Axel-F Geplaatst 2 maart 2007 Share Geplaatst 2 maart 2007 Spannend hoor. Ik ben benieuwd wie de First To Read wordt. Hulde voor dit initiatief (en uitvoering)! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SN@G Geplaatst 2 maart 2007 Share Geplaatst 2 maart 2007 Het duurt geen 52 uur meer De laatste puntjes worden op de i gezet en dan wordt alles getest. Ik heb goede hoop dat, voor het zaterdag wordt, dat........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the workman Geplaatst 2 maart 2007 Share Geplaatst 2 maart 2007 Spanning alom, we kunnen haast niet wachten. Wat zal er allemaal in staan, Tips & tricks en allerhande handige weetjes? Leuke verhalen en spannende momenten? Laat maar komen die eerste uitgave, wij zijn erg benieuwd!!! Alvast een bloemetje voor de makers! the workman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nevS Geplaatst 2 maart 2007 Share Geplaatst 2 maart 2007 Nou, kom maar op! Eindelijk ook een stukje lectuur voor deze hobby Ernsitg cool! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkesa Geplaatst 2 maart 2007 Share Geplaatst 2 maart 2007 ik ga nu naar bed en kom er om 24 uur uit dan ben ik de FTR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Mol Geplaatst 2 maart 2007 Share Geplaatst 2 maart 2007 Wat een leuk initiatief!! Ik ga hem zeker lezen. Staan er ook mollenstreken in?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brilstar Geplaatst 2 maart 2007 Share Geplaatst 2 maart 2007 Is het mogelijk een tipje van de sluier op te lichten.... Ben errug benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mayen Geplaatst 2 maart 2007 Share Geplaatst 2 maart 2007 Wat een leuk initiatief!! Ik ga hem zeker lezen. Staan er ook mollenstreken in?? Hey De Mol, We hadden het gisteren nog over je: vanaf post #96 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Mol Geplaatst 2 maart 2007 Share Geplaatst 2 maart 2007 Hey De Mol, We hadden het gisteren nog over je: vanaf post #96 Jaja, leuk programma Nu weet je gelijk waar mijn geocaching teamnaam vandaan komt. Waarom is er nog geen mollensmiley? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Nienke Geplaatst 2 maart 2007 Share Geplaatst 2 maart 2007 zit vol spanning te w8en team Nienke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
danosi Geplaatst 2 maart 2007 Share Geplaatst 2 maart 2007 m'n F5 knop maakt overuren ...... kan ik deze declareren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinnie1 Geplaatst 2 maart 2007 Share Geplaatst 2 maart 2007 Danosi, Nee..... Want die van mij maakt ook overuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mayen Geplaatst 2 maart 2007 Share Geplaatst 2 maart 2007 Ik F5 dus ik besta! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 3 maart 2007 Share Geplaatst 3 maart 2007 Spannend hoor. Ik ben benieuwd wie de First To Read wordt. We zullen zien, moet je wel een berichtje achterlaten in het gastenboek! groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 3 maart 2007 Share Geplaatst 3 maart 2007 Het is zover! De eerste editie van Spoiler ligt hier voor je klaar! Veel leesplezier! groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten