Boswijk Posse Geplaatst 12 februari 2007 Geplaatst 12 februari 2007 He GpsGek, Complimenten, tooltje wordt met elke release beter. De rechtermuisknop functie en het (GPX) lijst werk prima en foutvrij. Daar kan Bill G nog wat van leren
zaanhoeve Geplaatst 6 maart 2007 Geplaatst 6 maart 2007 zo dit draadje weer even naar boven schoppen. Ik vroeg me namelijk af hoe het stond met: GCtool pc versie GCtool pda/mobile versie vooral de pda (windows mobile v5) heeft mijn interesse. veel functies zijn makkelijk maar dan vooral in het "veld".
Blauwvinger Geplaatst 6 maart 2007 Geplaatst 6 maart 2007 vooral de pda (windows mobile v5) heeft mijn interesse. veel functies zijn makkelijk maar dan vooral in het "veld". Daar sluit ik mij bij aan, maar dan mag het ook wel voor de W2003 geschikt zijn.
gpsgek Geplaatst 6 maart 2007 Auteur Geplaatst 6 maart 2007 zo dit draadje weer even naar boven schoppen. Ik vroeg me namelijk af hoe het stond met: GCtool pc versie GCtool pda/mobile versie vooral de pda (windows mobile v5) heeft mijn interesse. veel functies zijn makkelijk maar dan vooral in het "veld". Ik ben de laatste tijd erg hard bezig geweest met een ander (èrg leuk) project: kesj. Dat begint vorm te krijgen en is bijna klaar... Omdat een aantal functie's die hierin zitten ook gebruikt zullen worden in GCTool, ben ik indirect wel met GCTool bezig De PDA versie laat nog even op zich wachten. Meer dan 5 projecten tegelijk lukt me niet....
zaanhoeve Geplaatst 6 maart 2007 Geplaatst 6 maart 2007 kesj ziet er mooi uit alleen de tekst of achtergrond nog bijwerken. Ik had al eens gezien dat je zoiets had maar dan zonder googlemaps. Ik hoop dat de code wel voor download beschikaar komt . Dat scheelt mij weer een hoop werk met downloaden/bijwerken en weer uploaden naar mijn eigen site. We wachten dus rustig af.
delta123 Geplaatst 6 maart 2007 Geplaatst 6 maart 2007 Heel mooi! Ik was ook al wat bezig met google kaarten. Ik zou dit ook wel voor een eigen site willen hebben. Komt het beschikbaar?
huijsband Geplaatst 6 maart 2007 Geplaatst 6 maart 2007 Hoi GPSGEK ! Ik ben er zelf ook een, maar lang niet zo technisch als jij. Met wat moeite heb ik vandaag je tool gedownload en..... geweldig, fantastisch, helemaal te gek !!! Hier zat ik onbewust op te wachten, dus ENORM bedankt !! namens de voltallige huijsband
Boswijk Posse Geplaatst 6 maart 2007 Geplaatst 6 maart 2007 kesj ziet er mooi uit alleen de tekst of achtergrond nog bijwerken. Ik had al eens gezien dat je zoiets had maar dan zonder googlemaps. Ik hoop dat de code wel voor download beschikaar komt . Dat scheelt mij weer een hoop werk met downloaden/bijwerken en weer uploaden naar mijn eigen site. We wachten dus rustig af. Gpsgek heeft nog een tweede proeftuin voor Kesj . Voor een beginnend programmeur als ik is het even puzzelen maar wel bijzonder leerzaam. Terwijl Gpsgek steeds meer functionaliteit inbouwt, probeer ik het op in mijn pagina toe te passen. Elke dag bouw ik er weer een stukkie bij. De mogelijkheden zijn enorm en ik weet zeker dat Kesj een geweldig programma gaat worden waar veel enthousiaste geocachers/webbouwers mee aan de slag zouden kunnen.
gpsgek Geplaatst 6 maart 2007 Auteur Geplaatst 6 maart 2007 (bewerkt) kesj ziet er mooi uit alleen de tekst of achtergrond nog bijwerken. Ik had al eens gezien dat je zoiets had maar dan zonder googlemaps. Ik hoop dat de code wel voor download beschikaar komt . Dat scheelt mij weer een hoop werk met downloaden/bijwerken en weer uploaden naar mijn eigen site. We wachten dus rustig af. Heel mooi! Ik was ook al wat bezig met google kaarten. Ik zou dit ook wel voor een eigen site willen hebben. Komt het beschikbaar? Uiteindelijk zal het - wanneer er voldoende gedebugged is - natuurlijk voor iedereen beschikbaar worden. Momenteel ben ik nog hard bezig met het inbouwen van nog wat basisfunctionaliteiten. Ik ben van plan ècht lui te worden, kesj moet voor mij alles, maar dan ook alles automatisch oplossen. 6 maart 2007 bewerkt door gpsgek
hopman2 Geplaatst 17 maart 2007 Geplaatst 17 maart 2007 Martijn, Ik denk dat ik het niet snap, maar wat wil je met kesj meer bereiken, dan dat je met diverse andere tools (denk aan GSAK, en CacheStats (http://www.logicweave.com/cachestats.html) al kunt. En verder is die API voor Googlemaps ondertussen natuurlijk ookal in de GC.nl website verwerkt.
delta123 Geplaatst 17 maart 2007 Geplaatst 17 maart 2007 Wat is er mooier dan je eigen gevonden caches op je eigen website met je eigen googlekaart. Misschien werkt dat wat sneller? Ik wil dat ook wel...
gpsgek Geplaatst 18 maart 2007 Auteur Geplaatst 18 maart 2007 Martijn, Ik denk dat ik het niet snap, maar wat wil je met kesj meer bereiken, dan dat je met diverse andere tools (denk aan GSAK, en CacheStats (http://www.logicweave.com/cachestats.html) al kunt. En verder is die API voor Googlemaps ondertussen natuurlijk ookal in de GC.nl website verwerkt. Hoi Hopman2, Het komt eigenlijk neer op een stukje data-handling. Er staan een aantal features op het programma zodat het ondermeer mogelijk wordt je website met één druk op de knop te updaten. De eerste leuke add-on die met kesj vrij eenvoudig wordt is bijvoorbeeld dit: Natuurlijk zijn er genoeg alternatieven: GSAK, CacheStats... Toch is het leuk je website in je eigen "stijl" te houden. Vandaar Kesj! Overigens beweer ik niet dat iedereen dat zou moeten gaan gebruiken, dat zou saai worden Het komt er op neer dat het in eerste instantie bedoeld is om mijn leven in de zin van "de website telkens updaten" eenvoudiger te maken. Grtz, Martijn
BBosman Geplaatst 18 maart 2007 Geplaatst 18 maart 2007 Ik ben ook erg geinteresserd in Kesh. Het lijkt me leuk om mijn geocaching statistieken te kunnen integreren met mijn website. Dus als je nog een alfa-/beta-tester zoekt.
hopman2 Geplaatst 22 maart 2007 Geplaatst 22 maart 2007 Aha. Dus meer web 2.0 (ajax,ruby) en minder zelf (offline)importeren en (offline)verwerken van GPX die per mail binnen komen. Daar is wel wat voor te zeggen ja.
Aanbevolen berichten