Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik kwam op de goodies website dit product tegen.

Mijn vraag is hoeveel van die pennetjes per keer geleverd worden, dwz hoeveel zit er in een kokertje?

fuernadeln_braun_325.jpg

Geplaatst

Deze worden in de USA gebruikt voor nightcaches.

Reflecterende punaises.

Wellicht ook een idee voor de Goodiesshop?

Zijn een stuk voordeliger!

trail_tacks_sm.jpg

Geplaatst (bewerkt)
Deze worden in de USA gebruikt voor nightcaches.

Reflecterende punaises.

Wellicht ook een idee voor de Goodiesshop?

Zijn een stuk voordeliger!

Alleen zie je ze veeel beter dan fire needles...

Die reflecterende punaises kun je al zien als je heel even nog maar in de richting schijnt...

De needles kosten iets meer moeite.

(dat is mijn ervaring)

Maar ik vind de fireneedles wel duur ja...de prijs zal een hoop schelen...

bewerkt door RikTheMachine
Geplaatst

de Refective tacks kosten $2,95 per doosje van 50.

Dat scheelt dus een boel.

Alleen zijn de verzendkosten ca $10,50, dus 1 doosje bestellen is niet echt handig.

Geplaatst

de Refective tacks kosten $2,95 per doosje van 50.

Dat scheelt dus een boel.

Alleen zijn de verzendkosten ca $10,50, dus 1 doosje bestellen is niet echt handig.

Dan zou het inderdaad een optie zijn voor de goodiesshop om ze aan te schaffen.

Ik weet niet of het de moeite loont. Ik weet niet goed hoeveel cachers nachtcaches verstoppen.

Dan zou je moeten kijken naar het aantal fire needles dat verkocht wordt...

(maja, die zijn natuurlijk erg duur, dus daar worden er waarschijnlijk minder van verkocht dan de punaises :thumbdown: )

Geplaatst

Tja, het is me even ontgaan maar de fire needles staan nog op de oude beginprijs. Nu worden ze en-masse ingekocht perr 100 en is de prijs 40 cent geworden. Daarvoor zet ik ze handmatig 1 voor 1 in elkaar. (Monnikenarbeid)

Over de punaises: ik zal navraag doen. Echt duur zijn ze niet. Ik bericht er later over.

Geplaatst

Oeps, ik dacht dat 60 cent de prijs voor het hele kokertje was. ;)

Als het allemaal handwerk is, dan is 60 cent niet onterecht.

Hoewel het aardig - in prijs en aantal - op kan lopen, als er een route / track uitgezet moet worden.

Geplaatst
Oeps, ik dacht dat 60 cent de prijs voor het hele kokertje was. :clap:

Als het allemaal handwerk is, dan is 60 cent niet onterecht.

Hoewel het aardig - in prijs en aantal - op kan lopen, als er een route / track uitgezet moet worden.

Als je zo'n punaise in en stukje koker stopt of diep in een gleuf van boom of muur dan zie jum ook alleen maar als je er recht op schijnt.

Ik houdt me aanbevolen!

;)

• 8 months later...
Geplaatst

Hoi allemaal,

Nu zitten we in november 2007 en ik ben nieuwsgierig geworden wat die punaises nu gaan doen en waar te kopen?

s.v.p geen internet shop,

Alvorens dank,

Geplaatst

Zie post van Twin Peaks op 7-2-2007

$ 2,95 exclusief verzendkosten. Met de huidige stand van de € valt dat wel mee. Moet je zelf even informeren naar totaalprijs. Het is wel een internetshop, maar misschien kan ik je helpen met bestellen.

Geplaatst

Mooie spullen hebben ze daar en ik raad onze goodieshop de camotape aan :huh:

We zijn net terug uit canada en bijna alle caches zijn met zo'n camotape verwikkeld. Veel Canadezen verstoppen hun caches niet meer onder iets! Het ligt gewoon open en bloot aan de voet van een boom of zoiets, maar met die camotape zie je het pas als je er echt naar zoekt... geweldig spul!

Geplaatst

Dit draadje herinnert mij eraan dat ik geen reactie heb gehad een tijdje geleden van die shop op mijn vragen.

Ik heb heden nogmaals kontakt opgenomen met de betreffende firma om te vragen of en hoe ze naar het buitenland leveren.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...