Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Bij sommige caches moet je het midden tussen 2 punten bereken. Is het mogelijk om op een kaart eerst de gevonden Waypoints uit te zetten om zo de gevraagde Waypoint uit te kunnen rekenen.

Geplaatst
Lang leve het RD-grid :thumbdown:

Zet je coordinaten in RD-grid (of Rijksdriehoeksmeting) en neem het gemiddelde van de getallen.

Je kunt (bij niet te grote afstanden) die ook gewoon met de WGS coordinaten doen. Gewoon optellen en door 2 delen.

Geplaatst

Bedankt voor jullie reactie`s maar mijn vraag was eigenlijk of er iets van een programma is waar je WP`s uit kon zetten. Maar ik ben al aan de slag geweest met EasyGPS. Weet iemand nog een beter programma???

Alvast bedankt, Judith

Geplaatst
Bedankt voor jullie reactie`s maar mijn vraag was eigenlijk of er iets van een programma is waar je WP`s uit kon zetten. Maar ik ben al aan de slag geweest met EasyGPS. Weet iemand nog een beter programma???

Alvast bedankt, Judith

Misschien begrijp ook ik je vraag niet goed :thumbdown: , maar als je een programma zoekt om waypoints op een kaart te tekenen, dan zou je eens naar OziExplorer kunnen kijken (even zoeken op het forum en google-en).

Niet echt laagdrempelig, maar als je het eenmaal onder de knie hebt erg handig.

Waypoints plotten, projecties maken, circels tekenen, routes uitzetten en nog veel meer.

Je zult dan wel op zoek moeten naar geschikt kaartmateriaal, maar dat is goed te vinden.

Geplaatst

Veel verschillende soorten software waarmee je dit kunt doen worden uitgebreid besproken in het software en navigatie-gedeelte van dit forum.

Geplaatst

Kijk ook eens naar CacheMaps. Dit heb ik gebouwd juist om waypoints op kaartente projecteren. Je hebt keus uit vele kaarten, online en offline. En natuurlijk een koppeling naar GoogleMaps.

• 4 weeks later...
Geplaatst

Ik heb nog een een vraagje hierover. Ik heb nu oziexplorer gedownload, maar welke kaarten kun je hier bij het beste gebruiken??

Alvast weer bedankt Judith

Geplaatst
Ik heb nog een een vraagje hierover. Ik heb nu oziexplorer gedownload, maar welke kaarten kun je hier bij het beste gebruiken??
Nu gaat niemand je meer helpen door de opgelegde regeltjes, die verder gaan dan
Het recht op een thuis kopie
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...