Spring naar bijdragen

RTL4 Life and Singing Geocashing


Fire5

Aanbevolen berichten

Haaaa, Er blijft ons niets bespaard :blush: . Zelfs RTL4 Life and Cooking (nu Life and Singing) besteedt aandacht aan het schatzoeken voor volwassen: geocashing. Jawel "geocashing" B) !!! Goede redactie daar.

 

Groeten,

Fire5

bewerkt door Fire5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Haaaa, Er blijft ons niets bespaard :blush: . Zelfs RTL4 Life and Cooking (nu Life and Singing) besteedt aandacht aan het schatzoeken voor volwassen: geocashing. Jawel "geocashing" B) !!! Goede redactie daar.

 

Groeten,

Fire5

 

Snel kijken of is het al geweest??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net geweest. Misschien later op de site nog eens te zien. Was een onderwerp van 40 seconden max denk ik. Stel mensen in witte jassen op zoek naar een "cash". Er werd geruild, maar uiteraard vergeten te loggen.

Sukkels, die lui van RTL :blush: , Dan zet ik de TV weer uit! Later maar eens kijken op de site van rtl. thnx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie ook www.geocashing.nl??????

rare site... ik zie geen enkel verband met geocaching.com/nl

 

Maar over media-aandacht is al voldoende geschreven en gezegd. Duidelijk is wel dat items van minder dan 2 minuten amper bijdragen aan de goede naam van geocaching en daar ben ik persoonlijk zelf ook door schade en schande wijs van geworden. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie ook www.geocashing.nl??????

rare site... ik zie geen enkel verband met geocaching.com/nl

Maar over media-aandacht is al voldoende geschreven en gezegd. Duidelijk is wel dat items van minder dan 2 minuten amper bijdragen aan de goede naam van geocaching en daar ben ik persoonlijk zelf ook door schade en schande wijs van geworden. :beerchug:

Achh zo raar is die site niet vanuit RTL4 bekeken. Pure commercie :blush: Jammer dat er weer eens media aandacht voor onze hobby is geweest, maar ja je weet hoe ik hier over denk icon8.gif

Ruud B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie ook www.geocashing.nl??????

rare site... ik zie geen enkel verband met geocaching.com/nl

 

Maar over media-aandacht is al voldoende geschreven en gezegd. Duidelijk is wel dat items van minder dan 2 minuten amper bijdragen aan de goede naam van geocaching en daar ben ik persoonlijk zelf ook door schade en schande wijs van geworden. :blush:

 

Vreemde site met al die linken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie ook www.geocashing.nl??????

rare site... ik zie geen enkel verband met geocaching.com/nl

Maar over media-aandacht is al voldoende geschreven en gezegd. Duidelijk is wel dat items van minder dan 2 minuten amper bijdragen aan de goede naam van geocaching en daar ben ik persoonlijk zelf ook door schade en schande wijs van geworden. :beerchug:

Achh zo raar is die site niet vanuit RTL4 bekeken. Pure commercie :blush: Jammer dat er weer eens media aandacht voor onze hobby is geweest, maar ja je weet hoe ik hier over denk icon8.gif

Ruud B)

 

Klik maar niet op, verdienen ze genoeg geld mee....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie ook www.geocashing.nl??????

rare site... ik zie geen enkel verband met geocaching.com/nl

 

Maar over media-aandacht is al voldoende geschreven en gezegd. Duidelijk is wel dat items van minder dan 2 minuten amper bijdragen aan de goede naam van geocaching en daar ben ik persoonlijk zelf ook door schade en schande wijs van geworden. :blush:

 

 

Twee minuten is mooi, voor cachers met historisch besef. Ze kunnen niet aan de gang blijven natuurlijk, zie:

http://forum.geocaching.nl/index.php?showt...&hl=cooking

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...