Ketelbinkje Geplaatst 29 augustus 2006 Geplaatst 29 augustus 2006 (bewerkt) [CryptographicException: Bad Data. ] System.Security.Cryptography.CryptoAPITransform._DecryptData(IntPtr hKey, Byte[] rgb, Int32 ib, Int32 cb, Boolean fDone) +0 System.Security.Cryptography.CryptoAPITransform.TransformFinalBlock(Byte[] inputBuffer, Int32 inputOffset, Int32 inputCount) +805 System.Security.Cryptography.CryptoStream.FlushFinalBlock() +40 dotNetFreak.WebControls.FormShield.Decrypt(String encryptedString) +355 dotNetFreak.WebControls.FormShield.get_Text() +193 [TargetInvocationException: Property accessor 'Text' on object 'dotNetFreak.WebControls.FormShield' threw the following exception:'Bad Data. '] System.ComponentModel.ReflectPropertyDescriptor.GetValue(Object component) +423 System.Web.UI.WebControls.BaseValidator.GetControlValidationValue(String name) +56 System.Web.UI.WebControls.CompareValidator.EvaluateIsValid() +20 System.Web.UI.WebControls.BaseValidator.Validate() +138 System.Web.UI.Page.Validate() +235 System.Web.UI.WebControls.Button.System.Web.UI.IPostBackEventHandler.RaisePostBa ckEvent(String eventArgument) +36 System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(IPostBackEventHandler sourceControl, String eventArgument) +18 System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(NameValueCollection postData) +33 System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain() +1262 Het resultaat als men een mede cacher een berichtje stuurt. Overigens het is maar goed ook, want ik ben woest en dit draagt niet bij aan een betere gemoedsstemming. Brandhoudt...heel veel is mijn gedachte... 29 augustus 2006 bewerkt door Ketelbinkje
@rend Geplaatst 29 augustus 2006 Geplaatst 29 augustus 2006 Het zal wel aan mij liggen , maar wat is er aan de hand.
Heirbaut Hunters Geplaatst 29 augustus 2006 Geplaatst 29 augustus 2006 ik ben woest ... dit roept een ongekende nieuwsgierigheid in mij op
Biertjuh Geplaatst 29 augustus 2006 Geplaatst 29 augustus 2006 Het zal wel aan mij liggen , maar wat is er aan de hand. Ik denk dat er iemand knap gefrustreerd is Ruud
The Scorpios Geplaatst 29 augustus 2006 Geplaatst 29 augustus 2006 Brandhoudt...heel veel ... /me belangstellend Goh joh gooi het in de groep
Kruimeldief Geplaatst 29 augustus 2006 Geplaatst 29 augustus 2006 Misschien wel handig dat je precies omschrijft wat je gedaan hebt om zo'n mooi antwoord te krijgen. Je schrijft dat je een medecacher een bericht hebt gestuurd en dit het gevolg was. Van waar, hoe en waarmee heb je het bericht verzonden?
Biertjuh Geplaatst 29 augustus 2006 Geplaatst 29 augustus 2006 Is dit weer een nieuwe puzzelcache??? Het Noord coörd heb ik al wie gaat er voor Oost Ruud
Twinlife Geplaatst 29 augustus 2006 Geplaatst 29 augustus 2006 Het Noord coörd heb ik al : Noord is voor jou ook niet moeilijk.......die weet je wel te vinden. Heel af en toe krijg ik ook wel eens zo\'n melding, maar ff overnieuw versturen en klaar is Kees. Gr Twinlife
gpsgek Geplaatst 30 augustus 2006 Geplaatst 30 augustus 2006 (Ik kan het niet laten...) Het is en blijft natuurlijk Windhoos van ene Bill...
Axel-F Geplaatst 30 augustus 2006 Geplaatst 30 augustus 2006 mmm, ik stuur ook wel eens een bericht via de .com site naar een mede cacher en dat gaat altijd prima! (via NT, W98, XP, maakt nie uit) Wellicht ligt het aan de bericht inhoud Eeen bericht versturen met als OS Linux, VMX, Unix , AS400 oid heb ik nog niet geprobeerd...
Kruimeldief Geplaatst 30 augustus 2006 Geplaatst 30 augustus 2006 (Ik kan het niet laten...) Het is en blijft natuurlijk Windhoos van ene Bill... Niet dat ik nu Windows wil gaan verdedigen, maar waaraan kun jij zien dat het typisch iets van windows is? Als het een gevolg is van een mailtje sturen via de site gc.com en aan de andere kant is iets mis, dan hoeft dat geen windows te zijn. Ik verstuur dagelijks mail via de gc.com site en heb deze foutmelding (als dat het al is) nog nooit eerder gezien. Hooguit dat gedoe van de servererror als half Amerika ook online is.
gpsgek Geplaatst 30 augustus 2006 Geplaatst 30 augustus 2006 (Ik kan het niet laten...) Het is en blijft natuurlijk Windhoos van ene Bill... Niet dat ik nu Windows wil gaan verdedigen, maar waaraan kun jij zien dat het typisch iets van windows is? Als het een gevolg is van een mailtje sturen via de site gc.com en aan de andere kant is iets mis, dan hoeft dat geen windows te zijn. Ik verstuur dagelijks mail via de gc.com site en heb deze foutmelding (als dat het al is) nog nooit eerder gezien. Hooguit dat gedoe van de servererror als half Amerika ook online is. Nou... Wat mijn verbazing al tijden wekt is dat GC.com werkt met asp(x) pages... Dat is de windhoos-tegenhanger van php... Toch?
Ketelbinkje Geplaatst 30 augustus 2006 Auteur Geplaatst 30 augustus 2006 Brandhoudt...heel veel ... /me belangstellend Goh joh gooi het in de groep Wat er aan de hand is: Het systeem codeert het bericht, zodat je als ontvanger de garantie hebt dat je het originele (authenieke) bericht hebt ontvangen. Het mechanisme moet ook voorkomen dat een onverlaat de website kan misbruiken om alle cache jagers te kunnen trakteren op spam. Het mechnisme vaalt, zoals blijkt uit mijn eerste bericht. Het is dus niet in staat om het bericht te coderen en toont de broncode. Voor een aanvaller is dit interessant,e informatie omdat hij nu een juist beeld van de wijze waarop de website de beveiliging heeft opgezet. Het is prima dat codeeralgoritmen en methodieken worden gepubliceerd, maar deze openheid van zaken is niet de bedoeling. Omdat het mechanisme faalt kan ik degene die ik wil informeren over mijn ongenoegen niet in kennis stellen is mijn gemoedstoestand niet om over naar huis te schrijven. Ergo..brandhout...heel veel Ik denk dat het enigematische van deze anekdote nu duidelijk is en mijn vraag is of de zeer gewaarde systeembeheerders (die onmiddelijk door hebben, dat dit niet pluis is) dit probleem oplossen. Ik heb daar geen kennis van. Ik snap niets van de malle computer . Voor mij is het een interactieve TV.
Aanbevolen berichten