Spring naar bijdragen

Invalid column name 'UserID'


giga

Aanbevolen berichten

Ik krijg de volgende fout melding. Hebben meer mensen hier last van??

Ik wil zo graag een cache loggen. Dit probleem krijg ik bij deze

 

Server Error in '/' Application.

--------------------------------------------------------------------------------

 

Invalid column name 'UserID'.

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

 

Exception Details: System.Data.SqlClient.SqlException: Invalid column name 'UserID'.

 

Source Error:

 

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

 

Stack Trace:

 

 

[sqlException: Invalid column name 'UserID'.]

System.Data.SqlClient.SqlCommand.ExecuteReader(CommandBehavior cmdBehavior, RunBehavior runBehavior, Boolean returnStream) +742

System.Data.SqlClient.SqlCommand.ExecuteScalar() +177

Groundspeak.Web.SqlData.SqlConnectionManager.ExecuteScalarSP(String StoredProc, ParameterList Params, Int32 Timeout, Database database) +512

Groundspeak.Web.SqlData.SqlWaypointController.CreateWptLog(Guid LogGUID, Int64 WptRefID, Int64 OwnerID, DateTime LogDate, Int64 LogTypeID, String Note, Boolean IsEncrypted, Boolean OwnerCannotDelete, Int64 ObjWptID, WptDataSources DataSource, Double Latitude, Double Longitude) +1377

Groundspeak.Web.GPX.WptLog.Create(SimpleUser UserInfo, Guid LogGUID, ObjWpt WptRef, DateTime LogDate, WptLogType Type, String Note, Boolean IsEncrypted, Boolean OwnerCannotDelete, ObjWpt[] ObjWpt, WptDataSources DataSource, Double Latitude, Double Longitude) +343

Geocaching.UI.LogBookPanel.CreateNewLog(Boolean CheckConfirm) +1671

Geocaching.UI.LogBookPanel.LogButton_Click(Object sender, EventArgs e) +43

System.Web.UI.WebControls.Button.OnClick(EventArgs e) +108

System.Web.UI.WebControls.Button.System.Web.UI.IPostBackEventHandler.RaisePostBa

ckEvent(String eventArgument) +58

System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(IPostBackEventHandler sourceControl, String eventArgument) +18

System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(NameValueCollection postData) +33

System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain() +1281

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:1.1.4322.2300; ASP.NET Version:1.1.4322.2300

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heb ik net een leuke log geschreven, krijg je een foutmelding. Eerst denk je dat het aan jezelf of je computer ligt. Dus je schrijft je tekst nog een keer. Weer een foutmelding. Ik denk dat het uiteindelijke logje erg kort wordt :eek: .

 

Hopelijk lukt het snel wel weer, want het weekend komt eraan! :no:

bewerkt door Hiawatha's
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vraag is echter is het al iemand gelukt om te loggen, want bij mijn 2 pogingen bleef de melding nog steeds komen...

Nee, helaas, hier nog steeds hetzelfde probleem. Ik wel wel via de back-toets (terug naar de vorige pagina) mijn tekst nog even kunnen copieren en in notepad veiliggesteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vraag is echter is het al iemand gelukt om te loggen, want bij mijn 2 pogingen bleef de melding nog steeds komen...

 

Na 4 pogingen heb ik het opgegeven en probeer het vanavond wel weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik net een leuke log geschreven, krijg je een foutmelding. Eerst denk je dat het aan jezelf of je computer ligt. Dus je schrijft je tekst nog een keer. Weer een foutmelding. Ik denk dat het uiteindelijke logje erg kort word :crybaby: .

 

Hopelijk lukt het snel wel weer, want het weekend komt eraan! :lol:

Voor je de log er opzet even kopiëren, mocht het fout gaan opnieuw loggen en je hoeft de tekst alleen maar te plakken. Lukt het dan nog niet, open kladblok en plak daar de tekst in. Wacht tot het weer mogelijk is om te loggen, kopieer de tekst uit kladblok vandaan plak hem opnieuw en klaar is Kees of in jou geval Hiawatha ;)

Ruud :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik net een leuke log geschreven, krijg je een foutmelding. Eerst denk je dat het aan jezelf of je computer ligt. Dus je schrijft je tekst nog een keer. Weer een foutmelding. Ik denk dat het uiteindelijke logje erg kort word :crybaby: .

 

Hopelijk lukt het snel wel weer, want het weekend komt eraan! :lol:

Vanwege dit soort problemen gebruik ik tegenwoordig GSAK om te loggen.

Ik zoek de cache in GSAK op, schrijf daar de log en gebruik dan de "LogCache" macro. Die neemt je direct mee naar de pagina waarop je de log kunt ingeven. Kies "Found" (of niet natuurlijk...) ga naar de tekst en dan ctrl-v on de tekst te "pasten".

Het voordeel is dat als GC er uit ligt, je de hele tekst nog gewoon in GSAK hebt staan. :(

bewerkt door geo_taz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...