Spring naar bijdragen

Banner(s)


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dan zal het wel aan de instellingen van mijn "kantoor"pc liggen, die door de beheerder zijn veranderd :angry: .

 

Ik mis ook de helft aan smilies :thumbup: .

 

Welkom in de wondere wereld van computers. IE een keer afsluiten en opnieuw opstarten en alles is er weer. Ligt aan die 2e hands harde schijf van Hans Kazan :lol1: ?

 

Draadje mag van mij wel dicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien heeft het te maken met de regel dat je of 4 regels tekst of maximaal 2 banners in je handtekening mag? :thumbup:

Hoe kan het dan dat sommige er wel 8 of 9 hebben? Historie? en bij nieuwe handtekeningen max 2?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat dit vanzelf ik bedoel als je meer dan twee banners wilt plaatsen worden die teveel banners dan vanzelf weggehaald of moet ik dit zelf doen en ligt dit dus aan mijn eigen" fatsoen".

Ik krijg namelijk mijn state bar niet geplaatst en ik heb 3 banners staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat dit vanzelf ik bedoel als je meer dan twee banners wilt plaatsen worden die teveel banners dan vanzelf weggehaald of moet ik dit zelf doen en ligt dit dus aan mijn eigen" fatsoen".

Ik krijg namelijk mijn state bar niet geplaatst en ik heb 3 banners staan.

Ik zie hem toch echt wel staan. Hij staat boven de drie banners :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er was een week of 2 geleden een soortgelijk topic dacht ik.

Toen gaf Kruimeldief aan dat die regel bestaat. Weinigen zijn er misschien van op de hoogte maar het is er wel 1 waar je mee accoord bent gegaan toen je je aanmelde kan ik me zo voorstellen.

 

Het kwam ter sprake omdat sommigen meer tekst en banners hebben in hun handtekening dan dat ze aan tekst posten in een topic :angry:

Om te voorkomen dat je meer aan het scrollen dan aan het lezen bent is die regel er denk ik. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is niemand die zonder een melding heeft geknoeid met gebruikers hun banners :thumbup:

 

De Roode (S)Loper zijn banners staan er zoals altijd en ook de vermiste banner van de Getzyfamily stond en staat er nog steeds.

Er is geen grandfathered toestemming voor meerdere banners, en nieuwe forumgebruikers kunnen (nog steeds) net zoveel aanknoeien als "jullie" ook kunnen met de banners.

 

Dat er forumleden zijn met meer, voor mij persoonlijk geen probleem, zo lang ze niet groter zijn dan de statsbanner van gc.com en zo lang ze maar op een lijn blijven en dan natuurlijk "in beeld" blijven.

Niet onder elkaar plaatsen. Dat er dan forumleden zijn met misschien wel 9, als ze maar voldoen aan de regel hierboven. (Kruimel zijn regel. Geldig totdat "het bestuur" anders beslist. Ben immers (nog) niet de baas hier. :angry: ) Als er meerdere van die 9 onder elkaar staan, dan kunnen "ze" een PB verwachten als we het opmerken. Dan mag men de extra banners zelf verwijderen, of we verwijderen ze allemaal voor de genoemde "men".

Als iemand nu ineens zijn banners mist, dan zal je het probleem bij je eigen moeten zoeken :lol1: .

 

Don't blame us, we didn't do anything, we don't do nothing at all.

 

President Reagan to the Chinese Leader Mao:

 

R: Do You have election?

M: Yes, evely molning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het aantal karakters dat in de ondertekst mag wel beperkt en valt een deel van de code er 'vanzelf af'.

(linkjes korter maken is dan de oplossing)

 

of zo...

 

Precies, of zo.... Immers, bovenstaand gaat niet op als de banners eerder wel zichtbaar waren en nu ineens niet. Daarbij komt, er wordt niets vermist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het aantal karakters dat in de ondertekst mag wel beperkt en valt een deel van de code er 'vanzelf af'.

(linkjes korter maken is dan de oplossing)

 

of zo...

 

Precies, of zo.... Immers, bovenstaand gaat niet op als de banners eerder wel zichtbaar waren en nu ineens niet. Daarbij komt, er wordt niets vermist.

De zon komt op de banners verdwijnen. De zon gaat onder en de banners zijn weer terug.

 

Niet angstig worden, alles komt goed, ook de banners. :thumbup:

 

Soms moet je gewoon even wachten voor het beste resultaat en met de digitale wereld heb je niet alles in de hand. Gewoon doorgaan met cachen. Zoekt en gij zult vinden. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat dit vanzelf ik bedoel als je meer dan twee banners wilt plaatsen worden die teveel banners dan vanzelf weggehaald of moet ik dit zelf doen en ligt dit dus aan mijn eigen" fatsoen".

Ik krijg namelijk mijn state bar niet geplaatst en ik heb 3 banners staan.

Ik zie hem toch echt wel staan. Hij staat boven de drie banners :angry:

Het zal wel aan ons liggen maar ik zie hem op mijn computer niet staan wat doe ik fout. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...