Spring naar bijdragen

Statistieken niet oke?!


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Zal nog wel even duren voor alles is ingehaald.

Zie dat de datum nu al 10-12-2006 is, maar toch mis ik er nog enkele.

Wie weet, misschien komt alles toch nog eens op zijn pootjes terecht. :thumbup:

Ik mis er 6 al via dhz geprobeerd een paar dagen geleden :eek: ,maar nog niks.

Afwachten maar dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen, heb nou toch een keertje wat geduld.

 

Je ziet dat het nu toch weer begint te werken. ;)

Ik heb er ook geen haast mee.

Wat in het vat zit verzuurt niet.

Ik bedoelde alleen dat er nog meer zullen zijn die niet compleet zijn.

Maar ik begrijp dat het ook voor HH een druke tijd is.

En ondanks alle strubbelingen doen ze toch hun best om het forum draaiende te houden. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen, heb nou toch een keertje wat geduld.

 

Je ziet dat het nu toch weer begint te werken. ;)

 

Misschien mag ik nog opmerken (niet bedoeld als commentaar of zo, want ik ben het van harte met bovenstaande eens) dat ik twee verschillende effekten zie: De eerste is dat onze caches bijgewerkt zijn tot 26 november. Het tweede is dat ik ook voor die datum nog twee willekeurige caches mis (resp. op 13/11 en 3/10).

bewerkt door De Armadillo's
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen, heb nou toch een keertje wat geduld.

 

Je ziet dat het nu toch weer begint te werken. ;)

 

Misschien mag ik nog opmerken (niet bedoeld als commentaar of zo, want ik ben het van harte met bovenstaande eens) dat ik twee verschillende effekten zie: De eerste is dat onze caches bijgewerkt zijn tot 26 november. Het tweede is dat ik ook voor die datum nog twee willekeurige caches mis (resp. op 13/11 en 3/10).

Ik mis er ook van oudere datum 8-9-06 en 8-10-06

Maar ook dat zal wel goed komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik begrijp dat het ook voor HH een druke tijd is.

Dat heb je goed, ja.

 

Ik probeer afscheid te nemen van een vriend, heb een gezin met zijn eigen sores, probeer wat te werken (vind mijn baas fijn en is ook wel het minste wat ik kan doen voor een salaris), en probeer met net zoveel enthousiasme de spulleboel op de rails te houden. Dat kost wat tijd.

 

Coen heeft me (ons) een enorme berg code nagelaten met allerlei tools en programma's die jullie voor een deel niet kunnen (en mogen) zien. Allemaal dingen om de boel op de rails te houden, te corrigeren en te controleren. Op 2 december heb ik geconstateerd dat er wat fout ging omdat onze provider iets gewijzigd heeft; contact met Coen leverde niks op (achteraf logisch) en heb uiteindelijk zelf moeten grasduinen. Coen zou me nog bijpraten over van alles en nog wat; deels is dat gedaan, voor het andere deel.........

 

Wees geduldig en vriendelijk. Ik wil graag helpen en zal graag helpen; maar geocaching.nl is voor mij niet prioriteit 1, 2 of 3. Dat zijn namelijk ikzelf, mijn gezin en mijn werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik begrijp dat het ook voor HH een druke tijd is.

Dat heb je goed, ja.

 

Ik probeer afscheid te nemen van een vriend, heb een gezin met zijn eigen sores, probeer wat te werken (vind mijn baas fijn en is ook wel het minste wat ik kan doen voor een salaris), en probeer met net zoveel enthousiasme de spulleboel op de rails te houden. Dat kost wat tijd.

 

Coen heeft me (ons) een enorme berg code nagelaten met allerlei tools en programma's die jullie voor een deel niet kunnen (en mogen) zien. Allemaal dingen om de boel op de rails te houden, te corrigeren en te controleren. Op 2 december heb ik geconstateerd dat er wat fout ging omdat onze provider iets gewijzigd heeft; contact met Coen leverde niks op (achteraf logisch) en heb uiteindelijk zelf moeten grasduinen. Coen zou me nog bijpraten over van alles en nog wat; deels is dat gedaan, voor het andere deel.........

 

Wees geduldig en vriendelijk. Ik wil graag helpen en zal graag helpen; maar geocaching.nl is voor mij niet prioriteit 1, 2 of 3. Dat zijn namelijk ikzelf, mijn gezin en mijn werk.

Ik heb hier alle begrip voor HH.

En je prioriteiten zijn de juiste.Neem je tijd ook jij moet de tijd hebben om verlies te verwerken en zij die daar geen begrip voor hebben....jammer dan.

Ook jij en het hele team wat met Coen nauw hebt samen gewerkt veel sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...