Spring naar bijdragen

Geo d'Ors


The Scorpios

Aanbevolen berichten

Maar dat betekend nog steeds dat je de gegevens handmatig eerst moet invoeren wat betreft het aantal geodors. Het is een statisch lijstje.

Dan zou een bookmarklist handiger zijn lijkt me. OK daar staan dan niet het aantal geodors in vermeld maar dat zou via een linkje op de cachepagina weer verholpen kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maar dat betekend nog steeds dat je de gegevens handmatig eerst moet invoeren wat betreft het aantal geodors. Het is een statisch lijstje.

Dan zou een bookmarklist handiger zijn lijkt me. OK daar staan dan niet het aantal geodors in vermeld maar dat zou via een linkje op de cachepagina weer verholpen kunnen zijn.

 

Als er zo'n tekstbestandje als download op gc.nl te vinden zou zijn, zou je met je startup macro iedere keer als je GSAK start de Geo d'Or vermeldingen automatisch kunnen laten bijwerken. Daar zit weinig handwerk aan. De lijst met caches in GSAK is sowieso een statische lijst, de rest van de gegevens worden ook alleen maar ge-update als je een nieuwe GPX van gc.com importeert.

 

In een bookmarklist zie ik weinig voordelen boven de lijst met Geo d'Or caches die nu al op gc.nl staat, maar voel je vrij om er eentje te maken :thumbup: . Als de aantallen Geo d'Ors er niet bij komen te staan in GSAK, maar alleen óf een cache een Geo d'Or heeft voegt het voor mij weinig toe. Er zijn momenteel al ruim 1300 caches die een Geo d'Or hebben, als ik ga cachen in een bepaald gebied waar ik niet vaak kom wil ik graag zien welke cache er echt met kop en schouders bovenuit steekt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn momenteel al ruim 1300 caches die een Geo d'Or hebben

 

 

What the f :thumbup: k

Je maakt een grapje zeker?

 

Showing rows 0 - 29 (1,432 total, Query took 0.0041 sec)

 

;)

Waarom nomineren we ze niet allemaal ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn momenteel al ruim 1300 caches die een Geo d'Or hebben

 

 

What the f ;) k

Je maakt een grapje zeker?

 

Showing rows 0 - 29 (1,432 total, Query took 0.0041 sec)

 

:frusty:

Er zijn ook veel caches die maar één of twee Geo d'Ors hebben... In dat opzicht kan er nog zat onderscheid gemaakt worden... :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad een hele waardevolle aanvulling op de huidige functionaliteit!!! Xaa, bedankt! :thumbup:;)

 

Ondertussen hou ik me natuurlijk altijd nog aanbevolen voor een extra stukje script op de server dat een tekst-documentje met de gewenste gegevens "<GC-code>,<Geo d'Ors>,<Waardering>" genereert om te kunnen importeren in GSAK :frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

440 met meer dan 2

 

:frusty::D

[

Ik zou kunnen kijken of ik even erbij kan jongen:

* getal invullen geeft alle caches met minimaal dat aantal geodors

Misschien kom ik dara vanavond aan toe, wie weet

 

Tis fijn te merken dat wat ik bedoelde en waarvan ik me afvroeg hoe dan zou kunnen, nu toch vorm krijgt :thumbup: Als er nu nog zo'n gpx bijkomt, zou het helemaal gaaaaaf zijn. :cry:

 

Ga straks maar eens die macro van MrChaos proberen. Bedankt daarvoor ;)

En morgen richting Bedevaartscache! Ik wil nu eindelijk wel eens weten waarom die zoveel geodooors heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een simpele versie om te laten zien hoe het zou kunnen werken.

 

Voor jou simpel, voor mij (en ik denk anderen) precies wat ik zoek! :thumbup::frusty:;)

de 7e kolom met aantal geodors!gsak%20met%20geodord.jpg

hier staan de bestandjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ja, ik denk dat je moeilijk iets kan zeggen van die aantallen. Een cache op Schiermonnikoog met 1 Geo d'or (een cache die weinig gedaan wordt om geografische redenen) is iets heel anders dan een cache in de randstad met 1 Geo d'or. Daar kan je wel allerlei dingen op gaan loslaten om het te relativeren, maar ja...

Goed, ik heb een ideetje, maar vandaag even geen tijd.

Daarom had ik ook een relatieve lijst gemaakt. Maar dan nog zegt het niet altijd iets. Voor Schiermonnikoog heb ik geen cache nodig; dat is voor mij toch een Geo d'Or paradijs :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1431 met minstens 1

630 met minstens 2

440 met meer dan 2

 

Goed, ik heb een ideetje, maar vandaag even geen tijd.

 

Wat zou men denken van het volgende: in die 'mijn kaarten' kan je 'aanbevolen door' aangeven.

Heeft nu 2 mogelijkheden:

* leeglaten geeft alle caches met 1 geodor of meer

* naam invullen geeft alle caches met een geodor gegeven door die persoon

 

Ik zou kunnen kijken of ik even erbij kan jongen:

* getal invullen geeft alle caches met minimaal dat aantal geodors

 

Misschien kom ik dara vanavond aan toe, wie weet

 

 

 

En???? het heeft behoorlijk geregend dit weekend dus ben je er al een beetje uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ja, ik denk dat je moeilijk iets kan zeggen van die aantallen. Een cache op Schiermonnikoog met 1 Geo d'or (een cache die weinig gedaan wordt om geografische redenen) is iets heel anders dan een cache in de randstad met 1 Geo d'or. Daar kan je wel allerlei dingen op gaan loslaten om het te relativeren, maar ja...

Goed, ik heb een ideetje, maar vandaag even geen tijd.

Daarom had ik ook een relatieve lijst gemaakt. Maar dan nog zegt het niet altijd iets. Voor Schiermonnikoog heb ik geen cache nodig; dat is voor mij toch een Geo d'Or paradijs :)

 

Is die relatieve lijst net online te zetten zodat hij dynamisch en beschikbaar is? Ik vind het een leuke aanvulling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...