Track_leader Geplaatst 20 januari 2007 Geplaatst 20 januari 2007 hallo, op de googlemap kaarten bloijkt dat nu ook de not founds (Dus als logje, niet die ik nog moet doen) worden meegenomen in de weergave als een found. HEt geeft een vertekend beeld. BV ik heb de Henk Boom cache in Rotterdam gelogd als een Not found maar komt toch op de google amps kaart... Iemand anders die dit ook heeft? JOhn
Team Guppie Geplaatst 20 januari 2007 Geplaatst 20 januari 2007 (bewerkt) hier zijn er vanavond nog meer problems gezien, zo heb ik veel moeite met het laden van google kaarten gevonden cache's en "mijn kaart" werkt ook niet lekker. 20 januari 2007 bewerkt door Team Guppie
Peetee Geplaatst 20 januari 2007 Geplaatst 20 januari 2007 Iemand anders die dit ook heeft? Ja, hier het zelfde. Ook mijn 'not founds' staan niet meer op de 'niet gevonden' kaart. Daarnaast lijkt het me dat de google maps kaart nu sowieso trager laadt (ik gebruik IE7).
Track_leader Geplaatst 20 januari 2007 Auteur Geplaatst 20 januari 2007 het wordt nog gekker, soms met IE7 en ook FF 2 worden de Gevonden en niet gevonden kaarten omgedraaid en het is heel eeeerrrrrggggg traag sinds rond de lunch vandaag
Peetee Geplaatst 20 januari 2007 Geplaatst 20 januari 2007 het wordt nog gekker, soms met IE7 en ook FF 2 worden de Gevonden en niet gevonden kaarten omgedraaid en het is heel eeeerrrrrggggg traag sinds rond de lunch vandaag Daar zit vast en zeker iemand achter de schermen wat te knutselen. Komt vast en zeker binnenkort weer helemaal goed.
Track_leader Geplaatst 20 januari 2007 Auteur Geplaatst 20 januari 2007 het wordt nog gekker, soms met IE7 en ook FF 2 worden de Gevonden en niet gevonden kaarten omgedraaid en het is heel eeeerrrrrggggg traag sinds rond de lunch vandaag Hmm, dat heb ik nog niet gezien, wel dat ik 'de vorige kaart' nog te zien kreeg, terwijl mijn browser aan het wachten was op de nieuwe. Misschien dat dat ook bij jou het geval is? Database toegang lijkt erg traag vandaag inderdaad, was mij vanmiddag ook al opgevallen, alleen is het mij nog niet duidelijk wat en waarom. En dat met die found/dnf logs op de google kaarten zal ik eens bekijken, kijken of ik het kan reproduceren Xaa ik heb de cahces gecleared van de browsers en deze opnieuw gestart. Het verwisselen is een willekeurig probleem dat zich vandaag 4 keer ofzo voordeed. Laat ons weten wat je vindt. Thanks
fiorinda Geplaatst 20 januari 2007 Geplaatst 20 januari 2007 Bij mij zitten inderdaad ook de caches waarbij ik een niet-gevonden heb gelogd bij de gevonden caches. Ze staan echter wel bij de niet-gevonden kaa, dus op zich is het geen ramp als je wilt filteren welke caches je wilt gaan doen.
Malyenki Geplaatst 20 januari 2007 Geplaatst 20 januari 2007 (bewerkt) Bij mij staan de caches waarbij ik een notfound heb gelogd op de 'gevondenkaart' en juist niet meer op de 'nietgevondenkaart'. Dat moest vast andersom... En er zijn vast al mensen heel hard mee bezig 20 januari 2007 bewerkt door malyenki
fiorinda Geplaatst 20 januari 2007 Geplaatst 20 januari 2007 Inmiddels zou men weer de goede kaartjes moeten hebben. En de snelheid lijkt ook iets beter. Bij mij zien de kaarten er inderdaad weer goed uit. En de snelheid is ook weer normaal.
Track_leader Geplaatst 20 januari 2007 Auteur Geplaatst 20 januari 2007 Inmiddels zou men weer de goede kaartjes moeten hebben. En de snelheid lijkt ook iets beter. idd werkt weer goed Cool XAA die snelle response en aktie.. john
Team Guppie Geplaatst 20 januari 2007 Geplaatst 20 januari 2007 Inmiddels zou men weer de goede kaartjes moeten hebben. En de snelheid lijkt ook iets beter. idd werkt weer goed Cool XAA die snelle response en aktie.. john ook hier weer alles normaal thanks XAA
Peetee Geplaatst 20 januari 2007 Geplaatst 20 januari 2007 Inmiddels zou men weer de goede kaartjes moeten hebben. En de snelheid lijkt ook iets beter. Ook hier:
Aanbevolen berichten