Spring naar bijdragen

FAQ/VVV


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik zie net op de startpagina van .nl FAQ/VVV staan. Is dit nieuw of heb ik iets gemist.

 

Ik zie zo al een tikfoutje en wel deze

Wat is a GPS ontvanger?

Het was mij ook nog niet eerder opgevallen. Wel moet ik zeggen dat de insteek helder en duidelijk is, ondanks dat er nog wat spelfoutjes te vinden zijn. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar stond vanmorgen nog "Wat is geocaching" maar ik vond dat de titel de inhoud niet dekte. Dus heb ik dat aangepast naar wat het m.i. wel is. Heel veel vragen die op het forum gesteld zijn, worden daar beantwoord.

Ook heb ik de "Wie zijn wij" pagina aangepast. :no:

De titel valt iig beter op ;):rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie ook staan probeer zelf eens 25 caches te vinden voordat je zelf een probeer te verstoppen.

Moet dit niet 100 of 200 zijn?

We leven in 2007 en niet in 2003.

 

Er zijn cachers die geen oppikkers o.i.d. doen en na jaren nog steeds geen 100 caches hebben gevonden, maar wel een of een paar kwaliteitscaches hebben neergelegd.

Het aantal founds is geen exacte maatstaf, het is hooguit een richtlijn en je moet idd wat caches gevonden hebben om er een te kunnen plaatsen.

Meteen een cache neerleggen geeft meestal misbaksels, even wachten (bijv. 25) geeft meestal betere caches.

WWW 1 was toch ook aardig gelukt, daar ben ik na een tiental (20 a 30) founds mee begonnen.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie ook staan probeer zelf eens 25 caches te vinden voordat je zelf een probeer te verstoppen.

Moet dit niet 100 of 200 zijn?

We leven in 2007 en niet in 2003.

 

Er zijn cachers die geen oppikkers o.i.d. doen en na jaren nog steeds geen 100 caches hebben gevonden, maar wel een of een paar kwaliteitscaches hebben neergelegd.

Het aantal founds is geen exacte maatstaf, het is hooguit een richtlijn en je moet idd wat caches gevonden hebben om er een te kunnen plaatsen.

Meteen een cache neerleggen geeft meestal misbaksels, even wachten (bijv. 25) geeft meestal betere caches.

WWW 1 was toch ook aardig gelukt, daar ben ik na een tiental (20 a 30) founds mee begonnen.

A.u.b. niet weer de discussie hoeveel caches je moet vinden om er één te plaatsen :crybaby: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie ook staan probeer zelf eens 25 caches te vinden voordat je zelf een probeer te verstoppen.

Moet dit niet 100 of 200 zijn?

We leven in 2007 en niet in 2003.

 

Ach, 25, 100, 1000, volgens mij maakt het niet uit.

 

Als je een goede cache-legger bent, dan leg meteen mooie caches. Zie bijv. Dalamot, één van onze top-cache-leggers. Ik had nog nooit van hem gehoord toen ik samen met KarelKraak zijn eerste juweeltje probeerde te vinden. Heb het net even nagekeken, Dalamot had er 11 gevonden toen hij Dads Army plaatste.

 

Als je geen goede cache-legger bent, dan kun je er 1000 hebben gevonden. Ik ben er niet zeker van dat je dan erg veel beter wordt.

 

Eigenlijk vind ik dat de charme van onze hobby. Het grote verschil tussen de caches. En juist als er "misbaksels" tussen zitten, heb je de mogelijkheid de "parels" des te meer te waarderen.

 

Laten we het maar op 25 houden. Dat geeft een zekere schijnzekerheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ieder zijn kwaliteiten en talenten.

 

De een kan caches goed vinden, de ander kan ze goed plaatsen.

Weer een ander zet puzzels in elkaar de ander krijgt ze niet of wel opgelost, heeft allemaal zijn charme.

 

Beoordelen kan altijd pas achteraf dus wat is er mis als iemand een cache legt die niet helemaal 100% is die leert daar weer van en zal volgende keer nog beter op details letten. Ongeacht of hij er 10 of 1000 gevonden heeft.

 

Dan nog, wat is eigenlijk een mooie, goede, slechte cache.

Volgens mij is dat erg persoonlijk dus zo subjectief dat het ook geen criterium kan zijn.

 

Achteraf beoordeeld door meerder personen geeft uiteindelijk ook alleen maar een indicatie.

Het Geo d'Or systeem kan daar een hulpmiddel bij zijn.

 

 

:crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Please Please stay on Topic.....

 

Dit Draadje gaat over de FAQ/VVV menu toevoeging niet over wanneer je en cache mag leggen of wat dan ook. We hebben dit al in andere draadjes uitvoerig behandeld. Laten we als goed voornemen voor 2007 proberen on-topic te blijven en als we toch iets willen toevoegen over een ander onderwerp hier naar verwijzen als referentie.

 

Zo blijft het forum ook leuk om te lezen voor newbies (oja dat is ook al een bestaand draadje)

:crybaby::cry:

JOhn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...