getzie family Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Ik zoek me nog wel wezenloos naar die ehbo-kistjes. Die lijken nergens meer te vinden. Als iemand nog een tip heeft, houd ik mij aanbevolen. Douwes dump in Ommen had laatst nog wel een aantal "slechts" €12,95 per stuk. Dus die staan er nog, denk ik. Klopt Donderdag 30- 08-07 stonden ze er nog. Ze zijn wel wat aan de dure kant. Greoten DE GETZIE FAMILY.
friekje Geplaatst 26 januari 2008 Geplaatst 26 januari 2008 De schaarste van kisten neemt toe,heb er nog enkele staan. Doe je voordeel ermee.
onneb Geplaatst 26 januari 2008 Geplaatst 26 januari 2008 Volgens mij wordt het tijd voor een tweedehands aangeboden en te koop pagina op het forum, lijkt me wel makkelijk voor een ieder die iets op cache gebied te koop heeft of te koop vraagt. groetje,
Team jemar Geplaatst 26 januari 2008 Geplaatst 26 januari 2008 Volgens mij wordt het tijd voor een tweedehands aangeboden en te koop pagina op het forum, lijkt me wel makkelijk voor een ieder die iets op cache gebied te koop heeft of te koop vraagt. groetje, Maar eeh: heb ik iets gemist ? Vijf minuten geleden stond zo'n pagina nog op het forum ...
onneb Geplaatst 26 januari 2008 Geplaatst 26 januari 2008 how stupid, had het niet gezien sorry hoor, ga gelijk kijken. Volgens mij wordt het tijd voor een tweedehands aangeboden en te koop pagina op het forum, lijkt me wel makkelijk voor een ieder die iets op cache gebied te koop heeft of te koop vraagt. groetje, Maar eeh: heb ik iets gemist ? Vijf minuten geleden stond zo'n pagina nog op het forum ...
tuitje Geplaatst 26 januari 2008 Geplaatst 26 januari 2008 (bewerkt) de schaarste valt wel mee. Tuitje 31 januari 2008 bewerkt door tuitje
dmace Geplaatst 26 januari 2008 Geplaatst 26 januari 2008 (bewerkt) tuitje, misschien is het handig als we weten waar je ongeveer woont. Ik neem aan dat je ze niet ook gaat opsturen voor 5 euro. Ik vind het nog steeds jammer dat ik toen geen foto in America heb gemaakt. We waren aan het overnachten in Beatty, wat even buiten Las Vegas ligt, naast Death Valley. Daar stonden ook ammoboxen te koop. En niet een paar, maar duizenden, in alle formaten die je maar kunt bedenken. Van zakformaat tot het formaat waar je 2 mensen in zou kunnen stoppen. Maar daar komen we vast nog eens, en hopen dat ze er dan nog liggen. Regenen doet het daar toch nooit, dus roesten doen ze ook niet 26 januari 2008 bewerkt door dmace
hesselannema Geplaatst 26 januari 2008 Geplaatst 26 januari 2008 tuitje, misschien is het handig als we weten waar je ongeveer woont. Ik neem aan dat je ze niet ook gaat opsturen voor 5 euro. Ik vind het nog steeds jammer dat ik toen geen foto in America heb gemaakt. We waren aan het overnachten in Beatty, wat even buiten Las Vegas ligt, naast Death Valley. Daar stonden ook ammoboxen te koop. En niet een paar, maar duizenden, in alle formaten die je maar kunt bedenken. Van zakformaat tot het formaat waar je 2 mensen in zou kunnen stoppen. Maar daar komen we vast nog eens, en hopen dat ze er dan nog liggen. Regenen doet het daar toch nooit, dus roesten doen ze ook niet klinkt als een opdracht voor prof
GeoBeo Geplaatst 26 januari 2008 Geplaatst 26 januari 2008 (bewerkt) Hoezo schaarste? Lezen jullie geen kranten? Oorlog overal, dus ook kisten plenty te over..... Dit is een shop die ze verkoopt.... Heerlen, dus wel ver weg... maar goed, ze hebben ze wel. http://www.stockhouse.nl/nl/frontoffice/pr...=I06&pnr=80 Maar deze heeft me toch een keuze.... http://www.de-generaal.com/frame4/munitiekisten/index.htm Hier nog een... http://www.camonet.nl/producten.php?comman...ail&id=3041 doe er je voordeel mee. Gegroet. 26 januari 2008 bewerkt door GeoBeo
Track_leader Geplaatst 27 januari 2008 Geplaatst 27 januari 2008 Hoezo schaarste? Lezen jullie geen kranten? Oorlog overal, dus ook kisten plenty te over..... Maar deze heeft me toch een keuze.... http://www.de-generaal.com/frame4/munitiekisten/index.htm doe er je voordeel mee. Gegroet. De generaal is wel een elite generaal... kijk eens naar de prijzen......
mennokkio Geplaatst 28 januari 2008 Geplaatst 28 januari 2008 Zijn er nog zaakjes rondom gelderland? Ken zelf alleen deze: http://www.legerdump.com/
Ilonka1980 Geplaatst 28 januari 2008 Geplaatst 28 januari 2008 Misschien een idee om MZLE2008 te bezoeken? Dan kan ie er een paar voor je apart houden Of je moet ze wel heel dringend nodig hebben.... tuitje, misschien is het handig als we weten waar je ongeveer woont. Ik neem aan dat je ze niet ook gaat opsturen voor 5 euro. Ik vind het nog steeds jammer dat ik toen geen foto in America heb gemaakt. We waren aan het overnachten in Beatty, wat even buiten Las Vegas ligt, naast Death Valley. Daar stonden ook ammoboxen te koop. En niet een paar, maar duizenden, in alle formaten die je maar kunt bedenken. Van zakformaat tot het formaat waar je 2 mensen in zou kunnen stoppen. Maar daar komen we vast nog eens, en hopen dat ze er dan nog liggen. Regenen doet het daar toch nooit, dus roesten doen ze ook niet
westlander Geplaatst 28 januari 2008 Geplaatst 28 januari 2008 Nou Friekje doe er mij maar een dan.Ik kom A.S.A.P ophalen.
Aanbevolen berichten