de blauwe russen Geplaatst 9 december 2006 Share Geplaatst 9 december 2006 Aan de nabestaande van Reintje de Vos, wensen wij veel sterkte toe met het overleiden van deze kanjer. Heel veel sterkte. Saskia en Ron de blauwe russen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuitje Geplaatst 9 december 2006 Share Geplaatst 9 december 2006 Familie en vrienden van reintje de vos. Sterkte in deze moeilijke tijd. Tuitje en luilak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris&MarthaGeo Geplaatst 9 december 2006 Share Geplaatst 9 december 2006 Wij hebben hem niet persoonlijk gekend, maar Reintje de Vos is voor ons een begrip! Wij wensen zijn familie en vrienden heel veel sterkte. Chris & Martha Geo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrispy Geplaatst 9 december 2006 Share Geplaatst 9 december 2006 De naam Reintje is een begrip op Geocaching.nl. Wat hij voor Geocaching heeft gedaan kunnen en zullen wij niet vergeten. Veel sterkte voor de nabestaanden. Chrispy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BBruce Geplaatst 9 december 2006 Share Geplaatst 9 december 2006 Reintje kende ik niet persoonlijk, behalve een paar keer contact gehad per mail. Voor de vele dingen gedaan voor onze grote gemeenschappelijke hobby, zal hij altijd verbonden blijven met Geocaching Nederland. Veel sterkte wensen wij de familie en vrienden van Coen. BBruce Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertje Geplaatst 10 december 2006 Share Geplaatst 10 december 2006 Nadat ik een paar dagen niet op het forum ben geweest, schrik ik van het eerste bericht dat ik zie. Dat Coen ziek was, had ik wel gelezen, maar dat zo ernstig was, wist ik niet. Ik heb hem nooit in levende lijve ontmoet, maar door zijn vele werk voor geocaching.nl was hij een begrip. Bij het gebruik van zijn cachekaarten zal hij steeds in mijn herinnering blijven. Familie en vrienden, veel sterkte bij het verwerken van dit verlies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WenMXT Geplaatst 10 december 2006 Share Geplaatst 10 december 2006 Wij wisten niet dat Coen ziek was en kenden hem niet persoonlijk. Wel zagen wij zijn enorme en goede invloed in Geocaching-land. Des te meer een schok om dit bericht te lezen. Wij wensen familie en vrienden veel sterkte in de toekomst met dit verlies. WMX Marcel Willemijn Xander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGup & Zoefff Geplaatst 10 december 2006 Share Geplaatst 10 december 2006 Al kenden wij Coen niet persoonlijk, hij heeft ons regelmatig geholpen met vraagstukken. Geocaching was onlosmakelijk verbonden met Reintje de Vos. Coen, heel erg bedankt voor al je inzet en je naam zal als begrip in geocaching de wereld in gaan. Wij wensen de familie en vrienden van Coen heel veel sterkte en kracht met het verwerken van dit onbeschrijfelijke verdriet. GeoGup & Zoefff ( Nico & José) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
audiaantje13 Geplaatst 10 december 2006 Share Geplaatst 10 december 2006 Ook wij, Audianen(13), wensen de familie en bekenden van Coen veel sterkte toe in deze moeilijke dagen. We behoren nog niet zo lang tot de gemeenschap der geocachers maar de naam Reintje de Vos is ons toch al meerdere keren voor de cachers-voeten gekomen, alhoewel nooit persoonlijk terwijl toch zo dichtbij, Amersfoort. Nogmaals sterkte in deze moelijke tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lion King Geplaatst 10 december 2006 Share Geplaatst 10 december 2006 Toen we in juni 2006 Reintje zijn oproep beantwoorden om hem een kaartje te sturen in het ziekenhuis hadden we niet kunnen bedenken dat we een half jaar hier dit verdrietige bericht moesten lezen. De inzet van Reintje voor gc.nl en de mooie kaarten die hij heeft gemaakt hebben we altijd bijzonder gewaardeerd. Marit, familie en vrienden heel veel sterkte in deze moeilijke tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noorderzon Geplaatst 10 december 2006 Share Geplaatst 10 december 2006 Team Noorderzon is bedroefd! Reintje, bedankt voor wat je voor de geocaching-gemeenschap in Nederland hebt betekend. Wij wensen Marit en familie veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tzn Geplaatst 10 december 2006 Share Geplaatst 10 december 2006 Ook wij, Team TZN, kenden Coen niet persoonlijk. Wij wensen familie en vrienden veel sterkte toe in deze moeilijke periode. TZN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
namefi Geplaatst 10 december 2006 Share Geplaatst 10 december 2006 gecondeleert we wensen de vriendin en familie veel sterkte toe groetjes namefi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Hammenaartjes Geplaatst 10 december 2006 Share Geplaatst 10 december 2006 Woorden schieten tekort, hoewel wij Reintje niet persoonlijk kenden weten we dat hij veel heeft betekent voor geocachend Nederland. Namens De Hammenaartjes wensen wij familie, vrienden en bekenden veel sterkte toe in het dragen van dit verlies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zegei Geplaatst 10 december 2006 Share Geplaatst 10 december 2006 (bewerkt) Al kende ik Reintje de Vos niet, maar zag vaak berichten van hem op het forum, zodat ik begrijp, dat hij veel betekend heeft voor Geocaching Nederland. Familie en bekenden gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst. zegei 10 december 2006 bewerkt door zegei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten