Spring naar bijdragen

Waarin onderscheidt een nachtcache zich van een normale cache..


olivetomato

Aanbevolen berichten

 

in het algemeen 'back on-topic'.

 

Ps: Industriegebieden zijn ook vaak geschikt, ik denk hierbij aan de serie Industrie # 1 t/m 5 die ik ook onlangs eens 's nachts gedaan heb.

 

 

I.v.m. beveligingen op dat soort terreinen gedraag je dan niet verdacht. ;)

 

 

p.s.

Er is pas weer een nieuwe nachtcache uit in de omgeving van Vught.

 

:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast Team_Maju
...en wat dacht je van die enge "herenparkeerplaatsen" die ook vaak vlakbij die bossen liggen :blush:;):D

 

 

Zoals het Kralingse bos :D Moet eigenlijk nog een leuk ikoontje gemaakt worden... Niet bukkend loggen anders krijg je misschien wel hele rare logjes.. Uit : niks In: ?????

 

 

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

I.v.m. beveligingen op dat soort terreinen gedraag je dan niet verdacht. :blush:

Tja, Beveiliging of Boswachter. Of je nu door de hond of door de kat gebeten wordt...

Het was absoluut niet mijn bedoeling te insinueren dat ik in het holst van de nacht met een zwart bivakmuts op langs en over allerlei afrasteringen kruip op zoek naar een kick van spanning en sensatie. Absoluut niet zelfs.

 

Nachtcachen werkt erg ontspannend en rustgevend. Ik heb die caches nog eens bekeken en bij 4 van de 5 "Industrie #.."-caches staat ook weer duidelijk vermeld: "24/7".

 

Oeps? En die 1 van de 5 dan? Ja, die is 's nachts niet toegankelijk. En ik heb het toch gedaan en heb daarbij een hek gepasseerd waar vele anderen mij duidelijk zijn voorgegaan. Tja, ik ben ook niet Roomser dan de paus. Overigens hoefde ik niet te klimmen om het hek te passeren, gewoon lopen was voldoende!

 

Zoals het Kralingse bos :D Moet eigenlijk nog een leuk ikoontje gemaakt worden... Niet bukkend loggen anders krijg je misschien wel hele rare logjes.. Uit : niks In: ?????

;)

Tja. Ook carpoolplaatsen behoren dan niet echt tot mijn favorieten. Zoals "UFO landing strip", die zelfs als Nachtcache op de bookmarklist van HRNG staat. Ik was blij dat ik daar in mijn auto kon blijven zitten, met de deuren op slot.

 

Groet Flatfisher

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Toch nog even een vraag. Ik heb net die bookmark list bekeken en ik vraag me af of dit de enige echte nachtcaches zijn. Is er meer of was dit het?

 

Ik ben opzoek naar een mooie nachtcache die ook gebruik maakt van reflecties e.d. Dus die alleen bij nacht zijn te vinden. Daarbij ook nog eens een cache die én leuk is én niet te moeilijk als eerste nachtcache.

 

Ideeen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog even een vraag. Ik heb net die bookmark list bekeken en ik vraag me af of dit de enige echte nachtcaches zijn. Is er meer of was dit het?

 

Ik ben opzoek naar een mooie nachtcache die ook gebruik maakt van reflecties e.d. Dus die alleen bij nacht zijn te vinden. Daarbij ook nog eens een cache die én leuk is én niet te moeilijk als eerste nachtcache.

 

Ideeen?

Loop eerst is een nachtcache met anderen mee.

Voor veel nachtcaches moet je wel premium member zijn om te kunnen loggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de bookmarklist van Hrng staat redelijk veel up to date. Ontbreekt momenteel die nieuwe in drente (nacht van de trollen) en staafjes en kegeltjes.

Mijn bookmarlkist staat vermeldt mijn eigen en welke member only zijn.

Er is een duitste list van rhein-westfalen. Wordt slechts enkele malen per jaar bijgewerkt helaas door de duitse nachtcache org.

Die loopt dus achter, maar er staan meer dan 80 actieve caches op. Keuze zat dus. Zelf heb ik er ongeveer 20 van gelopen. Zitten echt steengoede tussen.

http://www.geocaching.com/bookmarks/view.a...f2-d6e6acd51d05

http://www.geocaching.com/bookmarks/view.a...f5-13813ff5c678

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...