGCT gewoon moeten werken met WM6.1. Een oplossing is om PGCT op de officiele manier te verwijderen (via Remove Programs), dan een sofdt-reset van de PDA/smartphone te doen en opnieuw te installeren.

bij mij werkte de uitleg die op de site staat genoemd. gewoon even een soft-reset (mobiel op normale wijze uit en aan zetten) en dan werkt het.

dit was bij mij de oplossing.

PS. Heerlijk programma trouwens.

• 4 weeks later...
Geplaatst

Goedendag allemaal,

Ik ben benieuwd of duidelijk is hoe de opgavecalculator gebruikt moet worden in PGCT en GCT. 't is een ideaal hulpmiddel voor multi's/mysteries waar (veel) letters in gebruikt worden. Check eventueel de informatie die te vinden is onder de informatieknop op de betreffende pagina en laat me weten of het duidelijk is. In GCT kan ik makkelijk meer info geven, in PGCT is dat lastiger en ben ik beperkt in de hoeveelheid info die ik kan geven. Vandaar deze vraag.

Overigens : als er nog ideeën zijn voor nieuwe tooltjes, laat het me weten : pgct@pgct.nl

Geplaatst
Goedendag allemaal,

Ik ben benieuwd of duidelijk is hoe de opgavecalculator gebruikt moet worden in PGCT en GCT. 't is een ideaal hulpmiddel voor multi's/mysteries waar (veel) letters in gebruikt worden. Check eventueel de informatie die te vinden is onder de informatieknop op de betreffende pagina en laat me weten of het duidelijk is. In GCT kan ik makkelijk meer info geven, in PGCT is dat lastiger en ben ik beperkt in de hoeveelheid info die ik kan geven. Vandaar deze vraag.

Overigens : als er nog ideeën zijn voor nieuwe tooltjes, laat het me weten : pgct@pgct.nl

Misschien een idee om op te kunnen slaan. Als ik BV een serie doe krijg ik bij verschillende caches een code. Alleen loop ik de serie vaak niet in 1 keer en dus ook niet de bonus. Het zou dan handig zijn om je gegevens op te slaan voor als je een volgende keer weer verder gaat.

Geplaatst
Misschien een idee om op te kunnen slaan. Als ik BV een serie doe krijg ik bij verschillende caches een code. Alleen loop ik de serie vaak niet in 1 keer en dus ook niet de bonus. Het zou dan handig zijn om je gegevens op te slaan voor als je een volgende keer weer verder gaat.

Da's een goeie, ga ik mee aan de slag.

Geplaatst

Da's een goeie, ga ik mee aan de slag.

Briljant idee, dat probleem heb ik ook heel vaak. Heb er nu al talloze op die manier maar de oude code's :dribble:

Wellicht wel een tip en ook vast een open deur :dribble: dat de bestandjes bewaard moeten blijven ook bij een update van het programma.

:dribble:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...