rhgs Geplaatst 1 februari 2007 Geplaatst 1 februari 2007 Op de duitse GC website zijn ze met een leuke strip begonnen. Misschien iets om ook op GC.NL te beginnen? Zijn er briljante striptekenaars in de zaal? Met dank aan: http://www.geocaching.de/index.php?id=173
MacOZ58 Geplaatst 2 februari 2007 Geplaatst 2 februari 2007 Die zijn erg leuk. Je kunt je er wel iets bij voorstellen. Ook op NL ja
De Roode Loper Geplaatst 2 februari 2007 Geplaatst 2 februari 2007 Ze zijn leuk. Het plaatje bij de brug is trouwens wel illustratief voor onze oosterburen. Het is al vaker besproken dat ze daar gemakkelijker caches goedkeuren. Situaties als bij dat brugplaatje zijn wel realistisch en het kan daar nog gekker. Aber die Cartoons sind witzig .
Team WilP Geplaatst 2 februari 2007 Geplaatst 2 februari 2007 Humor altijd welkom! Vul in naar eigen gevoel voor humor Een dag niet gelachen is een dag niet ge....... suggesties: Gecached Geleefd Geknuffeld Genoten
delta123 Geplaatst 2 februari 2007 Geplaatst 2 februari 2007 (bewerkt) Misschien leuk voor het nieuwe magazine? Stel je neemt een geel bussie en die laat je allerlei avonturen beleven. moet toch wel wat te verzinnen zijn? 2 februari 2007 bewerkt door delta123
smeule Geplaatst 2 februari 2007 Geplaatst 2 februari 2007 Het zijn niet alleen de ooster-buren die cartoons maken over geocaching, ook onze zuider-buren! http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC10G28 Het is nu alleen nog niet echt weer voor het strand
bapamaci Geplaatst 2 februari 2007 Geplaatst 2 februari 2007 Misschien leuk voor het nieuwe magazine? Goed idee.Ik vind ze geweldig
getzie family Geplaatst 2 februari 2007 Geplaatst 2 februari 2007 Goed idee maar dat is makkelijk gezegd voor iemand die niet kan tekenen. Greoten de GETZIE FAMILY.
de hangijzers Geplaatst 2 februari 2007 Geplaatst 2 februari 2007 Die eerste 2 strips zijn een prima begin! Ga zo door! Helaas geen striptekentalent in ons team. Groeten van de hangijzers
JanVisser1982 Geplaatst 2 februari 2007 Geplaatst 2 februari 2007 Stel je neemt een geel bussie en die laat je allerlei avonturen beleven. moet toch wel wat te verzinnen zijn? Ik zie het al helemaal voor me: 1 Geel Bussie 1 WIFI Laptop Oom agent en een bankgebouw op de achtergrond.... Voor de creatieveling onder ons....ik denk dat daar wel wat van te maken valt
SN@G Geplaatst 2 februari 2007 Geplaatst 2 februari 2007 Deze is ook wel grappig Dit riekt naar sluikreclame.... Is je vrouw toevallig tupperware demonstratrice
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden