Stonehorse Geplaatst 24 januari 2007 Geplaatst 24 januari 2007 Wie kan mij verder helpen mbt het volgende waarover ik in het forum geen info heb kunnen vinden: Wij (Stonehorse en Team Kapstra) zijn bezig om in navolging van de Deventer Stadsparken Serie (4 multi's)een nieuwe cacheserie op te zetten. Het idee hierbij is een vast volgorde van lopen te creeëren door bij cache 2 gevens van cache 1 nodig te hebben, bij cache 3 de gegevens van cache 1 t/m 2 enz. tot en met een bonus als eind. Mag dat ? De serie zal bestaan uit een aantal puzzels, traditionals en multi's, waarbij een P in de buurt van de cache opgegeven wordt. Worden het door deze opzet dan gelijk allemaal mystery caches ? Graag jullie input.
Ruud4d Geplaatst 24 januari 2007 Geplaatst 24 januari 2007 Wie kan mij verder helpen mbt het volgende waarover ik in het forum geen info heb kunnen vinden: Wij (Stonehorse en Team Kapstra) zijn bezig om in navolging van de Deventer Stadsparken Serie (4 multi's)een nieuwe cacheserie op te zetten. Het idee hierbij is een vast volgorde van lopen te creeëren door bij cache 2 gevens van cache 1 nodig te hebben, bij cache 3 de gegevens van cache 1 t/m 2 enz. tot en met een bonus als eind. Mag dat ? De serie zal bestaan uit een aantal puzzels, traditionals en multi's, waarbij een P in de buurt van de cache opgegeven wordt. Worden het door deze opzet dan gelijk allemaal mystery caches ? Graag jullie input. In de opzet die jullie hier geven, zou alleen de eerste een traditional of multi zijn en de rest mistery's. En dit mag zeker. Het wordt bijvoorbeeld ook gebruikt in "Rondje water" en in een iets andere opzet werd het gebruikt in de Cor Litjens serie. Dus gewoon doen! Succes!
De Roode Loper Geplaatst 24 januari 2007 Geplaatst 24 januari 2007 Wie kan mij verder helpen mbt het volgende waarover ik in het forum geen info heb kunnen vinden: Wij (Stonehorse en Team Kapstra) zijn bezig om in navolging van de Deventer Stadsparken Serie (4 multi's)een nieuwe cacheserie op te zetten. Het idee hierbij is een vast volgorde van lopen te creeëren door bij cache 2 gevens van cache 1 nodig te hebben, bij cache 3 de gegevens van cache 1 t/m 2 enz. tot en met een bonus als eind. Mag dat ? De serie zal bestaan uit een aantal puzzels, traditionals en multi's, waarbij een P in de buurt van de cache opgegeven wordt. Worden het door deze opzet dan gelijk allemaal mystery caches ? Graag jullie input. Dit lijkt meer op één multicache. Wat je wel kunt doen (m.i.) is delen van de coordinaten van cache 4 in cache 1, 2 en 3 te verstoppen. Zo hebben we zelf 4 caches liggen (waarvan 2 tijdelijk niet beschikbaar) en zo is er ook de Landgoed 1,2,3,4 serie bij Heino.
blazez Geplaatst 24 januari 2007 Geplaatst 24 januari 2007 Kijk eens bij de serie "Ik zie de stad opdoemen". dat was/is ook een serie traditionals die je allemaal moet vinden om de gegevens voor de eindcache te vinden.
Stonehorse Geplaatst 24 januari 2007 Auteur Geplaatst 24 januari 2007 (bewerkt) Voor de duidelijkheid, van de vervolgcaches wordt weliswaar het begincoordinaat opgegeven maar voor waypoint 1 is dan een waarde van een eerdere cache benodigd. Het gaat dus niet om een serie caches waarbij in de cache alleen een paar gegevens voor de bonus weggegeven worden. 24 januari 2007 bewerkt door Stonehorse
Ketelbinkje Geplaatst 24 januari 2007 Geplaatst 24 januari 2007 Voor de duidelijkheid, van de vervolgcaches wordt weliswaar het begincoordinaat opgegeven maar voor waypoint 1 is dan een waarde van een eerdere cache benodigd.Het gaat dus niet om een serie caches waarbij in de cache alleen een paar gegevens voor de bonus weggegeven worden. Zie cache idee....en de Tarpeïsche rots. Met deze gedacht speel ik ook. Maar ik heb geloof al een bloedrechter en kettermeester die hun zinnen op mij hebben gezet. (ok. dit is wat overdreven....maar het geeft het gevoel weer)
Gast Team_Maju Geplaatst 24 januari 2007 Geplaatst 24 januari 2007 (bewerkt) Voor de duidelijkheid, van de vervolgcaches wordt weliswaar het begincoordinaat opgegeven maar voor waypoint 1 is dan een waarde van een eerdere cache benodigd. Het gaat dus niet om een serie caches waarbij in de cache alleen een paar gegevens voor de bonus weggegeven worden. Zie cache idee....en de Tarpeïsche rots. Met deze gedacht speel ik ook. Maar ik heb geloof al een bloedrechter en kettermeester die hun zinnen op mij hebben gezet. (ok. dit is wat overdreven....maar het geeft het gevoel weer) Met het verschil dat bij deze cache zeker is dat die gevonden kan worden. En dat was toch niet echt jouw idee Ketelbinkje.. 24 januari 2007 bewerkt door Team_Maju
geo_taz Geplaatst 24 januari 2007 Geplaatst 24 januari 2007 Voor de duidelijkheid, van de vervolgcaches wordt weliswaar het begincoordinaat opgegeven maar voor waypoint 1 is dan een waarde van een eerdere cache benodigd.Het gaat dus niet om een serie caches waarbij in de cache alleen een paar gegevens voor de bonus weggegeven worden. Wat mogelijk een nadeel voor de cache-legger kan zijn, is dat als er iets mis gaat met cache nummer 1, daarmee ook direct 2, 3 en 4 niet meer te doen zijn... Legt dus een zwaardere druk op het tijdig onderhoud van de caches.
Aanbevolen berichten