Spring naar bijdragen

Automatten


Stapper.

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Bij Aldi Germany mooie universele automatten.

Blijft de troep van je schoenen op een modderige cache lekken in liggen.

Even uitschudden en klaar is Stapper en de auto is weer schoon.

 

Goed idee, wil je er 4 meenemen voor me. Twee voor voorin en twee voor achterin (kleiner)

 

Het idee is inderdaad niet gek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf net een set orginele rubberen automatten aangeschaft en ik moet zeggen: ideaal! Indien vies even onder de (buiten)kraan en klaar. Duur? Tja, 20 euri voor een set orginele matten (voor).Ik ben de matten ook tegen gekomen bij diverse autospeciaalzaken (universeel) en laatst had winkelketen Action ze ook! Daar kosten ze ongeveer 5 euri per stuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen net bij de dealer geweest. 2 sets originele opgehaald. Set voor 20 euro en set achterin 11 euro. Scheelt straks ook een stuk met die sneeuw rommelpot.

Toen ik de Kruimelbak aanschafte heb ik gelijk bij de dealer van die hardschalen rubberen matten met verhoogde rand erbij bedongen. Ze kunnen een flinke plas water, sneeuw of modder bergen zonder dat de auto smerig wordt. Ik heb ze nu dus vanaf maart, maar geen dag spijt gehad.

 

Nu nog een paar stoelhoezen die vuilafstotend zijn of van kunstof (zweet?) Die rothod moet namelijk zo nodig eerst de voorstoelen bewandelen voordat hij achterin duikt.

 

bb_1.JPG

 

En dan nog een rubbergeval in de bagagaeruimte. Die is alleen op ebay te vinden:

 

Kofferraumneu1.JPG

 

maar ja, 24 euro voor dat stukje van 60x100 en dan nog 25 euro verzendkosten :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...