antarctica Geplaatst 5 november 2007 Geplaatst 5 november 2007 Als kleurenblinde kan ik niet echt een goed oordeel geven, maar de APG lijkt me wel wat. Prof, weet je ook al iets meer over die punaises? Anders bestel ik een doosje rechtstreeks in de US, komt ongeveer op 10 euro (incl. verzenden). Antarctica
Buzzardseye Geplaatst 5 november 2007 Geplaatst 5 november 2007 De firma heeft veel soorten camo-tape.Camo tape Timber, realtree (AP en APG), Welke past het beste bij onze natuurrlijke omgeving? Gaarne comments hierover! Als ik reactie heb dan kan ik gaan bestellen! Is er misschien ook een tape die overschilderbaar is ? Zou wel zo prakitsch zijn
De Roode Loper Geplaatst 5 november 2007 Geplaatst 5 november 2007 Als er camotape in de shop komt, zal ik er denk ik wel een paar rolletjes bestellen. Ziet er mooi uit.
Wij Drie Geplaatst 5 november 2007 Geplaatst 5 november 2007 Mocht iemand aldaar iets gaan bestellen, geef mij dan even een seintje. Ik wil wel zo'n doosje punaises en een rolletje tape. Dan kunnen we de verzendkosten delen. tot cache, team Wij Drie
antarctica Geplaatst 5 november 2007 Geplaatst 5 november 2007 Mocht iemand aldaar iets gaan bestellen, geef mij dan even een seintje. Ik wil wel zo'n doosje punaises en een rolletje tape. Dan kunnen we de verzendkosten delen. Ik hoop dat de Prof actie onderneemt. Anders samen bestellen? En nog wat mensen laten meedoen die belangstelling hebben? Antarctica
The Magnificent Two Geplaatst 23 november 2007 Geplaatst 23 november 2007 We komen een beetje laat op dit draadje maar al zoekende naar fireneedles (ja we hebben wilde plannen ) zien we iets over reflecterende punaises. Dit lijkt ons ook wel wat! Dus wordt er door 1 iemand ingekocht in Amerika of slaat de Professor wat in?
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 23 november 2007 Geplaatst 23 november 2007 Ja, ik ben bezig om diverse dingen hierheen te halen zoals de punaises, de camo-tapes en de sjablonen. Mogelijk volgende week. (is in-transit). Houdt de 'nieuw in de goodiesshop'- draad in de gaten!
elmasj Geplaatst 23 november 2007 Geplaatst 23 november 2007 Je kunt ook met wat creativiteit het zelfde resultaat bereiken. Koop een stukje band (scotch-lite reflectie band) Koop een doosje punaises Pak je tube contactlijm en je kunt honderden reflecterende punaises maken die heel goed zichtbaar zijn in het donker. Zomaar een idee, bij ons werkt het perfect!
Le Comte Geplaatst 23 november 2007 Geplaatst 23 november 2007 Goeie actie, prof! Ook ik had het draadje eerder gemist, en zie nu wat een mooie spulletjes er aan zitten te komen. De camo-tape zal ik zeker bestellen.
De Roode Loper Geplaatst 23 november 2007 Geplaatst 23 november 2007 Ja, ik ben bezig om diverse dingen hierheen te halen zoals de punaises, de camo-tapes en de sjablonen.Mogelijk volgende week. (is in-transit). Houdt de 'nieuw in de goodiesshop'- draad in de gaten! Heb ik iets gemist? Wat voor een sjablonen?
GeoAlmere Geplaatst 23 november 2007 Geplaatst 23 november 2007 Ik heb veel (250) Fireneedles gekocht. Ik ga volgende week wel kijken of mensen intresse hebben en misschien kunnen ze wat via mij krijgen.
GeoAlmere Geplaatst 24 november 2007 Geplaatst 24 november 2007 Tja, de postbode is snel in Almere! Hier reflecterende punaises verkrijgbaar
Team Professor X Geplaatst 24 november 2007 Geplaatst 24 november 2007 Zo, een nieuwe goodieshop erbij? Misschien dat de concurrentie leuke prijzen gaat opleveren .
GeoAlmere Geplaatst 24 november 2007 Geplaatst 24 november 2007 Zo, een nieuwe goodieshop erbij? Misschien dat de concurrentie leuke prijzen gaat opleveren . Je krijgt ff een PM'metje
Phoenix-night Geplaatst 24 november 2007 Geplaatst 24 november 2007 Duur. Ik heb net 100 fire needles uit Amerika gekregen, inclusief verzendkosten: 8,51 euro.
Aanbevolen berichten