Nightfire Geplaatst 25 december 2006 Share Geplaatst 25 december 2006 (bewerkt) Nog niet eens zo heel lang geleden werd er door een ietwat chagrijnig persoon een draadje dicht gegooid over "maniakale" gebruikers. Ik vraag me af wat zijn beweegredenen zijn dit draadje wel open te houden. Dat lijkt me duidelijk , op één of andere manier moet je toch het status "maniakale" gebruiker krijgen . Oeps, ook weer off-topic Maarre als de kerst voorbij is, krijgen we dan weer wat anders aan onze muis? Vind 't eigenlijk dan wel leuk geweest... 25 december 2006 bewerkt door Nightfire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 25 december 2006 Share Geplaatst 25 december 2006 Maarre als de kerst voorbij is, krijgen we dan weer wat anders aan onze muis? Vind 't eigenlijk dan wel leuk geweest... In het begin vond ik het nog wel leuk, maar nu wordt het knap irritant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 25 december 2006 Share Geplaatst 25 december 2006 Van mij mag er nog wel een rood neusje bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 25 december 2006 Share Geplaatst 25 december 2006 Prima dat de muisaanwijzer aangepast is aan de tijd van het jaar . Blij dat de beheerders van de site dit voor ons overhebben. Het is maar de startpagina en de op overige pagina's heb je de oude muisaanwijzer weer terug. Laten we met z'n allen alles met de positieve cachebril bekijken. Niet teveel achter de computer maar met de GPS in de hand naar buiten voor de volgende GC.... Beheerders van Geocaching.nl: ga zo door en bedankt voor alles wat julie met deze site doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 25 december 2006 Share Geplaatst 25 december 2006 Wil je niets aan je muis hangen, maar een echt GCmuisaanwijzer? Hier kun je die downloaden als zip-bestandje. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tejoos Geplaatst 25 december 2006 Share Geplaatst 25 december 2006 (bewerkt) Hé Roode Loper, Hoe zit het met die volle zak van je kerstman? Het is bijna 2e kerstdag... de Tejoos 25 december 2006 bewerkt door tejoos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Ain-m Geplaatst 26 december 2006 Share Geplaatst 26 december 2006 (bewerkt) beerchug: Na de kerst oliebollen en dan sneeuwballen of schaatsen etc. gewoon doorgaan met die hap A.U.B. Ik mag het wel. 26 december 2006 bewerkt door Team Ain’m Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 26 december 2006 Share Geplaatst 26 december 2006 Hé Roode Loper, Hoe zit het met die volle zak van je kerstman? Het is bijna 2e kerstdag... de Tejoos Ik denk dat ik een probleem heb; nl. een NOT FOUND . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 27 december 2006 Share Geplaatst 27 december 2006 Kunnen die kikkers met slee en inhoud van mijn muis gehaald worden. De sneeuw mag wat mij betreft wel blijven . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tejoos Geplaatst 27 december 2006 Share Geplaatst 27 december 2006 Kunnen die kikkers met slee en inhoud van mijn muis gehaald worden. De sneeuw mag wat mij betreft wel blijven . Eens! 't Was leuk, maar nu wil de kerstman zo langzamerhand wel weer eens loskomen van mijn muis en terug naar huis (naar zijn rendieren). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 28 december 2006 Share Geplaatst 28 december 2006 Hallo all, Volgens mij word het tijd om hetgeen er achter mijn muis aanholt even in de schuur te zetten om er volgend jaar weer uit gehaald te worden. We lopen nu geloof ik een beetje achter of wel heeeeeeeel erg vooruit??? Ik hoop dat ze nu op stal gaan. Groetjes Keske27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 28 december 2006 Share Geplaatst 28 december 2006 Dit is een automatisch verzonden bericht. IVM de feestdagen zijn wij gesloten van 24 December tot en met 03 Januari. Voor dringende zaken die niet tot 03 januari kunnen wachten kunt op contact opnemen met contact@geocaching.nl Topic closed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten