Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Suggesties van een newbie, misschien overbodig

De mogelijkheid om morsetekens om te zetten in cijfers en letters ?

De hintdecrypter ook uit te voeren voor cijfers ? (ROB18 ??)

groetjes cirkel

We zetten die laatste in de To-do lijst erbij, de eerste niet omdat die 'in het veld' niet voorkomt zover ik kan 'zien'. Heb je daar wel een voorbeeld van laat het me dan weten, dan komt hij automatisch op de to-do lijst !!

Puzzels met morsetekens heb ik tot nu toe thuis kunnen oplossen. ( bob evers serie)

Cirkel

In 1 van onze caches komt het wel voor. Dan moet je bij een waypoint morse omzetten in cijfers om het volgende waypoint te krijgen...

Grtz!

Geplaatst

Suggesties van een newbie, misschien overbodig

De mogelijkheid om morsetekens om te zetten in cijfers en letters ?

De hintdecrypter ook uit te voeren voor cijfers ? (ROB18 ??)

groetjes cirkel

We zetten die laatste in de To-do lijst erbij, de eerste niet omdat die 'in het veld' niet voorkomt zover ik kan 'zien'. Heb je daar wel een voorbeeld van laat het me dan weten, dan komt hij automatisch op de to-do lijst !!

Puzzels met morsetekens heb ik tot nu toe thuis kunnen oplossen. ( bob evers serie)

Cirkel

In 1 van onze caches komt het wel voor. Dan moet je bij een waypoint morse omzetten in cijfers om het volgende waypoint te krijgen...

Grtz!

Hij komt er in, jawel !! (Verzoek was ook gedaan door LTeunis)

Geplaatst

..... waypoint in morse omzetten in cijfers om het volgende waypoint te krijgen...

Hij komt er in, jawel !! (Verzoek was ook gedaan door LTeunis)

Hartstikke mooi! Maak ik gelijk van de gelegenheid gebruik om je te bedanken voor zoveel moois wat je met ons deelt. Grote klasse!!!

De Saatjes

Geplaatst
Complete cab moet naar de PPC gebracht worden en in de PPC aangeklikt worden en dan weet de PPC wat hij er mee moet doen, namelijk zelf uitpakken en installeren waar het hoort.

Kun je er geen autoexecute file van maken die meteen de cab naar de PPC transporteert?

Zeer waarschijnlijk lukt dat, ik zal er vanavond eens aan beginnen. Ik speelde al wat langer met het idee, maar ik ben er nooit echt mee verder gegaan... :angry:

Geplaatst

Complete cab moet naar de PPC gebracht worden en in de PPC aangeklikt worden en dan weet de PPC wat hij er mee moet doen, namelijk zelf uitpakken en installeren waar het hoort.

Kun je er geen autoexecute file van maken die meteen de cab naar de PPC transporteert?

Zeer waarschijnlijk lukt dat, ik zal er vanavond eens aan beginnen. Ik speelde al wat langer met het idee, maar ik ben er nooit echt mee verder gegaan... :angry:

Maar houd aub de .cab file ook beschikbaar. Laat tenminste geen rotzooi achter op de PC en is mobie en dus overdraagbaar naar andere cahcers met de blauwe tand bv.

Geplaatst

Zeer waarschijnlijk lukt dat, ik zal er vanavond eens aan beginnen. Ik speelde al wat langer met het idee, maar ik ben er nooit echt mee verder gegaan... :)

Maar houd aub de .cab file ook beschikbaar. Laat tenminste geen rotzooi achter op de PC en is mobie en dus overdraagbaar naar andere cahcers met de blauwe tand bv.

Zal ik doen Leo.

• 2 weeks later...
Geplaatst

Nieuwe versie : 1.8

- Morse (De)coderen toegevoegd (Idee LTeunis en De Saatjes)

- Installatieprogramma gemaakt, waarbij installatie nu vanaf computer gestart wordt. Daardoor geen problemen meer bij gebruikers waar de .cab bestanden automatisch uitgepakt worden na downloaden. (Idee Kruimeldief)

Veel plezier !!

