Spring naar bijdragen

Spreekbeurt geocaching


Tornado Bram

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 8 months later...

Ook mijn zoon wil z'n spreekbeurt houden over geocachen en natuurlijk een kist op het schoolplein verstoppen.Natuurlijk in Jip en Janneke taal voor groep 5/6.

 

 

 

Ik ben wel erg geinteresseerd in wat er al beschikbaar is. Een powerpoint zal niet direkt worden getoond maar ik ben wel benieuwd wat de Roode Loper al heeft gemaakt :thumbup: .

 

Ook Tornado Stiens heeft iets moois gemaakt met die 'dummy cachepagina'. Genoeg inspiratie om de kleine (maar ook de grote) Boswijk Posse aan het werk te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Mijn dochter van 9 jaar heeft afgelopen maandag haar spreekbeurt over Geocaching gehouden.

 

Een globaal verhaal over satellieten. GPS laten zien. Vertellen over geocachen. Soort caches, nachtcaches. Wat TB`s en coin, goodies. Een kist, een micro een nano en een overzichtskaart van Nederland met alle caches.

 

De klas vond het leuk en interessant want ze kreeg een 8!!.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke pagina gaat over de spreekbeurt?

Ging toch om de vraag waar info gevonden kan worden? of zit ik er helemaal naast?

 

 

Ik ben al in het bezit van de kunst van het zoeken van Haak. Maar de dochter van mijn vriendin denkt erover om een spreekbeurt te gaan houden over geocachingen. Heeft iemand hier nog informatie over wat ook begrijpelijk is voor een kind van negen? Of iets wat ik kan gebruiken om het voor haar bruikbaar te maken? Bij voorbaat dank.
bewerkt door Ervani
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...