Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Meneer de Uil is vermist 1 (bij Zwolle) en

Meneer de Uil is vermist 2 (bij Hardenberg)

vind ik iets te ver om even heen en weer te rijden vanuit maassluis :yes::blink:

maar het is altijd leuk een nacht cache.

Geplaatst

vind ik iets te ver om even heen en weer te rijden vanuit maassluis ;):)

maar het is altijd leuk een nacht cache.

Haha, nou dan gaan we nog even door met het uitzetten van nachtcaches!

Wie weet kun je er dan een uitstapje van maken die genoeg loont...

Chembrother Mark.

Geplaatst (bewerkt)

Als er iemand in de buurt van Maasluis een nachtcache wil opzetten dan help ik graag met het concept, het veldwerk en het materiaal.

Het bos in de Broekpolder is bijvoorbeeld een mooie kandidaat.

Het rotste werk: het regelen van toestemming,

laat ik echter graag aan iemand anders over.

Ik hoor het wel als iemand zin heeft in een co-productie: "nachtelijk ontij in het polderbos".

4b842075-df61-4914-bc81-0069af20f4f3.jpg

bewerkt door hrng
  • 3 months later...
Geplaatst
Als er iemand in de buurt van Maasluis een nachtcache wil opzetten dan help ik graag met het concept, het veldwerk en het materiaal.

Het bos in de Broekpolder is bijvoorbeeld een mooie kandidaat.

Het rotste werk: het regelen van toestemming,

laat ik echter graag aan iemand anders over.

Ik hoor het wel als iemand zin heeft in een co-productie: "nachtelijk ontij in het polderbos".

4b842075-df61-4914-bc81-0069af20f4f3.jpg

Ik wil zelf graag een nachtcache maken op de Veluwe. Dus alle info en tips zijn welkom. Tot nu toe is het probleem om een geschikt bos te vinden waar je na zonsondergang nog in mag. Misschien iemand een idee waar?

• 4 months later...
Geplaatst
Ook de 'Night of the Snake' in Hoogvliet is een hele leuke nachtcache!

Hij is leuk voor beginnende nachtcachers.

Als je het "hardcore nachtwerk" eenmaal hebt ervaren, tja......dan ga je naar Duitsland voor het echte werk :blush::thumbup:

Geplaatst

Ook de 'Night of the Snake' in Hoogvliet is een hele leuke nachtcache!

Hij is leuk voor beginnende nachtcachers.

Als je het "hardcore nachtwerk" eenmaal hebt ervaren, tja......dan ga je naar Duitsland voor het echte werk :ph34r::dribble:

Nog tips welke nachtcaches in Duitsland uitdagend zijn? BNI staat op het verlanglijste maar aangezien we binnenkort gaan nachtcachen en we pas om 20:00 uit utrecht weg kunnen rijden is deze net iets te lang om af te lopen. Als ik de logs lees doen sommige teams er tussen de 8 en 11 uur over en we willen niet het risico lopen dat het licht word en dan niet verder kunnen.

We zoeken dus een cache die max 8 a 9 uur duurt en we houden van een uitdaging :D

• 4 weeks later...
Geplaatst

Wijtweetjes,

Als we het over tips en reclame gaan hebben dan mag "Kattenogen en Waterwerken" niet ontbreken. Ik vond hem zelfs beter dan Batteries. Alleen deze wel eindigen bij daglicht!

Geplaatst

Als we het over tips en reclame gaan hebben dan mag "Kattenogen en Waterwerken" niet ontbreken. Ik vond hem zelfs beter dan Batteries. Alleen deze wel eindigen bij daglicht!

Als er meer teams zijn waar hij hoog op het lijstje staat...........ik hou me aanbevolen.........(geen cache om alleen te doen)

Putput2 :lol:

Geplaatst
de "ultieme" nachtcache....

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCYZB4

wel een om met meerdere personen te "doen" :eek:

succes....nachtcache'n is super........ :lol:

johanvc

Inderdaad de ultieme nachtcache, jammer dat hij nu even niet actief is, anders zou ik hem morgen 12 april) voor de derde keer gaan doen.

We staan met 5 teams klaar (6 personen), maar het wordt dus nog ff wachten. Maar van uitstel komt geen afstel, zeker bij deze net.

Geplaatst

Als er meer teams zijn waar hij hoog op het lijstje staat...........ik hou me aanbevolen.........(geen cache om alleen te doen)

Putput2 :lol:

In de zomer wil ik deze wel doen. Er schijnt een water-gedeelte bij te zijn.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...