Spring naar bijdragen

Wie heeft of wilt een slag letter/cijfer set? (Roermond)


Ruud4d

Aanbevolen berichten

Wie in (de nabijheid van) Roermond heeft een slag letter/cijfer set? Of wie wil er één hebben?

Ik heb hem nodig voor een cache waar ik nu mee bezig ben en wil hem graag lenen. Als er echter iemand is hier in de omgeving die ook zo'n setje wilt hebben, wil ik er twee bestellen bij www.conrad.nl. Die zijn per stuk € 8,50 en dan delen we de verzendkosten van € 6,95.

Meer liefhebbers zijn welkom om de kosten te drukken. De minimale bestelling bij Conrad moet € 20,- zijn anders wordt € 8,- toeslag gerekend.

Het gaat om de slagset van 5 mm die in in dit draadje genoemd wordt.

Laat hier of via mail of PB even weten wat je voor mij kan doen of dat je ook een setje wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast Team_Maju

Het is financieel niet aantrekkelijk om bestellingen door te geven buiten omgeving Roermond. Oproepje is geplaatst om zo op de totaalkosten te besparen ( verzendkosten en de extra toeslag die ze in rekening brengen als je te weinig besteld).

 

Dus misschien inderdaad even kijken of er meer mensen in regio Rijnmond interesse hebben en dan op die manier ook een order plaatsen. ( Of je moet besluiten in Roermond te gaan cachen met de vele aanraders die we hebben in deze omgeving ;), dan kan je natuurlijk alsnog doorgeven dat je een setje wilt en die op komen halen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht er niemand uit de regio rotterdam, delft, zoetermeer intresse hebben laat ik het weten.

 

dan wordt het inderdaad eens een dag cachen in roermond

 

knifemen

Zou wel goed bij je lijfspreuk passen :)

 

 

Ja inderdaad kom zeker een keer limburg onveilig maken :);)

 

knifemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht er niemand uit de regio rotterdam, delft, zoetermeer intresse hebben laat ik het weten.

 

dan wordt het inderdaad eens een dag cachen in roermond

 

knifemen

 

 

Bij die hele grote DHZ zaak in wateringen, setje 6 mm in mooi houten doosje voor 12 euro.

Komt er een multi aan Knifemen? ;)

bewerkt door Kiddooz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

;)

Mocht er niemand uit de regio rotterdam, delft, zoetermeer intresse hebben laat ik het weten.

 

dan wordt het inderdaad eens een dag cachen in roermond

 

knifemen

 

 

Bij die hele grote DHZ zaak in wateringen, setje 6 mm in mooi houten doosje voor 12 euro.

Komt er een multi aan Knifemen? :)

 

 

Heb van Team_Maju de link en adres al gehad

maar toch bedankt

 

Of er een multi komt weet ik nog niet.

Misschien wel weer micro`s :)

 

 

knifemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal eens kijken wat ik nog aan slagletter/cijfer-sets op voorraad heb liggen, misschien kan ik nog wel iets vriendelijkers qua prijs regelen. Ik weet dat we ze in 4 en 5 mm hebben. Is dit een idee als ik dit eens bekijk. Er is altijd een filiaal van ons in de buurt waar deze opgehaald kunnen worden.

 

Bij eventuele interesse hoor ik het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal eens kijken wat ik nog aan slagletter/cijfer-sets op voorraad heb liggen, misschien kan ik nog wel iets vriendelijkers qua prijs regelen. Ik weet dat we ze in 4 en 5 mm hebben. Is dit een idee als ik dit eens bekijk. Er is altijd een filiaal van ons in de buurt waar deze opgehaald kunnen worden.

 

Bij eventuele interesse hoor ik het wel.

Bij deze hoor je wat. Natuurlijk zijn we geïnteresseerd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal eens kijken wat ik nog aan slagletter/cijfer-sets op voorraad heb liggen, misschien kan ik nog wel iets vriendelijkers qua prijs regelen. Ik weet dat we ze in 4 en 5 mm hebben. Is dit een idee als ik dit eens bekijk. Er is altijd een filiaal van ons in de buurt waar deze opgehaald kunnen worden.

 

Bij eventuele interesse hoor ik het wel.

Daar ben ik dan evt. ook wel in geïnteresseerd, maar dan in de buurt van Arnhem. Maar als ik jouw post zo lees dan mag dat geen probleem zijn.

 

Groeten Kapitein Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...