Team WilP Geplaatst 26 januari 2007 Share Geplaatst 26 januari 2007 (bewerkt) Zijn er meer mensen die op dit moment geen berichtjes meer krijgen via GC.com als er logs geplaatst worden bij hun caches of logs bij caches/TB's die op hun watchlist staan? Ook als premium member geen berichten bij nieuwe caches 26 januari 2007 bewerkt door wilp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zaanhoeve Geplaatst 26 januari 2007 Share Geplaatst 26 januari 2007 ik heb vandaag nog de mail gekregen met alle aankondegingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alkie Geplaatst 26 januari 2007 Share Geplaatst 26 januari 2007 Zijn er meer mensen die op dit moment geen berichtjes meer krijgen via GC.com als er logs geplaatst worden bij hun caches of logs bij caches/TB's die op hun watchlist staan? Ook als premium member geen berichten bij nieuwe caches vorige week ook een keer gehad , het berichtje kwam toen pas enkele uren later. Mischien een server probleempje. Naderhand alles weer oke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 26 januari 2007 Share Geplaatst 26 januari 2007 Zijn er meer mensen die op dit moment geen berichtjes meer krijgen via GC.com als er logs geplaatst worden bij hun caches of logs bij caches/TB's die op hun watchlist staan? Ook als premium member geen berichten bij nieuwe caches Klopt, het is erg rustig. Zal wel iets aan de hand zijn. Rustig afwachten dan komt alles weer goed . Tot die tijd alles handmatig bekijken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 26 januari 2007 Share Geplaatst 26 januari 2007 Yahoo Mail Throttling - Emails Delayed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 26 januari 2007 Auteur Share Geplaatst 26 januari 2007 Yahoo Mail Throttling - Emails Delayed Bedankt, oorzaak duidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 26 januari 2007 Share Geplaatst 26 januari 2007 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 26 januari 2007 Share Geplaatst 26 januari 2007 Ik heb ook geen mail gehad van caches die op mijn watchlist staan en wel gelogd zijn. Ik heb geen Yahoo! Ik heb er ook geen last van gelukkig, in de zin dat ik ze dus niet mis, ik wacht wel rustig af. groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 26 januari 2007 Auteur Share Geplaatst 26 januari 2007 Yahoo Mail Throttling - Emails Delayed En wat heeft dat t emaken met mail van gc.com naar niet-yahoo gebruikers? Misschien niet direct, maar wel een aanwijzing dat er daar iets aan de hand is, dus wacht ik gewoon af en ligt het dus hoogstwaarschijnlijk niet bij mijn instellingen of zo. Daarmee ben ik dan voorlopig voldoende op de hoogte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 26 januari 2007 Share Geplaatst 26 januari 2007 Het is zeer waarschijnlijk een probleem bij geocaching.com. In dit draadje op groundspeak wordt er ook al gewag van gemaakt. En het betreft dus diverse providers. Dus is het waarschijnlijk een probleem van .com. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 26 januari 2007 Share Geplaatst 26 januari 2007 de laatste dagen krijg ik weer spookmails van logs die al eerder zijn gemaakt maar waarvan de mail is vertraagd of soms dubbel worden verstuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 26 januari 2007 Auteur Share Geplaatst 26 januari 2007 Er komt nu iets door, vertraging ongeveer 8 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MCMAL Geplaatst 27 januari 2007 Share Geplaatst 27 januari 2007 (bewerkt) Heb op mijn gmail tussen 23 en 5 ook een heel rijtje gekregen. Vertraging anderhalve dag. Komt weer helemaal goed dus 27 januari 2007 bewerkt door MCMAL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 27 januari 2007 Share Geplaatst 27 januari 2007 Yahoo Mail Throttling - Emails Delayed En wat heeft dat t emaken met mail van gc.com naar niet-yahoo gebruikers? Eigenlijk niets, maar als je een foutje maakt tijdens het foutzoeken wel. Excuus mailtje van Elias: (een van de groundspeak programmeurs) Due to the large backlog of Yahoo email and a mistake I made when fiddling with the mail queue , outbound emails from the site became stuck in queue. I've corrected the issue and all email is flowing normally again (with the exception of the large Yahoo backlog still waiting to go out and our continued issues with Charter). Elias Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden