Kruimeldief Geplaatst 29 augustus 2006 Geplaatst 29 augustus 2006 Ik zet deze hier neer omdat de verkooprubriek niet op de beginsite wordt vermeld. Zo gaat het wel op crossposting lijken natuurlijk.
elisa1955 Geplaatst 29 augustus 2006 Geplaatst 29 augustus 2006 Bedankt Ruud voor de reactie, wegens vakantie tijdelijk niet op het forum geweest, en naderhand kon ik dit topic niet meer vinden , ook niet met zoeken (ik doe vast iets gruwelijk verkeerd daarmee ) Maar nu weet ik waar ik aan toe ben, en wacht ik nog even joepster af, of die wat weet hier in de buurt.
JeroenS Geplaatst 2 maart 2007 Geplaatst 2 maart 2007 Ik heb zelf een slagsetje gekocht bij de Hornbach, dat is een complete set met slagcijfers EN slagletters, samen EUR 9,=. Scheelt weer transportkosten. Volgens mij zit de Hornbach wel overal in Nederland, sowieso in Limburg. groeten, Jeroen
jojonl Geplaatst 2 maart 2007 Geplaatst 2 maart 2007 kheb er net een gekregen die besteld was via conrad voor 4,95 ZONDER portokosten (en die waren gratis op moment van bestelling). 5 mm groot zat! enne... lekker thuisgestuurd
iersesetter Geplaatst 2 maart 2007 Geplaatst 2 maart 2007 kheb er net een gekregen die besteld was via conrad voor 4,95 ZONDER portokosten (en die waren gratis op moment van bestelling).5 mm groot zat! enne... lekker thuisgestuurd conrad hanteerd toch een minimum bestelbedrag van 20 euro ?
jojonl Geplaatst 3 maart 2007 Geplaatst 3 maart 2007 nu snap ik ook waarom de gever van het cadeau zelf een nieuw elektronisch vliegtuigje had
Team Professor X Geplaatst 16 maart 2007 Geplaatst 16 maart 2007 Deze maand als actietreffer bij Lasaulec; set slagcijfers voor € 7,50.
de Roode Lantaarn Geplaatst 16 maart 2007 Geplaatst 16 maart 2007 Volgens mij zit de Hornbach wel overal in Nederland, sowieso in Limburg. groeten, Jeroen Ook raar zeggen. Volgens mij staat er overal in Nederland wel een vuurtoren, sowieso op Terschelling.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden