masterchef Geplaatst 6 maart 2007 Geplaatst 6 maart 2007 Hej All, Nu ik een tijdje in de polder woon, en erg druk ben met het uitzetten van caches! Heb ik contact gezocht met SBB voor het plaatsen van caches in de bossen die we hier in de polder hebben. Nu is het zo dat de meeste gebieden van SBB zijn. Nu krijg ik van een van de personen van SBB (Lelystad)te horen dat ik een vergunning kan krijgen voor € 35,00. Nu heb ik best wel wat over voor deze leuke hobby maar zoveel geld voor een vergunning dat doe ik echt niet!! Ik kreeg van die persoon ook te horen dat dat zo geregeld was met alle caches die nu bij SBB (Lelystad) flevoland liggen. Ik wil best wel betalen voor een vergunning maar dan wil ik alle locaties die ik graag wil gebruiken op een vergunning hebben dan is het nog wel te doen. Maar als je ca 20 caches bijna klaar hebt, die alleen nog een locatie nodig hebben. Elke keer € 35,00 moet betalen dan is de lol er wel vanaf. Dan koop ik er liever een extra GPS bij. Zijn er meer cachers in de polder die hier tegen aan gelopen zijn? En hoe heb je dat dan opgelost? Greetz Masterchef.
zoekmachine Geplaatst 6 maart 2007 Geplaatst 6 maart 2007 Zo wordt het toch weer commercieel. Van SBB zijn wij dit niet gewend: Omgeving Baarn - Soest - Lage Vuursche. Wel wilde een particuliere bosbeheerder geld zien voor een verstopte kist. Wij hebben toen gezegd dat dit niet de bedoelig is en zijn hier verder niet op ingegaan. Als je eenmaal gaat betalen is het einde zoek. Maar iedereen moet dit natuurlijk zelf weten. 'k Ben trouwens wel benieuwd hoe deze vergunning er uit zal zien...
De Roode Loper Geplaatst 6 maart 2007 Geplaatst 6 maart 2007 Ik ben ook bezig met een cache ide op terrein van SBB komt te liggen, maar geen probleem. p.s. een beetje rustig Joost met het leggen van caches, we krijgen geen nachtrust door het oplossen van die puzzeltjes
Kruimeldief Geplaatst 6 maart 2007 Geplaatst 6 maart 2007 @Joost: Neem even contact op met Mumzle en leg hem even je probleem voor. Evert
apiedi@k Geplaatst 6 maart 2007 Geplaatst 6 maart 2007 Hoi Masterchef, Voor mijn laatste cache Apenstreken 4 heb ik toestemming verkregen van SSB Almere. Ik kon het aanvragen via e-mail waarin de eindcoordinaten en de strekking van de cache beschreven moesten staan. Hierop kreeg ik een contract thuis toegestuurd waarvan ik een getekende kopie moest terug sturen en het orgineel kon houden . Dit alles was gewoon gratis. vrgr Apiedi@k
masterchef Geplaatst 6 maart 2007 Auteur Geplaatst 6 maart 2007 @ Kruimel, Ik heb Mumzle een mail gestuurd! @ de rest, Ik heb zelf ook al een cache liggen op SBB gebied dit is Tastbare geschiedenis, hier voor heb ik gewoon toestemming (ook schriftelijk). Dus mijn verbazing is erg groot dat ik in een keer moet gaan betalen! Greetz Masterchef
TeamTobi Geplaatst 6 maart 2007 Geplaatst 6 maart 2007 @ Kruimel, Ik heb Mumzle een mail gestuurd! @ de rest, Ik heb zelf ook al een cache liggen op SBB gebied dit is Tastbare geschiedenis, hier voor heb ik gewoon toestemming (ook schriftelijk). Dus mijn verbazing is erg groot dat ik in een keer moet gaan betalen! Greetz Masterchef Hier wordt je door SBB zelfs benaderd om een cache tocht op te zetten. Vergunnings- en teostemmingsproblemen zijn te tackelen door het eindpunt buiten SBB gebied neer te leggen. Er is alleen een overeenkomst schijnbaar met GL waarbij ook de tussenpunten kenbaar gemaakt moeten worden.... de slootkant valt nog steeds onder het waterschap....
