Spring naar bijdragen

Geo d'Ors


The Scorpios

Aanbevolen berichten

Inderdaad een hele waardevolle aanvulling op de huidige functionaliteit!!! Xaa, bedankt! ;):thumbup:

 

Ondertussen hou ik me natuurlijk altijd nog aanbevolen voor een extra stukje script op de server dat een tekst-documentje met de gewenste gegevens "<GC-code>,<Geo d'Ors>,<Waardering>" genereert om te kunnen importeren in GSAK :crybaby:

 

Die wens heb ik gepost op het nieuwe forumonderdeel onderhoud site. Zou eenzelfde werkwijze/macro/bestand kunnen met de relatieve lijst? Zomaar een wens die misschien wel onredelijk is. Vergeef het dan deze "oude vrouw" :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
ReizenReizen

Hé, Klasse oplossing hartelijk dank voor de creativiteit.

 

Bounce Team

 

Graag gedaan hoor!!

 

Jullie hebben natuurlijk ook al lang gemerkt dat Xaa zijn belofte ook is nagekomen, en je bij het genereren van 'mijn kaart' ook een minimum aantal Geo d'Ors kan aangeven!! Kijk maar eens hier. Ik zie het nu net pas, en heb waarschijnlijk de aankondiging op het forum hierover even gemist. Xaa (tenminste, ik neem aan dat jij het gedaan hebt), bedankt! :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe wel meer dingen zonder aankondigingen, dus ben maar niet bang, je hebt niets gemist op dat vlak

 

Ach, sommige dingen zijn nu eenmaal meer het vermelden waard dan andere. Deze mocht van mij wel even genoemd worden! :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe wel meer dingen zonder aankondigingen, dus ben maar niet bang, je hebt niets gemist op dat vlak

Klopt. De laatste tijd doe jij meer dingen dan ik ;):lol1:

of anders gezegd: na een half jaar weinig heb ik eindelijk ook weer eens wat gedaan :D

 

Wel kondig ik vaak aan wat ik gemaakt heb zodat we later niet horen "ik wist niet dat het er was", maar het is uiteraard aan jou of je dat wel of niet wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...