Geplaatst

Ziet er weer perfect uit.. :D

Eerst de .cab versie(zoals voorheen) binnengehaald, maar kreeg bij instaleren een fout-melding B)

Toen de .exe uitvoering, en dat ging perfect :D

Team Sweetlake bedankt dat je dit stuk gereedschap et ons wil delen :lol1:

Putput2

Geplaatst

Dit weekend in Groningen wezen cachen, en aldaar veel gehad aan deze tool. Puntjes peilen is toch makkelijker dan op een ouwe etrex, en we moesten een bepaald woord vinden dat een bepaalde letterwaarde had. Omdat er veel verschillende mogelijkheden waren, waren we maar wat blij met PGCT.

Ik heb hem al eens genoemd in de Podcast, maar zal een uitvoeriger verslag doen in de volgende aflevering.

TFTP!

Geplaatst (bewerkt)

Altijd leuk, prettig, fijn om te lezen dat jullie en anderen er plezier beleven om PGCT te gebruiken. Dank je.

Ik ben benieuwd naar de volgende podcast; heb je overigens al een idee wanneer de volgende uitkomt ?

bewerkt door Team Sweetlake
Geplaatst (bewerkt)

Ik heb er mee zitten spelen op een HTC TyTN2 (draaibaar touchscreen en qwerty toetsenbord)

download van de .cab kwam in plain text in de browser. Wellicht een mime setting op de webserver?

Installatie ging verder met de .exe lekker vlot. Opstarten ging ook prima.

alle menu's en optie's even afgelopen. Herken veel uit de online GEOtools (die op haar beurt natruulijk weer is gebaseerd op de wel bekende excelsheet van onze belgische vrienden)

Netjes!! overzichtelijk. Ja wat moet je er nog meer over zeggen? Lekker makkelijk.

Het brengt bij mij weer de kriebels op om ook weer lekker aan de slag te gaan.

WM6 + GPS + C# + OMS = een GPSr in een mobiele telefoon.

Eerst maar eens de eXplorist 210 software namaken. Daarna misschien de 60Cx software eens nabouwen.

We zullen zien.

bewerkt door franka en pim
Geplaatst

Heb zojuist mijn nieuwe gsm HTC730 voorzien van dit fantastische programma. Het werkt geweldig en met de nieuw installer erbij is het helemaal een fluitje van een cent. Ik had deze al een tijdje in gebruik op mijn PDA, maar nu weet ik zeker ik zit onderweg nooit zonder.

Echt helemaal geweldig, Super bedankt :D:thumbup::crybaby:

Geplaatst (bewerkt)
Ik heb er mee zitten spelen op een HTC TyTN2 (draaibaar touchscreen en qwerty toetsenbord)

download van de .cab kwam in plain text in de browser. Wellicht een mime setting op de webserver?

Hmm, die ken ik nog niet. Ik zal kijken wat ik kan doen. Wat wel al vaak gebeurd is, is dat op het toestel zelf het bestand automatisch werd uitgepakt omdat de extensie .cab was gekoppeld aan WinRar. En da's dus niet de bedoeling. Misschien is het zoiets...

Herken veel uit de online GEOtools (die op haar beurt natruulijk weer is gebaseerd op de wel bekende excelsheet van onze belgische vrienden.

Ik weet dat Geotools bestaat, ik heb het echter nog nooit bekeken omdat ik bang ben dat ik dan dingen ga overnemen daaruit, en ik wil elke schijn van kopiëren voorkomen. Het enige programma wat ik ooit bekeken en gebruikt heb, is GCTool van GPSGek.

Ik kwam er echter achter dat ik geen tekst kan invoeren bij de cacher's calculator. Alle andere schermen lukt het wel, behalve dus bij de calculator. Iets om nog even naar te kijken?

Euh, da's de bedoeling ook; dat er alleen cijfers, punten, haakjes ed. gebruikt kunnen worden en niet tekst. Of bedoel je wat anders (voorbeeldje?)

bewerkt door Team Sweetlake
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...