Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

:D Ik zoek me nog wel wezenloos naar die ehbo-kistjes. Die lijken nergens meer te vinden. Als iemand nog een tip heeft, houd ik mij aanbevolen. :crybaby:

Douwes dump in Ommen had laatst nog wel een aantal "slechts" €12,95 per stuk.

Dus die staan er nog, denk ik.

Klopt Donderdag 30- 08-07 stonden ze er nog.

Ze zijn wel wat aan de dure kant.

Greoten DE GETZIE FAMILY.

• 4 months later...
Geplaatst

Volgens mij wordt het tijd voor een tweedehands aangeboden en te koop pagina op het forum, lijkt me wel makkelijk voor een ieder die iets op cache gebied te koop heeft of te koop vraagt.

groetje,

Geplaatst
Volgens mij wordt het tijd voor een tweedehands aangeboden en te koop pagina op het forum, lijkt me wel makkelijk voor een ieder die iets op cache gebied te koop heeft of te koop vraagt.

groetje,

Maar eeh: heb ik iets gemist ? Vijf minuten geleden stond zo'n pagina nog op het forum :) ...

Geplaatst

how stupid, had het niet gezien sorry hoor, ga gelijk kijken.

groetje,

Maar eeh: heb ik iets gemist ? Vijf minuten geleden stond zo'n pagina nog op het forum :) ...

Geplaatst (bewerkt)

tuitje,

misschien is het handig als we weten waar je ongeveer woont. Ik neem aan dat je ze niet ook gaat opsturen voor 5 euro.

Ik vind het nog steeds jammer dat ik toen geen foto in America heb gemaakt.

We waren aan het overnachten in Beatty, wat even buiten Las Vegas ligt, naast Death Valley.

Daar stonden ook ammoboxen te koop. En niet een paar, maar duizenden, in alle formaten die je maar kunt bedenken. Van zakformaat tot het formaat waar je 2 mensen in zou kunnen stoppen.

Maar daar komen we vast nog eens, en hopen dat ze er dan nog liggen.

Regenen doet het daar toch nooit, dus roesten doen ze ook niet :)

bewerkt door dmace
Geplaatst
tuitje,

misschien is het handig als we weten waar je ongeveer woont. Ik neem aan dat je ze niet ook gaat opsturen voor 5 euro.

We waren aan het overnachten in Beatty, wat even buiten Las Vegas ligt, naast Death Valley.

Daar stonden ook ammoboxen te koop. En niet een paar, maar duizenden, in alle formaten die je maar kunt bedenken. Van zakformaat tot het formaat waar je 2 mensen in zou kunnen stoppen.

Regenen doet het daar toch nooit, dus roesten doen ze ook niet :)

klinkt als een opdracht voor prof

Geplaatst (bewerkt)

Hoezo schaarste? Lezen jullie geen kranten? Oorlog overal, dus ook kisten plenty te over.....

Dit is een shop die ze verkoopt.... Heerlen, dus wel ver weg... maar goed, ze hebben ze wel.

http://www.stockhouse.nl/nl/frontoffice/pr...=I06&pnr=80

Maar deze heeft me toch een keuze....

http://www.de-generaal.com/frame4/munitiekisten/index.htm

Hier nog een...

http://www.camonet.nl/producten.php?comman...ail&id=3041

doe er je voordeel mee. :)

Gegroet.

bewerkt door GeoBeo
Geplaatst

Misschien een idee om MZLE2008 te bezoeken? Dan kan ie er een paar voor je apart houden :P Of je moet ze wel heel dringend nodig hebben....

tuitje,

Regenen doet het daar toch nooit, dus roesten doen ze ook niet :thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...