Spring naar bijdragen

Reintje de Vos is Overleden


remco.1971

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Reintje de Vos kende ik niet persoonlijk waardoor ik ook niet wist dat hij zo ziek was. Tijdens onze vakantie is hij overleden, daarom nu pas deze verdrietige reaktie.

 

Ik wens zijn familie en andere naasten veel sterkte in deze moeilijke tijd.

 

Gezien de vele berichten op dit forum en zijn werk voor de geocachers is dit een groot verlies.

 

Sterkte...

 

GeoDoc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reintje alias Coen kenden wij wel persoonlijk, menig keer hebben we met elkaar staan kletsen over deze mooie hobby. Een geweldige man die ontzettend veel tijd heeft geinvesteerd in de Nederlandse Geocaching Community. Hij zal bij ons zeker gemist worden want altijd als wij naar de site en naar de kaart van Geocaching kijken zullen we aan hem denken. De stille kracht achter Geocaching.nl altijd geduldig en bomvol ideeen.

 

Rust in vrede Coen!

 

Team GPSearching

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ai ;) , dit komt bij mij aan als een donderslag bij heldere hemel. :(

 

Ik heb Reintje tijdens het WK voetbal 2004 eens tegen het lijf aangelopen en gesproken, en dat was wel erg gezellig. Dat Reintje ziek was, was mij wel bekend, maar zo ziek ? Nee, dat is mij helemaal ontgaan.

 

Ik wens de familie en al zijn vrienden heel veel sterkte toe met het verwerken van dit ongelooflijke verlies.

 

mr.Bean [aka Vincent van den Broek]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas moeten we Reintje de Vos missen. Hij heeft ons door zijn inzet geholpen om te kunnen geocachen. We kennen hem niet persoonlijk, maar hebben groot respect voor iemand die zich zo voor een gemeenschap inzet.

 

Wij wensen zijn familie, vrienden en kennissen veel sterkte.

 

 

Jessy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een schokkend bericht! Coen was nog te jong om nu al gemist te moeten worden. Hij heeft in geocachend Nederland zijn sporen zeker nagelaten, laten we hem ook in onze herinneringen meenemen. We wensen familie en vrienden veel sterkte in deze moeilijke tijd.

 

Team Wil&An

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stil word je ervan, realiserend dat iedere minuut dat we "hier" zijn kostbaar is.

Persoonlijk kende ik Coen niet maar zijn naam in Geocacheland zeker wel.

Je laat vast veel goede en dierbare herinneringen achter, ik hoop dat je dierbaren hier steun in kunnen vinden al is zo'n gebeurtenis gewoon niet te begrijpen.

 

Heel veel sterkte en medeleven,

Pedro

 

Team GeoGolden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een vreselijk bericht! Ik kende Coen niet persoonlijk maar weet hoeveel hij voor de geocache gemeenschap heeft betekend.

 

Zo heb ik genoten van zijn geocache “het Hoogtepunt”. Een geweldige cache waar ik hem erg dankbaar voor ben!

 

Mijn medeleven gaat uit naar de nabestaanden en ieder die hem dierbaar was. Veel sterkte met dit verlies!

 

Nahal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ELMASJ wenst de familie den (geo) vrienden veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

 

Moge het duidelijk zijn aan het aantal logs, dat zijn afwezigheid een puur gemis is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...