Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dag allemaal,

Ik heb een bijzond autotje welke ik graag als cache wilde laten dienen. Nou mag dt blijkbaar niet meer. Dat vind ik erg jammer. De reacties bij het gele bussie zijn ook altijd erg leuk.

Heeft iemand een idee hoe ik het zo kan veranderen dat het wel mag?

Geplaatst
Je kan er wel een TB aan hangen door die bijvoorbeeld voor de voorruit te leggen.

Haha, zo lang dan maar niet iemand mijn auto ruilt voor een andere TB.....

;)

Maar dat is het toch anders. Ik wilde het echt graag een cache laten worden. Is toch anders dan ee TB.

Gast Team_Maju
Geplaatst

Er is geen mogelijkheid meer om je auto als reizende cache te registeren. Er is laatst ook al een heel draadje over geweest, vind het alleen niet zo snel terug.

Dus meer dan een TB kan je er jammer genoeg niet meer van maken.

Geplaatst (bewerkt)

Volgens mij mag het wel als je informatie in je auto legt die je nodig hebt voor het vinden van de cache ergens in Nederland, deze moet je wel ficiek neerleggen. Het is niet zo mooi als het geele bussie maar het is niet anders.

bewerkt door smeule
Geplaatst

Jammer hoor. Weet iemand ook waarom het niet mag?

En het zou dus wel mogen als ik een coordinaat op mijn auto zet waar de uiteindelijke cache te vinden is?

Geplaatst

En het zou dus wel mogen als ik een coordinaat op mijn auto zet waar de uiteindelijke cache te vinden is?

Het zou dan een mystery zijn.

Geplaatst

Het zou dan een mystery zijn.

;) Maar de eindcache van een mystery hoort tegenwoordig in een straal van 3km van de opgave te liggen. Dat worden korte ritjes.

Geplaatst
;) Maar de eindcache van een mystery hoort tegenwoordig in een straal van 3km van de opgave te liggen. Dat worden korte ritjes.

Dat is een kleine misvatting. Het opgegeven coördinaat voor de cache moet binnen een cirkel van 3 km van de werkelijke cache liggen. De auto zou de oplossing zijn die je moet vinden om naar de cache te kunnen. Voor sommige mistery's moet je één of meer TB's vinden om de cache te kunnen loggen. Dat is dus het principe hierachter.

Geplaatst
Dag allemaal,

Ik heb een bijzond autotje welke ik graag als cache wilde laten dienen. Nou mag dt blijkbaar niet meer. Dat vind ik erg jammer. De reacties bij het gele bussie zijn ook altijd erg leuk.

Heeft iemand een idee hoe ik het zo kan veranderen dat het wel mag?

Je kan de auto ook ingraven in het bos.

Bij voorkeur achter een omgevallen boom. :lol1:

Geplaatst

Zodra je toestemming hebt ben ik wel bereid om die auto de grond in te spitten,

Maken we er gelijk een Event van met een Event cache.

Heb je overigens ook de grootste cache van Nederland. :lol1:

Geplaatst

Ik ben ook bezig geweest met een reizende cache.. maar die werd geweigerd.. (wat ik raar vindt want het gegrootvaderde gele bussie mag dan weer wel :-(

Geplaatst (bewerkt)
Ik ben ook bezig geweest met een reizende cache.. maar die werd geweigerd.. (wat ik raar vindt want het gegrootvaderde gele bussie mag dan weer wel :-(

Daarom is-ie ook grandfathered. Dat wil zeggen dat-ie nog onder de oude regels valt, m.a.w. het gele bussie was er al toen de regels veranderd zijn.

@ Roode Lantaarn, ik help wel met graven. Eerst een mooie houten bekisting er om heen tegen de roest :D

bewerkt door De Roode Loper
Geplaatst

Zelfs adoptie van een grandfather word de grond ingeboord. Ik ben er ook mee bezig geweesd. Als je het ergens niet mee eens bent is er maar 1 oplossing. Dan ga je naar de "buren". let wel dit heeft niets met .nl te maken maar met reviewers die regels toepassen van .com

groetjes kees

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...