keske27 Geplaatst 6 maart 2007 Geplaatst 6 maart 2007 Hallo all, Ik zou die man eens om een bonnetje vragen en hem zeggen dat het bonnetje voor de belasting is. Ik wil dan zijn gezicht nog wel eens zien. groetjes keske27
SN@G Geplaatst 6 maart 2007 Geplaatst 6 maart 2007 Hallo all, Ik zou die man eens om een bonnetje vragen en hem zeggen dat het bonnetje voor de belasting is. Ik wil dan zijn gezicht nog wel eens zien. groetjes keske27 Beroepskosten
Kruimeldief Geplaatst 6 maart 2007 Geplaatst 6 maart 2007 @ Kruimel, Ik heb Mumzle een mail gestuurd! @ de rest, Ik heb zelf ook al een cache liggen op SBB gebied dit is Tastbare geschiedenis, hier voor heb ik gewoon toestemming (ook schriftelijk). Dus mijn verbazing is erg groot dat ik in een keer moet gaan betalen! Greetz Masterchef Hier wordt je door SBB zelfs benaderd om een cache tocht op te zetten. Vergunnings- en teostemmingsproblemen zijn te tackelen door het eindpunt buiten SBB gebied neer te leggen. Er is alleen een overeenkomst schijnbaar met GL waarbij ook de tussenpunten kenbaar gemaakt moeten worden.... de slootkant valt nog steeds onder het waterschap.... Dat schiet niet op. De bedoeling was immers dat zijn cache op SBB terrein komt te liggen Anders mag hij het waterschap om toestemming gaan vragen. Het punt is ook niet het wel of niet krijgen van toestemming, maar dat hij er voor moet betalen. En dat is volgens mi tegen de afspraken in die Mumzle met het SBB gemaakt heeft. maar je weet maar nooit hoe zo'n local er over denkt.
TeamTobi Geplaatst 6 maart 2007 Geplaatst 6 maart 2007 (bewerkt) Dat schiet niet op. De bedoeling was immers dat zijn cache op SBB terrein komt te liggen Anders mag hij het waterschap om toestemming gaan vragen. Het kan ook een waterloop of slootkant gelegen binnen een SBB gebied edit typevout 6 maart 2007 bewerkt door TeamTobi
Team Professor X Geplaatst 6 maart 2007 Geplaatst 6 maart 2007 Hoi Joost, Flevolandschap zit met Kamperhoek bij je in de buurt. Misschien heb je daar ook een kans? Het mailtje aan Mumzle is het beste anders krijgen we hier weer een vergunning discussie. Ik ga de draadjes niet eens opzoeken
Mumzle Geplaatst 6 maart 2007 Geplaatst 6 maart 2007 Ik heb inmiddels mail gestuurd naar mijn contactpersonen binnen Staatsbosbeheer. Nu is het dus even afwachten op reactie. Zodra ik die heb informeer ik jullie natuurlijk weer. Groet, Ron Mumzle
masterchef Geplaatst 6 maart 2007 Auteur Geplaatst 6 maart 2007 @ Mumzle, Top ik hoor wel van je!! Masterchef Joost @ Prof X. Tja die heb ik al benaderd maar ik krijg geen reactie terug van het FL. We hopen gewoon op een goede afloop!! Masterchef
masterchef Geplaatst 7 maart 2007 Auteur Geplaatst 7 maart 2007 Ik heb vandaag van een team hier uit de buurt gehoord dat zij ook moesten betalen bij SBB Lelystad! Maar ik hoop op een goed bericht van Mumzle! over hoe het nu echt zit! Masterchef
Aanbevolen berichten