Team malibri Geplaatst 23 januari 2007 Geplaatst 23 januari 2007 Is er iemand die mij in stappen kan vertellen hoe ik op mijn Amerikaanse GPSmap 60CSx de nederlandse menu-instelling krijg? Alvast bedankt!! Team Malibri
Team-Eppie Geplaatst 23 januari 2007 Geplaatst 23 januari 2007 Is er iemand die mij in stappen kan vertellen hoe ik op mijn Amerikaanse GPSmap 60CSx de nederlandse menu-instelling krijg? Alvast bedankt!! Team Malibri Als de 60 CSx dezelfde menustructuur als de 60 heeft: middels je "page" knop naar pagina "main menu". (die met al die icoontjes) dan kiezen voor "setup" (entr drukken) "system" (entr) "Text Language" (entr) Kies "Nederlands" (entr) voila (en da's dan weer Frans)
Team malibri Geplaatst 24 januari 2007 Auteur Geplaatst 24 januari 2007 Ik kan alleen maar kiezen uit Engels, Frans, Spaans en Portugees. Hier schiet ik dus verder niet zo veel mee op. Bedankt voor de moeite! Misschien dat iemand anders mii verder kan helpen. Team Malibri
deBruineBeren Geplaatst 24 januari 2007 Geplaatst 24 januari 2007 (bewerkt) Ik kan alleen maar kiezen uit Engels, Frans, Spaans en Portugees. Hier schiet ik dus verder niet zo veel mee op. Bedankt voor de moeite! Misschien dat iemand anders mii verder kan helpen. Team Malibri Heb je de nieuwste software op de GPS staan ? Versie 3.10 24 januari 2007 bewerkt door deBruineBeren
Team-Eppie Geplaatst 24 januari 2007 Geplaatst 24 januari 2007 [Heb je de nieuwste software op de GPS staan ? Versie 3.10 Interessante vraag. Hoe check je dit?
heidie und peter Geplaatst 25 januari 2007 Geplaatst 25 januari 2007 Ik kan alleen maar kiezen uit Engels, Frans, Spaans en Portugees. Je kan volgens mij alleen uit deze talen kiezen bij een Amerikaanse. Zoek maar eens in het Forum. Dat is het nadel van een geimporteerde gps.....
Crankyhenkie Geplaatst 25 januari 2007 Geplaatst 25 januari 2007 Ik kan alleen maar kiezen uit Engels, Frans, Spaans en Portugees. Je kan volgens mij alleen uit deze talen kiezen bij een Amerikaanse. Zoek maar eens in het Forum. Dat is het nadel van een geimporteerde gps..... Volgens mij heeft psd gelijk. Ik heb hem ook geimporteerd maar wel met de juiste taalinstellingen. Maar er is misschien hoop. Kijk maar eens in dit draadje: http://forum.geocaching.nl/index.php?showt...818&hl=60cs Succes!
VosReynaerde Geplaatst 18 maart 2007 Geplaatst 18 maart 2007 (bewerkt) Voor het beschikbaar maken van de NL taal op de (VS) Garmin 60CSx is een programma beschikbaar. Deze "patchtool" vind je op: http://garpatch.de.vu/ Stap 1: Download GarPatch van deze site Stap 2: Installeer Garpatch op je PC Stap 3: Haal een firmware update bij Garmin.com Stap 4: Unzip deze laatste file in een dir naar keuze Stap 5: Voer het programma GarPatch uit: je verwijst hierbij naar de juiste .rgn file Je kunt nu aangeven welke talen je beschikbaar wilt hebben Stap 6: Start de updater ...... Moet geen probleem zijn. Van den Vos Reynaerde 18 maart 2007 bewerkt door rvdelsen
de Roode Lantaarn Geplaatst 27 maart 2007 Geplaatst 27 maart 2007 Even ter aanvulling. Voor hen met een geïmporteerde 60CsX en een firmware update naar 3.20 of 3.30. Nadat de firmware is geupdate zal je ontdekken dat de taal niet meer NL is maar weer terug staat op, bij mij Portugees. Nu is dit niet mijn sterkste taal dus na iedere gedownloade update eerst even Garpatch draaien en daarna pas de firmware uploaden naar de GPS.
jonkies Geplaatst 26 juni 2010 Geplaatst 26 juni 2010 (bewerkt) Ik heb een firmware-update gedraaid voor mij Garmin GPSmap 60CSx (naar 4.0). Had ik het maar niet gedaan... Ben ik de Nederlandse instellingen kwijt! Deze heb ik in het begin via Garpatch opgelost, toen ik deze in 2008 in de VS kocht. Maar hoe werkt dat tegenwoordig, met Garpatch lukt het nu niet. Wat doe ik verkeerd? Ik zie nogal wat dode links naar Garpatch, dus ik vraag me af of deze onderhouden wordt voor nieuwe firmware. Wie herkent dit probleem en heeft een oplossing? Alvast bedankt voor het meedenken. 28/6 Opgelost; of het echt de oorzaak was weet ik niet, maar ik heb het op een pc met xp gedaan in plaats van op een met windows 7. 28 juni 2010 bewerkt door jonkies 1
robotje Geplaatst 2 juli 2011 Geplaatst 2 juli 2011 Ik heb een Gramin 60csx gekocht in Amerika en dat voor maar 150 euro! Daar stond dus geen Nederlands op als instelling. Via de link http://www.gps-forum.net/post3617.html#3617 (de # moet eigenlijk een = zijn met maar 1 streep erdoor ipv 2)kon ik bij een bestand komen genaamd Atlantikbasemap.zip. Deze heb ik gedownload en uitgepakt (unzip) op m'n pc in een map. Toen m'n Gramin 60csx aangesloten. Daarna het bestand atlantikbasemap.bat geactiveerd. M'n garmin werd gedeïnstalleerd en daarna weer geïnstalleerd en ik kon kiezen uit de nederlandse taal (en vele andere talen) en m'n firmware versie 4.2 draaide nog steeds! Doe je voordeel er mee. Je Garmin loopt geen gevaar. Ga dus op zoek naar een bestand met de naam Atlantikbasemap.zip! Succes verzekerd. 1
Jersepe Geplaatst 13 augustus 2011 Geplaatst 13 augustus 2011 Ik heb net een update gedaan van de firmware. Nu ben ik ook het Nederlands kwijt. De eerder genoemde manieren om het op te lossen verwijzen allemaal naar linkjes die niet meer bestaan. Ik denk dat robotje de goede manier heeft gevonden, maar zijn beschrijving is voor mij net iets te vaag. De link verwijst naar een Duitstalig forum, maar daar moet je eerst weer registreren. Ook wil ik graag weten of er risico's aan kleven. Zo ja, welke? Kan iemand mij verder helpen?
geoside Geplaatst 13 augustus 2011 Geplaatst 13 augustus 2011 Wij beschikken over een Oregon 450 uit Amerika. Via de webupdater van Garmin konden we in het tweede deel van de update kiezen voor diverse talen, waaronder Nederlands. Nadat we die gedownload hadden kon de taal ingesteld worden op Nederlands. Weet niet of dit voor de GPSmap 60CSx ook mogelijk is.
speurvuur Geplaatst 21 mei 2012 Geplaatst 21 mei 2012 Het is al weer een oud draadje maar wie kan mij helpen? Ik heb ook firmware 4.00 op mijn gpsmap 60csx waar geen nederlands in zit. Garpatch is nergens meer te downloaden (geen werkende links). Kan iemand mij helpen? Graag met een methode die op een MAC werkt. BVD Speurvuur
Aanbevolen berichten